Essence Colour Flash - lila szempillaspirál teszt

Áhh, nekem egyáltalán nincsen szükségem színes szempillaspirálra, tökéletesen megfelel nekem a klasszikus fekete, amiből van nettó 30 példányom...aztán Maggie-n megláttam a csodás azúrkéket, majd szemtanúja voltam Netti vásárlásánál, hogy mennyire népszerű ez a kék spirál, aztán gondolhatjátok, mi lett a vége...
Mára egy lila, egy kék és egy bordó szempillaspirál boldog tulajdonosa vagyok, engedjétek meg, hogy személyes kedvencemet, a lilát most bemutassam Nektek:



Alapból fenntartásokkal kezelem az Essence márkát, mert a körömlakkjaik csúfos kudarcot vallottak nálam anno, most viszont kezd szépen feljönni a Protecting Base Coat alaplakkal és a BTGN fedőlakkal, utóbbiról azt kell mondjam, hogy sosem volt még ilyen veszettül jó fedőlakkom, amitől pl. a Picture Polish Monroe egy üveggolyósított galaxisként néz ki! Tényleg félek, hogy összetöröm, annyira üveg hatásúvá varázsolja a fedőlakk az alatta megbúvó, 3D-s színes rétegeket!

Vissza a spirálokhoz: ezen a téren is sikeresen kiélhetem lila mániámat, egy fantasztikusan krémes, orgonalila festék köszön vissza a tubusból, mely felvitelnél kissé csalafinta, mert elsőre nem látszódik, olyan mintha egy sima szempilla-alapozóval (mert ilyen is van ám) mentem volna át a pilláimon, majd pár másodperc alatt átalakul és egy gazdag színt ad ki a termék.




A spirál alakja egy sima, hosszúkás kialakítású kefe, semmi kanyar, vagy ducibb kefefej, így igazán könnyű és kényelmes a használata:





A felvitel után pár másodperccel már pisloghatunk is, nem kell merev tekintettel végigrohannunk a lakáson azt mantrázva, hogy nem csukódhat le a szemhéjunk, mivel nagyon gyorsan megszárad a felvitt réteg.
Végül következzenek a várva várt before-after képecskék :)





Festetlen, szempillagöndörítő nélküli pillák:








Egy rétegben gyönyörűen fed, nem kell többször a tubusba mártani a kefét és újraspirálozni a szempillákat (az alsó szempillasornak nem estem neki túlságosan, szó szerint csak érintőlegesen kapott festéket, máskülönben lila pandamaci szemet rajzoltam volna magamnak):







A közeli képeken némi csomósodás észlelhető, de ez makró nélkül, élőben egyáltalán nem mutatkozik csomósnak, szépen egyben tartja a szempillákat, mindenféle durva festékgubacsok nélkül.

A másik nagy előnye ennek a spirálnak, hogy tényleg a rohanósoknak, illetve a hosszú munkanapokra lett kitalálva, mert ez bizony 12 órával a felvitele után is ott van a helyén hibátlanul, 100%-ig pergésmentes és ugyanolyan élénk, intenzív lila színnel bír, mint amikor hajnalban felkentük a pilláinkra.


Azt kell mondjam, hogy veszettül jó ez az Essence spirál, gratulálok a márkának, nagyszerű teljesítmény és az én eredendően érzékeny szemeim sem találtak benne kivetnivalót, mivel egyáltalán nem vörösödik be, nem könnyezem tőle, bravo!





Ugye Ti is beszereztetek egy ütős, színes szempillaspirált a nyárra?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nekem annyira sötétek a pilláim, hogy a kék nem látszik rajtuk egyáltalán. Irigykedem egy cseppet, mert ultracuki ez a lila. Jól megy a szemedhez. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG, ezt nem hiszem el! :( Lehet, a pilláid túl pigmentáltak egy Essence-hez? :P

      Törlés
  2. Nekem nem tetszenek a színes spirálok...:( jobban szeretem a fekete "drámai" pillákat :)

    VálaszTörlés
  3. Kénytelen vagyok csatlakozni Rékához, én is inkább a fekete spirálokat szeretem, pedig ezt a lilát illene magaménak tudnom :P De valahogy nem az én világom a színes spirálozás, viszont hozzád nagyon illik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szempillaspirált kellene Neked shoppingolnom, tutira csak feketét vennék Neked! :)))

      Törlés
  4. Ez a lila spirál követ, mindenhol belé botlom.. lehet jelezni akar? :D A zöld és a világoskék nekem is megvan, fantasztikusak! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Követ, ez jóóóóó! :DDD Fú, a zöldre lennék még nagyon kíváncsi! :)

      Törlés
    2. Nem annyira pigmentált, mint a világoskék, de attól ugyanolyan látványos! :)) Bár ahogy nézem neked világosak a pilláid, ezért lehet rajtad pigmentáltabb lenne, mint rajtam, az én pelláim sötétek! :/

      Törlés
    3. Ne csábíts a zöldre, please! :D

      Törlés
  5. Így felkenve nekem sem tetszik, pedig sokszor szemezgettem vele. Inkább valami kéket vagy zöldet szerzek be magamnak szerintem. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kék nagyon ütős egy árnyalat, de a zöld sem lehet semmi! :D

      Törlés
  6. Engem nem igazán hat meg ez a szín felkenve, pedig még az elején engem is elkapott a színes láz annyi jót olvastam róla, mindenképpen akartam egyet én is, de jelenleg nem doppingolnak, még szerencse, hogy nem is vettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a színes szempillaspirál doppingszer lenne, szerintem mindig készlethiány lenne belőle :P

      Törlés
  7. Nekem ős régen voltak még színes Oriflame-es színes spirálok, tetszett is, de nem tudtam kihasználni.
    Ezek is tetszenek, de ezeket sem tudnám kihasználni, úgyhogy nézem más lányok milyen bátrak :D

    VálaszTörlés
  8. Nekem is fényévekkel ezelőtt volt Avonos színes szempillaspirálom, akkor még nagyon tetszett. végül is most is tetszik, de nem is tudom hova tudnám használni. Jól áll neked ez a lila szín :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A fekete tusvonalat szoktam párosítani a színes szempillaspirállal és így végre nincs fekete feketével-kombó a szememen - ahogy az esetek 99%-ban szokott :P

      Törlés
  9. Nagyon jól áll ez a lila! :)

    VálaszTörlés
  10. Megvettem, most, hogy akciós és nekem is nagyon bejön! :) Még egy kéket mindenképpen szeretnék majd beszerezni!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt