Inspirációs képválogatás

Hatalmas léptekkel közeledik a hétvége, holnap után ilyenkor már jónéhányatokkal fogok találkozni a Madách téri Public Pubban, jajj, de izgulok! :)
Addig is hoztam pár képet nézegetőbe, jó szórakozást!



Na ilyen egy igazi nude nude :)




Már így képernyőn keresztül is érzem az ízét ennek a finomságnak:



Jean, hozza már ide legyen szíves azt a kék törölközőt!



Vibrant:



Hellóka, kedves bogyigyümi koktél! :)



Kék istennő:



Ez aztán a statement:



Dinnyés jóreggelt!



Mennyi pénzt kérnek ezért a kilátásért? Valaki tudja?



Ez a szandi bármilyen szetthez kitűnőőőőőő:


Imádom a komplett szettet, de valaki szedje már le a lábáról azt a citromsárga topánt és hozza el nekem! Ja, a lábméretem 39-es:



OMNOMNOM:



Terepbringázás újraértelmezve:



Mint egy sötétítőfüggöny, de nekem mégis valahogy nagyon bejön:



Végzet asszonya topánka:



Egyik virág a másiknak: "Te, én már kockára fagytam!"



Mintha még most is rajzolnák meg színezgetnék a mintákat, olyan eleven és mágikus:



Egyszer el kell jutnom egy ilyen fakerítéses, fehér homokos, extrém szárazságtűrő fűvel borított tengerpartra:




Colors, tattoos and self-tanning, yeah!



Frankón ennivaló ez a szappan!






Ötletes:



Miss ártatlanság:




És a kontraszt: édes bűnözés:



Na itt én is ordítanék torkomszakadtából:



Egy komplett diszkó van a lábamon:



És ezzel a szoknyával hordanám, ójajj, de szépséges:






Van kedvencetek?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hát nekem most az összes a kedvencem komolyan! Ide vele az összes ruhát, cipőt és kaját! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó válogatás, *-* a kék ruha, a nyaklánc és az oreo *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Az Oreo-s édesség, OMG!!! :D

      Törlés
  3. Az a bogyigyümi koktél, hú, de jól esne ebben a melegben :33

    VálaszTörlés
  4. A cipők! Csak bámultam és bámultam őket *.* :D

    VálaszTörlés
  5. A biciklis kép láttán hangosan felcsuklottam megrökönyödésemben - egyes emberek unják az életüket? :D A szívem is kiesne még a látványtól is, nemhogy végig menjek ott, bár biztos jó kis adrenalin löket :P Na és a jégkockás kép, ami a másik kedvencem - ránéztem és máris kevésbé éreztem kigyulladva magam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első kérdéseden még mindig röhögök...kész!!! :D

      Törlés
  6. A kilátás, a háromszínű szandi és az utolsó kép szoknyája nagyon-nagyon tetszik *.*

    VálaszTörlés
  7. Első szett, medence, neon, kék ruha, kilátás, cipő, színes szett, mintás ruha, tengerpart, fekete-pink szett, szappan, mani, fehér-rózsaszín szett, vitorlás!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt