Személyes: Ismerj meg jobban TAG

Nóránál futottam bele ebbe a TAG-be, ilyen jellegű bejegyzés pedig már igencsak régen volt, szóval csapjunk is bele a lecsóba:


1. Kiről lettél elnevezve?
Édesapám szüleinek telekszomszédjainak éppen azon a tavaszon született meg az unokája, amikor anyum velem volt várandós. Meghallották a Renáta nevet és ezt olyan csodásan egyedinek találták, hogy ezt a nevet kaptam. Természetesen pont az érintettet hagyták ki a diskurzusból, én nem ezt a nevet szavaztam volna meg magamnak.

2.Mikor sírtál utoljára?
A 29. születésnapomon.

3. Vannak gyerekeid?
Pff, még csak az kéne, grrr!

4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Nagy esély van rá, hogy nem. Makacs, önfejű, lassú és nem egy átlagos kinézetű és humorú ember, egészen biztosan idegesítene...

5. Gyakran vagy szarkasztikus?
A szarkasztikus szónál a szótárban az én fotómat találod.

6. Bungee-jumpingolnál?
Ha azt akarnám, hogy szívrohamot kapjak és mindeközben egy rugós kötélen, fejjel lefelé sínylődjek orvosi ellátás nélkül, úgy igen.

7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Évek óta nem eszem ilyen sz.rságot, régebben a Nesquik csokoládégolyók jöhettek néha szóba.

8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
A mosolya. Ha valaki nem mosolyog, ott már probléma van.

9. Milyen színű a szemed?
Kék

10. Ijesztő filmek vagy happy end?
Valamilyen szintű happy end-et mindig odakanyarintanak minden film végére, de ha választani kéne, akkor a horror műfajt inkább kerülném, mivel van olyan szintű melóhelyi sz.rság, ami miatt éberen tudsz hánykolódni órákat és amihez nem kellenek horrorfilmből rémképek, melyek nem hagynak elaludni.

11. Kedvenc illatok?
Bogyós gyümölcs, őszibarackos teafű és fahéjillat

12. Nyár vagy tél?
Tavasz #rebelliske :)

13. Számítógép vagy televízió?
Manapság már nem kell percre pontosan hazaérkezni a kedvenc sorozatunk vetítési időpontjára, minden áhított sorozatot el lehet érni számítógépről - vagyis majdnem mindent. Tudja esetleg valaki, hogy honnan tudnám megszerezni a Teen Cribs összes évadát?

14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
Olaszország. És bármikor vissza is mennék oda, mivel olcsó a tészta, a paradicsomszósz, a kávé és a biscotti. Életem végéig el tudnék éldegélni ezeken, egész nap a hasamat süttetném a tengerparton, olaszul káromkodnék és szép kerek lennék a fenti ételek együttesétől.

15. Van-e valamilyen különleges képességed?
Befejezem mások mondatait némi ráhangolódás után.

16. Hol születtél?
Kórházban.
("Miért, beteg voltál?")

17. Milyen hobbijaid vannak?
Blogolás. Na jó, egy kicsit a főzés is.

18. Van háziállatod?
4 cicc, 1 kutty

19. Kedvenc filmek?
Alkonyat filmek, Napsütötte Toszkána, Ízek imák szerelmek, Könnyű nőcske, Papa én nő vagyok, Mátrix trilógia, Szex és New York 1-2., Projekt X, Amerika Pite filmek, Sikoly filmek, huhh, első nekifutásra ennyi.

20. Van testvéred?
Van két féltesóm, akikkel 1 kezem meg tudnám számolni, hányszor találkoztam eddig.

21. Mi leszel, ha nagy leszel?
Már nagy vagyok, mivel leér a lábam a földig. Karrier szempontjából egyáltalán nem itt akartam tartani, olyan helyen terveztem ennyi idősen dolgozni, ahol megbecsülnek és ahol élvezem azt, amit csinálok. Ezt a gyerekkori álmomat képtelen vagyok elengedni. "Life is too short for the wrong job."







Töltsétek ki Ti is bejegyzés formájában, vagy a poszt alatt, kommentben! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. No, akkor én kitöltöm :)
    1. az volt a lényeg, hogy egyedi legyen és ne ismerjenek ilyen nevű gyereket. Végül nem sikerült...
    2. nem emlékszem. Ami azt jelenti, hogy hamarosan fogok
    3.nincsenek
    4.igen, mert jófej vagyok, vicces is, és szerintem nagyon jó barát. :)
    5.előfordul, de nem olyan sűrűn
    6.nagybetűs SOHA!
    7. nem élek vele
    8. igényesség/igénytelenség, körömlakk színe, smink.. stb. :D
    9.barna
    10. néha ez-néha az. Szeretem a változatosságot.
    11. friss, citrusos, gyümis, virágos
    12. ki az, aki szereti a telet és nyarat?!!
    13.laptop
    14. Olaszország, azon belül Róma. Életem legszebb 4 napja!
    15. tudom külön mozgatni a bal szemöldököm, ölni tudok az énekhangommal, szuper extra érzékeny a fülem a zajokra, mindig kitalálom a film végét, és nagyon jó az arc-, és névmemóriám
    16. Szikszón. (Borsod)
    17. blogolás, de általában nem jut időm a hobbikra.
    18. sajnos nincs, de nagyon szeretnék
    19. Ház a tónál, Némó nyomában, Harry Potter, katasztrófafilmek
    20. igen, egy nővérem
    21. ide bemásolhatnám, amit te is írtál. Egyébként hivatalosan közgazdász.

    Szeretem az ilyen posztokat, remélem még olvashatunk tőled hasonlót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de szuper, köszönöm szépen hogy kitöltötted! A Ház a tónál filmhez valahogy még nem fejlődött ki az agyam vagy nem tudom, azt a filmet képtelen voltam nyugodtan, az elejétől a végéig végignézni :D
      Igyekszem több, személyes jellegű poszttal jönni :)

      Törlés
  2. 1. Kiről lettél elnevezve?
    Ha jól tudom apukám egyik kollégájának a kislányáról, aki édesen énekelte a "kerek ez a zsemle" kezdetű dalt, teljesen elbájolva ezzel apukámat... :)

    2.Mikor sírtál utoljára?
    Néhány napja. Könnyen elérzékenyülök.

    3. Vannak gyerekeid?
    Holnap ballag el áltiból a nagyfiam, a kislányom pedig ötödikes lesz szeptembertől.

    4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
    Nagy esély van rá, hogy nem. Makacs, önfejű, lassú és nem egy átlagos kinézetű és humorú ember, egészen biztosan idegesítene...
    4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
    Nem valószínű, hogy közel engedném magam magamhoz, elég zárkózott vagyok :)
    5. Gyakran vagy szarkasztikus?
    Áááááá ;) csak amennyire szükséges és elégséges.
    6. Bungee-jumpingolnál?
    Soha.
    7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
    Az amelyikhez adnak sült húst, sonkát vagy pörköltet.
    8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
    A kisugárzása. Keresem a pozitív embereket és rühellem az energiavámpírokat.
    9. Milyen színű a szemed?
    Kék
    10. Ijesztő filmek vagy happy end?
    Csakis vidám és bájos dolgok jöhetnek szóba nálam.
    11. Kedvenc illatok?
    Givenchy, Armani, Gres... stb. ;)
    12. Nyár vagy tél?
    Nyár.
    13. Számítógép vagy televízió?
    Számítógép. Vénségemre bekockultam.
    14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
    Olaszország. Egy életre elment a kedvem a tengertől...
    15. Van-e valamilyen különleges képességed?
    Ó dehogy, én csak egy unalmas háziasszony vagyok ;)
    16. Hol születtél?
    Szekszárdon.
    17. Milyen hobbijaid vannak?
    Körmözés és blogolás.
    18. Van háziállatod?
    Porcica, kaszáspók és néhány elpusztíthatatlan akváriumi élőlény.
    19. Kedvenc filmek?
    Anne a zöld oromból, Angyalok városa, Star Trek Voyager sorozat
    20. Van testvéred?
    Egy nővérem van.
    21. Mi leszel, ha nagy leszel?
    Ennél nagyobb már nem szeretnék lenni. Egy karrier utat már befutottam, nemrég tök új terepen kezdtem el egy másikat építeni. Amúgy mindkettő szorosan pénzhez kötődő szakma :)

    Tetszett a bejegyzésed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper volt olvasni a válaszaidat, nagyon köszönöm a kitöltést! :)))

      Törlés
  3. Mondtam már, hogy imádom a stílusodat? :P

    VálaszTörlés
  4. Egyre jobban kedvellek Reni! Remélem ezzel nem ijesztettelek meg :D
    Kitölteném ha nem lennék ennyire fáradt, jó kis TAG volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ijesztettél meg Erzsim, nagyon drága vagy! :)))
      Semmi gond, blogbejegyzés formájában is szívesen viszontlátnám Nálad! :P

      Törlés
  5. 1. Kiről lettél elnevezve?

    A nagymamám volt az ötletadó, ha jól tudom, anyukámnak még a Tímea és a Szilvia volt a fejében. Sem Tímea, sem Szilvia nem szeretnék lenni, viszont a saját nevem sem szeretem, de megbékéltem vele amiatt, mert az a nagymamám találta ki, akit nagyon-nagyon szerettem és aki már sok éve nem él...A nevem jelentése "férfias" ami kicsit sem jellemző rám. Volt egy barátom anno, aki azt mondta, erről a névről mindig valami mérsékelten buta, nyolcvanas évekbeli szakközepes lány jut eszébe. Sose hívott a nevemen, és a párom sem hív így soha, mert szerinte sem illik rám ez a név.

    2.Mikor sírtál utoljára?
    Pillanatnyilag nem jut eszembe, szerintem nemrég valami buta "besértődésem" keretében, amikor a párommal valami rosszul sült el. Könnyen sírok, dühömben, meghatottságomban, bánatomban.Akár egy filmen is sírva tudok fakadni, és takargatom a könnyeim mások előtt...


    3. Vannak gyerekeid?

    Sajnos még nincsenek, bár már nagyon szeretnék. A párom sem egzisztenciális, sem - bár ezt nem nagyon mondja- érzelmi okok miatt nem szeretne még. Én ezt elfogadom- pedig van olyan kolléganőm, aki azt tanácsolta, fontoljam meg, együtt maradok vele. De ő a társam, és ha így, ebben a helyzetben kell boldogulni, akkor így...

    4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
    Ha magamhoz hasonló másik ember lennék:-) Engem mások kedves, jó beszélgető partnernek, de alapvetően introvertált embernek látnak, aki jól elvan a maga kis világában is. Mindig is szükségem volt privát szférára, hogy a magam kis dolgaival molyolgassak.


    5. Gyakran vagy szarkasztikus?
    Tudok az lenni, ha kihoznak a sodromból. Az ártatlan jókislány olyanokat tud kivágni magából, hogy csak úgy pislognak...

    6. Bungee-jumpingolnál?
    Csak ha az életem múlna rajta...Még egy uszodai trambulinról sem merek leugrani.

    7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
    Sima zabpelyhet eszem csak.


    8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
    Az arca. Mennyire sugall bizalmat, őszinteséget, intelligenciát, kedvességet,


    9. Milyen színű a szemed?
    Barna.

    10. Ijesztő filmek vagy happy end?
    Is-is. De az ijesztőt egyedül nem tudom megnézni.


    11. Kedvenc illatok?
    Ibolya. Az ősz illata, a napsütés illata, a vidéki téli utcák füstös illata.


    12. Nyár vagy tél?
    Nyár. A október legvégén legszívesebben téli álomba merülnék- na jó, karácsonykor felébrednék picit-, hogy aztán majd március elején térjek vissza újra a körforgásba.


    13. Számítógép vagy televízió?
    Nem nézek tévét, bár van egy kis tévém. Az internet teljesen feleslegessé tette.


    14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
    London. Kétszer voltam ott, egyszer munkaügyben, egyszer nyaralni.


    15. Van-e valamilyen különleges képességed?
    Senki nem hiszi el nekem, de én igenis érzem, hogy amikor lekapcsolják a villanyt és sötét lesz, kitágul a pupillám.


    16. Hol születtél?
    Egy baranyai kisvárosban.



    17. Milyen hobbijaid vannak?
    teljesen hétköznapiak:-) olvasás, filmnézés, kirándulás/utazás, bicikli. illetve gyógymasszázst tanulok, de a munka miatt nem fogom tudni befejezni, nem tudok időt találni a gyakorlatra..


    18. Van háziállatod?
    Nincs, a szüleimnél van otthon két tüneményes macsek.

    19. Kedvenc filmek?
    Szabó István filmjei, főleg a Szerelmesfilm. Amélie csodálatos élete. Sorozatokból nagyon bírtam a Csengetett mylordot, a mostaniak közül pedig egy francia sorozatot, a Visszajárókat, és, bevalllom, a Downton Abbey-t is:-)

    20. Van testvéred?
    Egy jóval fiatalabb öcsém, akit nagyon szeretek és akire nagyon büszke vagyok.

    21. Mi leszel, ha nagy leszel?
    Már nem leszek nagyobb, csak öregebb... Közgazdász vagyok, marketing területen dolgozom, de annak sajnos az egyik legjobban belet kihajtósabb és legrosszabbul fizetett területén. próbálok váltani, de harmincakárhány évesen nehéz más területre átnyergelni. Az én szakmám meg elég belterjes, más cégnél ugyanezt nem szeretném csinálni, mert az a cseberből vödörbe esete lenne..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon tetszettek a válaszaid, köszönöm, hogy kitöltötted! :)

      Törlés
  6. Nem vagy normális. :D De ezt vedd bóknak! ;)
    Puszi :) <3

    VálaszTörlés
  7. Hűha, csakúgy röpködnek a válasz-kommenteket, na de cseppet se félj, én megkiméllek, egyrészt, mert hajnal van és kiég a retinám, másrészt valami oknál fogva reggel 8 előtt egyszerűen képtelen vagyok 10 sornál többet olvasni+írni (igen, akkor mit keresek itt? :D tegnap már elolvastam a posztot, és nagyon akartam írni valami kis szösszenet kommentet, de csengetett a postás és utána már nem emlékszem semmire, ilyen ez az aranyhal memória :D) Naszóval, imádom a stílusod, ahogy fogalmazol, szinte előttem van, ahogy stand-upolsz! :D Nagy móka Miki lehetsz! :)) Csak ennyit akartam, jóreggelt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehogy megkímélj a válaszaidtól, igenis követelem, hogy Te is töltsd ki!!! :)
      Aranyhal memória...készen vagyok ettől a beszólásodtól! :D Köszönöm szépen a kedves szavakat, nagyon jólestek! :))))))

      Törlés
    2. Egy kis meglepi, rászántam magam és a blogra is, be voltam csiccsentve, hosszú történet! :D
      Nah, de megszülettek a válaszok! :) http://makeupismyhappiness.blogspot.hu/2014/06/ismerj-meg-jobban-tag.html

      Törlés
  8. Kíváncsi lennék, a 3-as pontra, hogy miért íilyet írtál. Én dettó ugyanezt válaszoltam volna. :D
    Szerintem hasonló korúak lehetünk. Jó lenne találkozni vmikor, szívesen megismernélek. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy borzasztó egyke vagyok, mindent magamnak akartam és akarok, egy ideig volt is egy kislány és egy nagyobb fiú mostohatesóm, de még mindig kifejezetten irritálnak a kisgyerekek, mert minősíthetetlenül képesek viselkedni, mindenki gügyög velük, pedig nem szellemi fogyatékosok, hjajj van itt minden :D

      Szuper ötlet, én is nagyon szívesen találkoznék Veled! :))))))

      Törlés
    2. Ugyanez vagyok! :D ...ááá...még nem találkoztunk személyesen, de már most tudom, hogy jól kijönnénk!
      Én 7 és fél éves koromig voltam egyke, akkor született meg az öcsém. Én mindenre azt mondtam már kicsiként is: "Enyém, Vikié!" :P :P

      Tali ügyben meg egyeztessünk majd, akár egy rögtönzött bloggertali alkalmával is jó lenne! :) Puszi

      Törlés
    3. "Enyém!" az én varázsszavam is :DDD
      Mindenképpen egyeztessünk, szuper lenne megosztani az élményeket! :)

      Törlés
  9. :D Tetszett! Régebben én is kitöltöttem már ezt a tag-et, most újra el is olvastam, nosztalgiázok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet, mindjárt elolvasom a Tiédet :)

      Törlés
  10. Mivel vizsgázom és tanulnom kéne, muszáj megcsinálni. :D

    1. Kiről lettél elnevezve?
    Hogy kiről, fogalmam sincs, anyukámnak tetszett meg, úgy mesélték. Én vagyok az első a családban ezen a néven.

    2.Mikor sírtál utoljára?
    A Tajtékos napok c. színházi előadáson. Titokban, persze.


    3. Vannak gyerekeid?

    Nincsenek.

    4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
    Valószínűleg igen, mert elég szociális vagyok, és elsőre érdekesnek tűnök az emberek számára. Hogy ez hosszú távon hogy működik, az más kérdés, mindenkinek megvan a rákfenéje, de azért vannak, akik elviselnek így is. :D


    5. Gyakran vagy szarkasztikus?
    Ja. Nagyon is. Leszokóban.

    6. Bungee-jumpingolnál?
    Naná. :D Mondom így a gép előtt.

    7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
    Izé


    8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?
    A keze, a szeme.


    9. Milyen színű a szemed?
    Sötétbarna.

    10. Ijesztő filmek vagy happy end?
    Ez a kettő van? Akkor happy end, de inkább elgondolkodtató.


    11. Kedvenc illatok?
    Frissen nyírt fű. Tavaszillat. Vízpart.


    12. Nyár vagy tél?
    Tocsogós meleg, izzadós nyáááár.


    13. Számítógép vagy televízió?
    Nincs tévém évek óta.


    14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahova eljutottál?
    Etiópia.


    15. Van-e valamilyen különleges képességed?
    Zenei érzék.


    16. Hol születtél?
    Pápán.



    17. Milyen hobbijaid vannak?
    Zenekarozás, főzés, körömlakkhalmozás.


    18. Van háziállatod?
    Már nincs, ó pedig volt madár, teknős, kutya, de most sajnos az élethelyzetem és az életmódom nem engedi meg.

    19. Kedvenc filmek?
    Amelie, Nagy hal, de nem vagyok egy nagy filmőrült, meg mindig más tetszik.

    20. Van testvéred?
    Félhugi, de nekem egész, és imádom.

    21. Mi leszel, ha nagy leszel?
    Rendezőasszisztens.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó volt olvasni a válaszaidat, nagyon köszönöm a kitöltést! :)

      Törlés
  11. Nekem pont az őszinteséged a szimpatikus, és hogy magadat adod. :)
    A 21. választ meg mintha én mondtam volna, én sem ott vagyok, ahol lenni szeretnék, de bízom benne, hogy ez változni fog. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt