Inspirációs képválogatás

Ugyan 1 nap késéssel, de érkeznek a heti, szokásos képecskék, túlsúlyban a csodás outfitekkel, mesebeli lábbelikkel és szívrabló nyaralóhelyek fotóival:



Potyognak a könnyeim ettől a pipellőtől:





Vajon milyen ízesítésű lehet? Csak nem bogyigyümi? :)




Full lila outfit, imádom!





Most komolyan úgy úszkáljak, hogy ügyeljek közben arra, hogy ne legyenek vizesek a párnák?






Beépített holo-hatás az első látásra uncsi, szürke topban, cseles!





Micsoda üdítő látvány:





Igazán elegáns, fennkölt szerelés:





Kuglóf-függőségemről is be kell számoljak ám Nektek!





It's summertime:





Egy sor aztékmintás crop top - hordani nem, de elnézegetni igenis nagyon szeretem őket:





Ő az, igen!!! :)





Imádnivaló ez a ruci:




Nem vagyok egy rózsaszín függő, de ez a cipő bizony most és itt kell teremjen mellettem:





Aztékmintás lepellel is el vannak látva az üzletek? Máris rohanok!




A hétvégi telek fogalma újraértelmezve.




Ohh, ebben libbennék is egy esküvőre, köszi!




Némóóóóóóóóóóóó:





Tiszta '50-es évek:




Hová is tettem erre a partyra a meghívót?




Annyira laza, de még is annyira csajos:




Szerintem nem csak Brooklynban lehet kapni ezeket a kalóriabombákat:





Vúúú, nagyon különleges:





Tengerparti party:




Nekem már ez is aztékminta, szóval hol lehet kapni itt és most?


Laza és veszettül kényelmes:






Sikerült választani egy kedvencet a fentiek közül?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nem, sosem sikerül csak egyet választani :D de ha valaki meg tudja mondani hol lehet olyan szürke maxi ruhát venni, akkor én rohanok oda!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán H&M-ben lehet hasonlót találni, bár ez is csak tipp :)

      Törlés
  2. Szia! Kaptál tőlem egy díjat:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/07/szemelyes-liebster-dijam-noritol.html

    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de cuki vagy, nagyon szépen köszönöm!!! :)))

      Törlés
  3. Majd én vigyázok a párnákra, jöhet a medence! :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, az a pink magassarkú. :O Pedig nem is hordok magassarkút, de ez szerelem. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor itt nincs mit tenni: kell és pont :P

      Törlés
  5. Tegnap már nagyon hiányoltam az inspirációs képválogatásod!:) Kész, rászoktattál. :P:D
    Nekem is kell az a maxi szürke ruha, húznám a földön rendesen, gondolom az S-méretűvel is lehet seperni az utcákat!:)):D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon mélynövésű vagyok, de jelen esetben az sem érdekel, álom az a ruha :D

      Törlés
    2. Jajj, én kérek elnézést Marcsi, ígérem, nem lesz több ilyen késés! :DDD

      Törlés
    3. Úgy látom, nagyon népszerű lett ez a szürke maxiruha! :)

      Törlés
  6. Már megint olyan jókat válogattál össze :) Az elegáns ruha, a kuglóf, a házikó és a muffin a kedvencem. No meg az "Ússz és evezz, ússz és evezz" :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a gót rózsa? Az már nem is tetszik? :DDD

      Törlés
  7. Az első kép! Maga a tökéletesség! Imádom <3

    VálaszTörlés
  8. Haha, egy ilyen "kis" hétvégi telket nagyon jó lenne a magaménak tudni :D Na meg azok a Dior cipők, huh :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ütősek nagyon, ennél már csak az áruk fáj jobban! :D

      Törlés
  9. Uhh cipellő <3 Lila szett nagyon jó! Medence O.O Szürke.hologramos póló (és a karkötő) szuper! Summertime! Azték minta <3 Hűha a Dior cipő nagyon vagány! Hétvégi (hehe) telek csodás, de alatta az a ruha is!
    Némó cuki, a party menő, a süti guszta, cipellő nagyon szép és alatta a szett is nagyon bejön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ahogy látom, most is sok kedvenced lett! :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt