Június hónap kedvencei 2014

1 hete benne úszunk a júliusban, de én még csak most hozom az előző havi kedvenceimet...jellemző...
Júniusban az arcra való termékek voltak túlsúlyban, sminkeltem ám szinte minden nap, mint az őrült, amiről egy lila szempillaspirál és egy bitang jó szemöldökceruza tehetnek elsősorban:










Köröm-öröm


Isana mandulás körömlakklemosó: kategorikusan kijelenthetem, hogy ez a világ legjobb, körömlakk eltávolítására alkalmas folyadékja. Könnyedén elbánik a glitteres topperekkel és homoklakkokkal egyaránt, a körömlakkok lemosása után pedig édes, Raffaello illatúak lesznek a kacsóink. Szerezd be, ha eddig nem tetted! Pont.

Models Own Artstix - Cloud9&Dew Drops: ugyan csak a hónap végén került a birtokomba ez a leárazott Models Own lakkduó, mégis a hónap legjobb lakkos vételének tartom: mini arany csillámokkal tarkított tejeskávé szín, a topper pedig ezüst csillámos és arany hatszöges...tisztára mint a Nagy Gatsby bulijában! :)
Megvettem annak ellenére, hogy nem szeretem a nude lakkokat. És 5 napig virított a körmeimen annak ellenére, hogy nem szeretem a nude lakkokat. Mondtam már, hogy nem szeretem a nude lakkokat?
Na jó, asszem kezdett beszippantani ez a kis uncsi visszafogottság, de ha bárki kérdezi, letagadom, hogy nude lakkot hordtam 1 hétig a körmeimen... :P

Rimmel 60 Seconds - 835 Bright back at you&Catrice Luxury Lacquers - C03 Glitterama: ezt a piszkos mentaszínt, ami önmagában elég vérszegény látványt nyújt, összeházasítottam ezzel az üvegben tökéletesen fedő, ámde a valóságban csak topperként alkalmazható lakkal és ez a lakkozás vitte nálam a prímet júniusban. Egészen máshogy festenek, komolyan mondom, a legjobbat hozza ki egymásból ez a két lakk, így ha Neked is van otthon elfekvőben egy alig használt mentád, bátran vedd meg hozzá ezt a Catrice lakkot, mert imádni fogod őket együtt! :)






Haj-, test- és pórustisztítás


Balea Trend It Up száraz sampon: még mindig ő a hajam megmentője, amikor már kétesélyes aznap a hajam állapota. Dúsít, felfrissít és vajpuha hajat varázsol, fehér foltok nélkül, még mindig a kedvenc száraz samponom!

The Body Shop - Blueberry Shower Gel: a Cranberry Joy fanyarkás, jeges illata után ez kifejezetten egy édes, mély illat, mégis ott van benne az az erdei gyümis alapillat, amiért egyenesen meg vagyok veszve. Tökéletes, se nem túl sűrű, se nem túl híg zselés állaga van, könnyedén eloszlatható a bőrön és tusolás után mintha kicseréltek volna - arra a 8 percre, amíg el nem nyom este az álom :)

The Body Shop - E-vitaminos arctisztító krém: remélem, még nem unjátok, hogy folyton bekerül a havi kedvencek közé ez a csodás arctisztító, de ha egyszer ilyen jó! Azonnali hatállyal megszüntet mindenféle kipirosodást, a gyulladásokat azonnal lejjebb húzza, igazi "pórus lázcsillapító"!







Tonizálás, sminkeltávolítás, hidratálás


Yves Rocher micellás arctisztító: ezt a micellás vizet még Elenitől kaptam ajándékba karácsonyra, a termék ugyan az én érzékeny szememet irritálja sminklemosáskor, de a pórusaimból teljesen jól kiszedi a napi szennyeződést és az arcomról a BB krémet, így ezt a terméket használom ezekre a feladatokra reggel és este.

Bioderma Hydrabio H2O micellás arctisztító: ezt a kis drágát akkor vetem be, ha a szemsminket kell eltávolítani, ez ugyanis nem csípi, nem irritálja a szememet, ugyanakkor abszolút jól eltávolítja a szemhéjfestéket - legyen az por vagy krém állagú - és a szempillaspirált.

Garnier Skin Naturals Moisture Match hidratáló arckrém kombinált és zsíros bőrre: itt a nyár és a forróság, így újfent visszatértem a kedvenc Garnier mattító arckrémemhez, bár a bőröm elég erősen hadakozik még ennek a krémnek a használatával is a jó idő ellen.






Smink


Maybelline Color Tattoo - On and on bronze: a legnagyobb nyári hőségben sem moccan el a szemhéjamról, vagy ülne be a redőkbe, erre a krémes szemhéjfestékre mindig bizton számíthatok! :)

Essence Colour Flash szempillaspirál lila színben: élénk, orgonalila festékkel kínálja meg a szempilláimat és még be is pöndöríti őket, így egész nap felfelé figyelnek - szempillagöndörítő használata nélkül! Imádom ezt a színes szempillaspirált, már be is szereztem a kék és a bordó társát :)
A szememet egyáltalán nem irritálja és igen ütős párost alkotnak nap mint nap a fenti arany-bronz Color Tattoo-val!

Alverde szemöldökceruza szőkéknek: gyárilag sötétszőke vagyok, csak a hülye lilamániám az oka annak, hogy vörös a hajam, vagyis kikopott lila, melyhez eddig egy vöröses tónusú Kallos szemöldökceruzát használtam. Aztán egyik reggel annyira siettem, amennyire a szemöldököm túl volt szedve, így az irodába menet gyorsan utamba ejtettem egy DM-et és a pulton már csak szőkéknek való szemöldökceruza árválkodott. Na mondom, ez is jobb, mint a semmi! Aztán amikor felvittem a ceruzát a szemöldökömre, rájöttem, hogy mennyire jól harmonizál ez a szín a szemöldökömmel meg a hajtöveimmel - jaaa, merthogy én szőke vagyok, tényleg! Hosszú évek óta nem jártam ennek a színnek a közelében sem, de beindultak a fogaskerekek, nomeg 2 szöszi bloggertársam is a sötétszőke irányába akarnak terelni - majd kiderül, hogy milyen sikerrel! :D

Maybelline Dream Fresh BB krém: ennek a terméknek hónapok óta ugyanolyan a súlya, mégis folyton jön belőle a krém és sosem fogy ki! Ki érti ezt? Mindenesetre én lelkesen használom még a forróbb napokon is, mert szép egységet alkot és nem dobja le a bőröm, bár az utóbbi időben megfigyeltem, hogy nagyobb gyulladási gócpontok alakulnak ki az arcomon egy BB krém alatt töltött nap után olyan helyeken, ahol eredetileg több hétig is ott figyelne 1-1 gyulladás, amíg eldönti, hogy milyen irányba mozduljon el. Nem feltétlenül örülök ennek, hogy pikk-pakk összeszedi a BB-m alatt minden erejét, de valahol jobb, mint a többnapos, többhetes huzavona, mert gyorsan túl esek rajta.






Nektek mik voltak a bevált termékek júniusban?


Pusza: Reni



Megjegyzések

  1. Na megnyugodtam, hogy valamire jó volt az a micellás víz végül :D
    Nekem is volt, de barátnőmnek jobban bejött mint nekem, igaz nem sokáig próbáltam ki, de lehet kuponnal veszek egyet, most már kíváncsi vagyok.
    Júniusban én is sokat nyúltam a két darab CT-hoz, de most vettem az Avontól is kettő krémeset, kíváncsi leszek hogy teljesítenek majd, még nem próbáltam ki, bár ebbe a 40 fokba ez is minek.
    Éppen a TBS mandarinos tusiját használom, és áááááá a legjobb a legjobb!!! TBS tusikban szinte verhetetlen, lehet hogy drága de megéri.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ez a cucc, csak a szemem nem szereti! :D
      Így van, a TBS tusfürdők eddig nekem sem okoztak soha csalódást! :)))

      Törlés
  2. Azt a CT-t nekem is be kell szereznem, annyira megtetszett rajtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira univerzális és nincs olyan nap, hogy ne érte nyúlnék - akár magában, akár szemhéjalapként! :D

      Törlés
  3. Ezt a BB krémet nyúzom én is, és szintén meg vagyok vele elégedve. Nekem is kedvenc lett ebben a hónapban :)

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretem a Maybelline BB-jét, mindkét változatot. Ezt tavasszal és nyáron, a kéket pedig a hideg időben. :)
    A száraz sampont most vettem meg, de én az eperillatút. :P
    A lila spirálról lesz teszt? Mert nagyon érdekelne. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van belőle epres is? Te jó ég, hova tettem a szememet a drogériában??? :P
      Mindenféleképpen érkezik róla a teszt hamarosan! :)

      Törlés
  5. CT nekem is megvan, imádom! A BB krémből a kék van meg, de most hogy mondod, ez a pattanás összeszedés nálam is feltűnt már :o A TBS tusfürdő guszta! A körömlakklemosó meg szintén nálam is kedvenc termék, viszont nekem nagyon nem hasonlít Raaffaello-ra az illata :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában tévézés közben szoktam leszedni a lakkot, aztán amikor megtámasztom a buksimat, akkor érzem, hogy az ujjaim Raffaello illatúak! :P

      Törlés
  6. Én valamiért nem szeretem a Color Tattoo-kat :O Az Essence szempillaspirál viszont nekem is az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne csináld, hogyhogy? Nem tartósak, vagy nem állnak jól? Mi történt a CT-kkel?

      Törlés
  7. A BB nálam number 1, most kezdem el belőle a harmadik tubust :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez bizony elköteleződés, kérem szépen! :)))

      Törlés
  8. A lakklemosót én is imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jól összerakott kis termék! :)))

      Törlés
  9. a Ct-t én is egyre gyakrabban veszem elő a nyár közeledtével, még lemosóval is macerás leszedni, annyira tartós! :) Az alverde szemöldökceruzát szívesen megnézném használat közben, hogy teljesít, egy smink vagy teszt keretében! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis Gabim, felírtam, érkezik hozzá bejegyzés! :)))

      Törlés
  10. Akkor ismét egy kipróbálandó szemceruza, és egy újabb elem a kívánságlistámon... Köszi, Reni :-D És igen, tessék csak beszőkülni! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na de előbb Neked kell a szösziknek való szemcerkát kipróbálni! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész