INSTAnt me

Már megint jó pár hétnek csaptunk a fenekére, repül az idő, mint a veszedelem, pedig még csak most koccintottunk szilveszterkor...lol!
Újabb adag képválogatást hoztam a netes létezésemről, jó szórakozást hozzá, ha pedig Instagramon követnétek real time, akkor @njoythestyle felhasználónéven megtaláltok :)



KV


1. Dallmayr kávéval tartottuk magunkat ébren a melóhelyen
2. Gyakoroltam a keresztnevem a Starbucks-nak hála, miközben lefagyasztottam a szájpadlásomat ezzel az isteni coffee frappuccinoval
3. Starbucks második felvonás, a legnagyobb caramel latte ajándék volt a teli kuponfüzetemért cserébe, a már szokásossá vált csokis muffin pedig még mindig kegyetlenül finom a közepén megbújó csokilávafolyammennyországgal :P
4. I felt the love :)




K-öröm


1. Én és a nude...igen, innentől kezdve bármi megtörténhet! :) A Models Own duó lakkja rabolta el a szívem
2. Moyra. Lila. Holo. Napfényben. Ómájgád!
3. Moyra lakkokból mostanában nem tudok eleget venni, ezt a sós málnát nagyon de nagyon akartam és az enyém is lett :)
4. Moyra Bubble Gum és MakeUpRevolution ciklámen topperja együtt egy egészen új dimenzióba repítette a manikűrt





Bloggerlife


1. Megérkezett a nyári tesztcsomagom a Szépségbolt.hu csapatától, köszi Csajok! :)
2. Pixibox nyári kiadás és AVON nyereménycsomag egy időben, egy helyen
3. Lezárult a blog nyereményjátéka, én pedig szorgosan csomagoltam egyesével a termékeket, összesen nagyjából 600 kilométernyi bubifóliába
4. Görbe este a bloggercsajokkal :P
5. Pénteken egy eszméletlen jó bloggertalálkozón jártam :)





Szívemnek kedves


1. Életem férfija betöltötte a 36. életévét a hónapban, isten éltessen Drága!!! :)))))))))))))
2. A nyereményjáték bogyigyümi csomagjának átadásakor én sem távoztam üres kézzel, Karolina egy fantasztikusan szép, lila lakkal ajándékozott meg :D
3. Sorsfordító, lélekemelő, szívmelengető. Eat, pray, love.
4. Egy napnyugta előtti, brutálisan szép pillanat a kertünkből fotózva





Shoppingtime


1. Naillandben is voltam párszor a hónapban :P
2. Rossmann és a Catrice leárazások kontra én
3. Nailland sokadik felvonás és leárazás-shopping - csak visszafogottan!





Házőrzők


1. Sandy kuttyom bánatos kutyaszemekkel kuncsorog úgy, hogy alig pillant az emberre :)
2. Ásítás közben elkapott Alex, aki ezáltal vérmacskává avanzsált
3. Alex melegítőpárnaként is funkcionál :P
4. 1 gazdipocak, 2 terebélyes macska...





Kalóriaszámolgatás #se


1. Szilvalekváros minikiflik, a tésztája pedig a legegyszerűbb: ugyanannyi liszt, mint amennyi cukor, mint amennyi natúr sajtkrém/mascarpone és egy csipet só. Összegyűr, 20 perc folpackban a hűtőben, kör alakúra kinyújt, szilvalekvárral megken, derelyevágóval félbe, negyedbe, nyolcadba, stb. vágni, majd feltekerni, kilisztezett tepsire rakni, felvert tojással megkenni a tetejét, majd 20 percig sütni. A végén pedig 2,5 perc alatt elfogyasztani az egész adagot! :)
2. IKEA-trip
3. A zuram teljes kiőrlésű lisztből is kanyarintott pár kiflit uzsira
4. Nettó 40 deka pékáru, ha nem több. De veszettül finoooooooom! :D





Meséljetek, Veletek mik történtek az elmúlt hetekben? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Most komoly, hogy ENNYIRE egyszerű az a kiflirecept? Ezt ki kell próbálnom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Katym, ENNYIRE egyszerű :D A talinkra szívesen viszek egy adagnyit, persze csak ha gondolod... :P

      Törlés
    2. Hát naná, hogy gondolom! :-)

      Törlés
    3. Honnan sejtettem, hogy ezt fogod válaszolni? :P

      Törlés
  2. Az a szilvalekváros kifli, ótejóég!! Akarom, MOST! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Durva anyag, mert nagyon gyorsan "párolog" sütés után :PPPPP

      Törlés
  3. Jézusom, a kajás képek felérnek egy kínzással, mindegyik annyira guszta *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem kínzásnak szántam, de akkor ezek szerint ha a kaja a kínzás, akkor az étterem a kínzókamra :PPP

      Törlés
  4. A kajás képek kiütöttek :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt