Inspirációs képválogatás

Kezdem kicsit úgy érezni, mintha minden másnap szerda lenne. Mintha folyton csak ezt a típusú bejegyzést raknám össze és posztolnám...lehet, hogy némileg összesűrűsödtek a napjaim? Kéne nekem egy Hermione-féle időnyerő, de három fordulatnál mindenképpen több :)



Gold diggin':





L.A., L.A., Baby:




Gyááááááá, keeeeeeeeeeelllllllllllllll!




Perfection:




Olyan kis ártatlan és cukika:




This is my brunette me:




Annyira semmi fakszni és mégis annyira veszedelmesen tetszik:




Szoba kilátással:




50 shades of grey:




Az úri p.csa bennem felkiáltott:




Jungle fever:




Ez a torta fényérzékeny - ha fényt kap, eltűnik:




Szerintem se bonyolítsuk:


Nagyon lájk:




Vagány és dögös:




Catch them:




I see you:




Friss, könnyű és szénhidrátdús:




Tetőtől talpig kérem a szettet, köszönöm!




Vétek megenni - bárki másnak, csak nekem nem :P




Ebbe a ruhába belezúgtam:



Most is azt mondod rájuk, hogy zabálnivalóak? :P



Boohoo chic:



Driving into sunset:



Ettől a csokoládébarna színtől olyan erőteljes lett ez a szett, wow-wow-wow!!!




Jáááááj, mindjárt legurul a cserkó!




I cry:




Perfect contour-kit:







Sikerült kedvencet választani? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Na jó, kész, eljutottam odáig, hogy nem tudok választani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök a bőség zavarának! :D

      Törlés
  2. a kutyusok, te jó ég ! nagyon cukik :)) a legelső kép a kedvencem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kuttyok haláliak, olyan jót mosolyogtam rajtuk! :P

      Törlés
  3. De elfogadnám azt a Smashbox contour-kitet...:)

    VálaszTörlés
  4. A kutyusok, a fényre eltűnő csokitorta és a kalapos lány a kedvencek. :) Meg az a halvány mani, istenem, bárcsak tudnék ily gyönyörűt alkotni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a manikűr egy varázslat, komolyan! :)))

      Törlés
  5. Első kép: perfekt!
    LA-be szívesen ellátogatnék, kisvirág nagyon cuki, a visszafogott mani meg nagyon szép!
    Jungle fever szett nagyon tetszik *.*
    A mogyis torta meg elég töménynek tűnik, de azért csak megkóstolnám :)
    Szerintem se!
    Az a fánkos cucc meg most jöhetne!
    Kutyák :D A felhős-napos kép meg wow!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem megbírkóznánk azzal a mogyis tortával! :D

      Törlés
  6. Haha:D Az a torta nálam is akkor tűnne el ha fény érné :D Ja nem :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt