Blogszülinapi nyereményjáték: eredményhirdetés

Huhh, túl vagyunk a blog előrehozott, 2. születésnapi játékán, melyre összesen 330 eséllyel pályáztatok, a 2 csomag pedig szinte ugyanannyi szavazatott kapott: a Sellő csomagért 44-en játszottatok, a Bogyigyümi csomagért pedig 41-en szálltatok harcba :)

Nem húzom tovább az agyatokat, jöjjenek az eredmények:



Az 1-es, Bogyigyümi csomagot nyerte:






Az 2-es, Sellő csomag nyertese:






Gratulálok Csajszikák, az értesítő e-mail a mailboxotokban landolt! :D




A többiek se csüggedjenek, mert ez egy előrehozott nyereményjáték volt, hogy még a nyári szabik előtt - és kicsit közben - megköszönhessem Nektek a velem töltött időt, de napra pontosan a blog születésnapján még meg fog jelenni a blogon egy meglepetéscsomag, ezért én arra kérlek Benneteket, hogy ne legyetek restek addig sem kommentelni! :)



Köszönöm szépen mindenkinek a részvételt, öröm volt látni a bezúduló komment-áradatot és nagyon jól esett a kis szívemnek a rengeteg köszöntés és jókívánság, hálás köszönet érte!

Remélem, hogy továbbra is velem és a bloggal maradtok, jöhetnek kommentben a bejegyzéstípusokra az ötletek, írjátok meg, mi az ami érdekelne Titeket! :)))






Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Éljen, végre nem a mellettem lévőt választotta ki Fortuna anyó, gratula a nyerteseknek :))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyerteseknek és Neked is Reni, hogy egy ilyen szuper oldalt vezetsz! :) Képzeld beszarsz a random.org pedig én is most sorsoltam volna, de azt írja nagy pirosban hogy Service Unavailable.....:D Vajon ma még lesz valami? Hihetetlen, hogy sikerült kiválasztanom azt az egy napot, amikor a random.org nem működik...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága vagy Andusom, köszönöm szépen! :D
      Ne aggódj, nekem is megreccsent az oldal, gugli keresőjébe beírtam a random number generator kifejezést, a második linkre amit kidobott rákattintottam és már kezdődhetett is a sorsolás! :)

      Törlés
  3. ÚÚÚristen, de örülök :))) Pont ma gondoltam rád :) és el is szégyelltem magam, hogy "csak" "csendes" követő vagyok... Na, a többit majd privátban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúgy örülök, hogy örülsz, gratulálok! :)))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ne tudjátok meg, rettenetesen izgultam a sorsolásnál, remegett a gyomrom, hogy kit dob ki a random generator! :)

      Törlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek, bejegyzésre pedig nincs ötletem, mert úgy szeretem a blogodat, ahogy van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katym az iránymutatást... :P

      Törlés
  6. Gratula a lányoknak, nagyon jó dolgokat nyertek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt