Új beérkezések: tesztelni való termékek, ajándékok

Az utóbbi időben nem kevés termék érkezett tesztelésre, illetve leptek meg egy csomó cukisággal, így június első vasárnapját nekik szentelem:



SCHWARZKOPF



Május 15-én volt szerencsém részt venni a blog életének első, hajápolással foglalkozó sajtótájékoztatóján, melyen a Schwarzkopf Bonacure termékcsaládját mutatták be egy rendkívül alapos, jól összeszedett és lendületes előadás keretében. Rengeteg újdonságot és kutatási technikát ismerhettünk meg, izgalmas volt bepillantást nyerni ezekbe a tesztelési folyamatokba :)
A Bonacure termékcsalád három nyári élharcosát, a Sun Protect sampont, pakolását és napozóolaját, valamint a Q10-el dúsított, érett hajra való sampont és balzsamot és a festett hajra kifejlesztett sampon+balzsam együttest küldték el a résztvevők részére - a festett hajra való termékeket fogyasztom el elsőként :)





Selyemfényű olaj a hajra, napozáshoz:











BORN PRETTY STORE



Alig akartam hinni a szememnek, amikor megláttam a mailboxomban a Born Pretty Store képviselőjének e-mailjét, melyben együttműködést kínál...szó szerint leesett az állam! :) Rendkívül jólesett, a kiválasztott körmös kellékek pedig nagyon hamar, 2 héten belül megérkeztek hozzám.
Nagyon nagyok az elvárások magammal szemben, hogy fejlődni tudjak a körmök extrázásának területén, mivel ezekhez a mütyürkézésekhez egyedül a kellő türelem hiányzik. Azt hiszem, el kezdek szedni némi MagneB6-ot :)




Csillámpor felviteléhez szükséges ecset:






Életem első pontozókészlete:






50-50 db kék szívecske:





A legidiótább és egyben legcukibb halas körömmatricák:










PANDORA



A Pandora legújabb, Essence néven futó kollekciójának sajtótájékoztatójára remegő lábakkal léptem be, rettenetesen izgultam, a bemutatott ékszerek láttán pedig csak úgy kapkodtam a fejemet és a fényképezőgépemet! Amikor pedig a szervezők meglepték a résztvevőket az általunk választott charm-al, na ott majdnem leraktam a hajamat...nagyon szépen köszönöm ezt a cuki kis "gömbhalat", remélem általa nem fogok tudni kibillenni az egyensúlyomból :)



Stabilitás:










SZÜLINAP



Szabadságom után ez a helyes, virágos ajándéktasak várt a munkahelyemen, Era a padtársam nem feledkezett meg a születésnapomról, így meglepett két virágözön statement fülbevalóval és Klimt - A csók című festményének ajándékdobozával. Imádom ezt a képet, a zuram keresztanyjának kisebbik lánya ráadásul iszonyatosan jól rajzol és egyszer már megörökítette ezt a festményt egy sima kis vázlaton, mely annyira hasonlított az eredeti műre, hogy szerintem megbízást adok neki, hogy skiccelje le ezt a festményt nekünk is.



A csók:










DIGITAL DIVAS BY COSMOPOLITAN&AVON



Tegnap egy rendkívül színvonalas és izgalmas rendezvényen volt szerencsém részt venni a Cosmopolitan és az AVON szervezésében: a Digital Divas egy egész napos konferencia (hű de szigorú tartalmat sejtet ez a szó :D) volt, telis-tele szuper előadásokkal online marketing és reklám szakemberektől, bloggerektől, vloggerektől, a végén pedig díjkiosztó gálával.
A beauty és fashion bloggerek apraja-nagyja találkozhatott egymással és a szervezőkkel, nagyon jó hangulatban telt ez a nap (érkezik róla külön bejegyzés), melynek végén nem hagytak minket üres kézzel távozni:



Cuki tégelyes szájfény a Fashion Days jóvoltából:






AVON Glow bronzosító gyöngyök:







AVON Plump Pout áttetsző, csillámos szájfény:








Nagyon szépen köszönöm a meghívást, az ajándékokat, rendkívül jól éreztem magam és már alig várom a közelebbi ismeretséget a fenti termékekkel! :)






Nektek hogy telt ez a mostani hétvége? Melyik termékről szeretnétek az elsők között olvasni?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én úgy örültem ennek a Schwarzkopf spraynek, jól el lehet vele játszani. :D Már használtam már egyébként, de nagyon várom, hogy a nap is süssön, hogy legyen értelme használni.
    Úgy sajnálom, hogy nem tudtam most menni a Digital Divasra, de remélem, hogy lesz még máskor is. :) Addig is várom róla a beszámolót. :)

    VálaszTörlés
  2. A Schwarzkopf spray-re nagyon kíváncsi lennék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem, hogy a napsütéses hétvégéken napoztatni fogom a tincseimet ezzel a spray-vel :D

      Törlés
  3. Ó a stabilitás. Az első gondolatom nekem is az volt, de aztán mégis csak váltottam a bátorságra és nem bántam meg. :) Szuper cuccokat kaptál, a körömmatricák tényleg cukik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi :) Nálam első a lojalitás volt, de az valahogy nem rabolta el a szívem, na de ez...! :D
      Ennyire cuki halakkal még nem volt dolgom, alig várom, hogy felapplikáljam őket a körmeimre :)

      Törlés
  4. Huuu nekem a festett hajra való nagyon jól jött festés után, sokkal jobb volt ezt az illatot érezni utána a hajamon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már ma este be is vetem, jajj nagyon kíváncsi leszek az illatára meg a tartósságára! :)

      Törlés
  5. Én is a pontozót kértem volna. :)
    Várom a Digital Divas posztot. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper dolgokat kaptál. :) Én a Schwarzkopf pakolására vagyok a leginkább kíváncsi. Mostanában annyira száraz és élettelen a hajam, hogy jól jönne neki valami kis extra táplálás, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre.
    A Digital Divast pedig nagyon sajnálom, hogy ki kellett hagynom, az Instagramos képek és a beszámolók alapján biztosan nagyon szuper lehetett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de kár, pedig nagyon szívesen megismertelek volna! Na, majd legközelebb :)
      Fergeteges volt az a nap, mindenképpen jövök a beszámolójával a közeljövőben :D

      Törlés
  7. Annyira szeretem olvasni minden bejegyzésed, imádom a stílusod! Amúgy innen a Klimt-doboz a kedvencem, szerencséd van, hogy ilyen odafigyelő kolléganőid vannak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, annyira drága vagy! :)))
      Egyetlen ilyen kolléganőm van mindössze, ritka, mint a fehér holló :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt