Inspirációs képválogatás

Üdv újra ezen a csodás, őszi napon! :) Ismét szerda, ismét jön egy adag, szívemnek kedves képecske, némi gyomorgörccsel átitatva, ugyanis a melóhelyen most dőlnek el nagyon nagy dolgok és nem pozitív irányba. Mint amikor lélegzetvisszafojtva várod, mikor lesz vége. Merthogy vége lesz. És remélem, ennek a mostani hűvös időnek is és újra patakoban folyhat rólunk a víz, ami nem esővíz! :D


A táska, a táska, a táska! Na jó, a menta naccer is:




Edd bátran, egy egész üveg Baileys-t tettem bele. Mármint egy muffinba.



Azték és neon és vidám és vibráló és kell és jajjistenem:




Felejts itt egy hónapra, kérlek!




I really missing summer nights like this:




Awwwww:

Nice-nice:





Csak ennyi??? És hol a többi?



Istenkém, minden vágyam egy ilyen ingruha egy ilyen barna szandival párosítva:



Nem hiszem el, hogy sötétítő függönyre már nem futotta... :D



Egy álom ez a fürdőruci mind fazonjában, mind pedig színében:




Minden csésze tejeskávém mellé jöhetne kísérőként:




Fekete-fehér a zölddel? Naná!




#cactuslove #azteclove



HOL LEHET KAPNI EZT AZ AZTÉKMINTÁS NADRÁGOOOOOOOOOOT?????????????




Tegye fel a kezét, akinél:



A tökéletes nyári éktalpú szandi:




Love:




Komolyan elgondolkodtam azon, hogy ezt a fotót kinagyíttatom és bekereteztetem:




Vagesz:




Városnézés lustáknak:




Armparty:




Ez a kép itt és most ronda húzás volt tőlem, magamnak:




Street art:




Űberkényelmes lehet ez a szett:




Már a cipő vibráló kinézete miatt el kezdeném a futást, komolyan!




Ebből a sokszínű piából akár holo körömlakkot is gyárthatnának, nem?




Hintaaaaaaa-palintaaaaaaaaa:







Legyen csodás, nyugodt hetetek! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ezek a képek megint nagyon jók lettek. :) Az első képen nekem a menta nadrág tetszik, a muffint falnám, a körömfestés meg ahhhhh. :)

    VálaszTörlés
  2. Ha jobban megnézed, tellett sötétítőfüggönyre, ott vannak az ablakokon, ilyen legördülősek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg! Tökre beleolvadtak a háttérbe nekem! :)
      Én tutira egy ilyen 8 méterre befelé libbenő, sötétkék függönyös megoldást választottam volna ehhez a koncepcióhoz nekem ez illene :)

      Törlés
  3. Jujj, de szép az a manikűr! *o*

    VálaszTörlés
  4. Az azték mintás farmer Isabel Marant, tavaly vettem egy koppintást a New Yorker-ben. Imádom, olyan jó vastag, nem streccs anyagból van, nem nyúlik össze-vissza. Nagyon tetszik az összes kép, de legjobban az ingruha!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyhogy nem láttam ezt a darabot a New Yorkerben? Pedig havonta legalább 1x ellátogattam oda! :(

      Törlés
  5. Baileys-es muffin, úristen de finom lehet! Az azték mintás nacis képnél meg nekem a blézer szúrt szemet a válla miatt, mostanában nagyon rá vagyok az ilyenekre kattanva :P A sötétítő függönyös kép is tetszik, olyan békés és nyugis - ellentétben az utolsó hintázóssal, aminél még az ütő is megállt bennem, jájj :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ilyen muffint én is megkóstolnék, aztán nem győznék feltápászkodni a földről :PPP

      Törlés
  6. A manikűrt és a két(?) macskát választom :)

    VálaszTörlés
  7. Kitartás. :) A kedvencem pedig a fehér ruha :)

    VálaszTörlés
  8. Az összes ruhadarabot, cipőt és ékszert kérem a szokásos postacímre küldeni elsőbbségivel. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  9. Első szett perfect! Neonos-aztékos nagyon jó! Azon a helyen én is ottfelejtődnék szívesen! Fehér ruha, nyami, ágy a mennyországban, mexikói dekor, aztékmintás nadrág uhh, macskás omg :D, vagány szett, panoráma, karkötők, guszta sütiii, lépcső, koktél :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt