Shopping: DM, AVON, Moyra, NinaKoko, Aliexpress

Az utóbbi hetekben vettem ezt-azt, tényleg csak pár apróságot, őket mutatom most meg Nektek:









Körmös cuccok


DM - Boulevard matt türkiz körömlakk: 400 Ft
Moyra szaküzlet - Körömágy-takarító ecset: 1.090 Ft
Moyra szaküzlet - Körömbőrápoló olaj és 4 lakk összesen: 2.450 Ft



Boulevard körömlakk: mattra száradó lakk, 400 forint körül mozog az ára és természetesen az üvege miatt vettem meg :)

Pénteken lázadtam és az ebédszünetemet feláldoztam néhány körömlakk miatt, így ugrott be a kosaramba egy Moyra körömbőrápoló olaj, mert végre egy pipettás kiszerelésűt is ki szeretnék próbálni, mivel az eddigiek nem voltak a legtökéletesebbek.
Eddig nem rendelkeztem gyorsszárító fedőlakkal (whaaaaat?), így gyorsan pótoltam is ezt a hiányosságot, illetve még nem tartoztam a holo-lakkfertőzöttek táborába, szóval hagytam, hogy a 255-ös számot viselő, lila holo meggyőzzön. Megtette.
Neon lakkokból sohasem elég, pláne ha még homok hatásúak is, így az orange love néven futó narancsos neonpink társult az új kollekciós sea salt lila (cöhh, mi más? :D) lakkja mellé, melynek elnevezése: seahorse, nyihahaaaa!

Lakkozás után a körömágybőrre kenődött lakk eltávolítására kellett valami eszköz, azt az ecsetet, amelyet az Essie lakkok vásárlásánál szereztem, azt nagyjából a hajamra kenhetem, annyira harmatgyenge: nem veszi fel a lakklemosót, erőtlen, igazából csak az oxigénbuborékokat tologatom vele a körmöm körül, mert másra nagyon nem alkalmas.
Aztán megláttam ezt a cukiságot, ebben az elegáns, csajos csomagolásban, így egyértelmű, hogy jött velem haza :)









Ékszerek


NinaKoko rózsás nyaklánc: 4.890 Ft helyett 1.995 Ft
NinaKoko rózsás fülbevaló: 2.790 Ft helyett 695 Ft
Aliexpress - Sárga, mini statement nyaklánc: 3,05 Euró, jelenleg 3,97 Euróba kerül
Aliexpress - Óriás skullcandy szemű bagoly: 1,78 Euró, jelenlegi ára 2,12 Euró



A NinaKoko üzletbe azóta vágyom vissza, amióta kolléganőm születésnapjára onnan szereztem be az ajándék statement nyakláncot, mert rengeteg leárazott ékszerrel volt tele a bolt és szerencsére azóta sem fogytak el! Na és persze azóta is kattogok egy igazi smaragdzöld, virágos statement nyakláncon, szerintem érte még mindenképpen visszalátogatok az üzletbe!

A születésnapomra rendelt nyakékek közül pár napja futott be a sárga és a baglyos nyaklánc, utóbbit a skullcandy szemei miatt el is neveztem Skull Candy-nek, a drogos, kínai bagolynak, akinek zörög a farka - tényleg zörög, minden egyes lépésnél olyan, mintha a kutyám csörgős játékát készülnék eldobni :)












Vitaminok, szépségápolás, testápolás


Pár hete a DM-ben féláron dobálták az ember után ezt a B-vitamin kapszulát, azt írják, az erős idegzethez. Na mondom, ide vele! Aztán a pénztárnál adtak hozzá ilyen normál, szelvényes kiszerelésű multivitamint, tökre megörültem neki! :)

Az akkori DM utam során vettem ezt az Ebelin szemöldökcsipeszt, mivel arra eszméltem út közben, hogy nincs nálam a neszesszeremben csipesz és hát ilyenkor vége a világnak! 600 forint körül volt az ára, egyáltalán nem volt drága és teljesen jól használható arra, amire rendeltetett.

A Joy magazinomhoz egy fekete Essence szemceruzát csomagoltak, mivel a postán érkező havilap mellé nem lett volna túl szerencsés az Essence színváltós körömlakkját hozzátenni - bár ki tudja, milyen művészi kompozíciót húztam volna ki a postaládából: a körömlakk élete az újságos fóliában.
Na de lényeg a lényeg, hogy újabb márkából rendelkezem fekete szemceruzámmal - ez valamiféle perverzióm, hogy gyűjtöm a vízvonalamra valókat, tesztelési célzattal, mert megtalálni a tökéletes fekete szemceruzát, amelytől nem vörösödik ki a szemem 1 percen belül és nem könnyezem le pár perc alatt, egy folytonos kihívás. Az élet egyik mozgatórugója.

Az AVON intim lemosóit eddig is használtam, teszik a dolgukat ahogy kell, amikor viszont megláttam a katalógusban a tiniknek való változatot, azonnal sutba dobtam a személyimben lévő évszámot és megrendeltem magamnak. Miért nem volt tinikoromban tiniknek való termékcsalád?

Szintén AVON-os szerzemény ez a lila szemceruza, mert ilyen árnyalatú lila szemcerkám még nincs. Miért is nem lepődöm meg magamon?










Ugyan a Picture Polish lakkok bemutatásával még nem végeztem, de azért félve megkérdezem: melyik Moyra lakkot látnátok szívesen elsőként? :)


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. A lakkok szuperek! A fagyis lakkot gondoltam, hogy csak az üvegcséje miatt vetted meg. :D A másik lakk, ami tetszik az a Moyra Sea Salt, kíváncsi vagyok rá! :)
    A sárga statement nyaklánc pedig meseszép *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fagyistölcsér kupakkal ellátni egy lakkot nagyszerű fogás a terméktervezőtől! :P

      Törlés
  2. A fagyis lakkokat szerinted még lehet kapni ? Egyébként a neon citromsárga nyaki elképesztően gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég sokat pakoltak ki belőlük abban a DM-ben, ahol ezt a példányt is vettem, szerintem simán találsz még több színben is! :)

      Törlés
  3. Szuper kis dolgokat vettél, bármelyik lakk jöhet vagy a lila szemcerka! :)

    VálaszTörlés
  4. Hű, de szép a lila szemcerka, tényleg különleges lila, talán a Rimmelnek van hasonlója.. áh, nem, az hidegebb árnyalat! Akkor passz, de nagyon szép! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, lila termékeknél igyekszem olyat rendelni, amilyen árnyalatú még nincsen. Vagy talán nincsen :P

      Törlés
  5. A körömlakkok és a baglyos nyaklánc meg a Sárga, mini statement nyaklánc gyönyörűek!!!! Remélem majd látunk vele outfit-et :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen hozom velük az outfit posztokat :)))

      Törlés
  6. A "fagyis" lakk nekem is megtetszett a DM-ben, kéket és lilát találtam már csak. :) Az ecsetre kíváncsi leszek hogyan teljesít, mert ha jó, akkor szerzek magamnak is.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész