Shopping: blogsale, bloggertali, Müller, DM, NinaKoko, Tally Weijl, Nailland, újságos stand, szülinapi ajcsi

Halihó Csajszikák, mizu? Mindenki a hűvösben/vízparton vészelte át a mai napot? Helyes :) Én ma csak pihiztem meg mentünk egy kört a felújítás miatt a Bauhausban. Tegnap egy hiperszuper napot töltöttem a lányokkal, név szerint Katy-vel, Elenivel és Szilvivel és jórészt ők a "hibásak" abban, hogy megint összegyűlt egy zsákmányos posztra való:









Tally Weijl


Már megint leárazásokat folytat ez a bolt, sikeresen berángattam magammal Katy-t és Szilvit, én erre a sima, egyszerű, puha, pamut felsőre csaptam le, kemény 1.300 forintért. Gyönyörű korallos beütésű rózsaszín, amin nem díszeleg semmiféle matrica vagy szegecs vagy glitter, csodálkoztam is magamon, hogy ilyen szimpla cuccot shoppingoltam :)






Blogsale, bloggertali


Katy extrabrutál blogsale-t tartott, én meg mint egy éhes hiéna, lecsaptam pár hőn áhított darabra, többek között a Naked3 tökéletes mására a Makeup Revolution márkától, egy LILA Avon Luxe négyes palettára, arcra és szemre való ecsetekre és drága Katy meglepett az Avon Oxford Wine rúzsával, melyet a tegnapi tali során fel kellett kennem az ajkaimra, mivel kényszert alkalmaztak ezek a perszónák - imádlak Titeket Csajok! :D


















Kedden bevettük a Gozsdu udvart a bloggerinákkal, a megunt vagy nem használt lakkok pedig ilyenkor cserebere tárgyát képezik, amelynél természetesen több alkalommal felsikítottam, hogy júúúj, ilyen színű lakkom még nincs! Vittem pár China Glaze lakkot, azok nagyon hamar új gazdira találtam, örültem neki mint a pótanyukájuk, hogy jó helyre kerültek :D








Bizsuk


Szilvivel tavaly óta nem találkoztunk, a drágája nem feledte a születésnapomat és ezzel a fantasztikus kék-zöld-lila, aztékmintás nyaklánccal lepett meg, hjajj, odáig voltam meg vissza, nagyon-nagyon szépen köszönöm Szilvim! :)))

Hazafelé a taliról ütköztünk egyet anyummal, berángattam a NinaKoko üzletbe, visszamentem azért a smaragdzöld statement nyakláncért, de már nem dobogtatta meg annyira a szívem, kissé öregesen mutatott rajta ez a markáns szín, így otthagytam és ezt a főnixmadár-stílusú statement nyakláncot hoztam el, amelyhez ez a cuki, színben és mintában abszolút passzoló fülbevaló is járt, nomeg 50% engedmény az eredeti, 2.450 forintos árára.






Drogéria


Ha már DM-ben jártam, mert aznap reggel nem volt megrajzolva a szemöldököm, gyorsan lekaptam a polcról a kedvenc koffeines hajerősítő balzsamomat is, valahogy diszkomfort érzetet kelt bennem, ha nincs itthon a fürdőszobai szekrényemben.
És hogy miért láttok belőle kettőt? Mivel az egyik egy nyereményjáték-csomag részét fogja képezni, szóval legyetek résen! :)







Essence szempillaspirál: 999 Ft/dbv
Catrice Luxury Lacquiers körömlakkok: 895 Ft/db


A lányokkal tegnap elcsattogtunk a Müllerbe, ahol mindenféle olyan dolgot vettem, amire egyáltalán nincs szükségem. Na jó, van: amióta Magdin megláttam ezt a kék szempillaspirált, majd Edina áradozott róla és még Netti kék szempillaspirál vásárlásánál is asszisztáltam, nem bírtam tovább: kellett a lila, mert az nálam alap, ez a mágikus kék pedig elcsavarta a fejemet és nem érdekel, hogy kék szemhez kék szemhéj- illetve szempillafesték nem a legtökéletesebb, lázadás van kérem szépen.

A körömlakkok pedig egész egyszerűen megbabonáztak. Mintha 3D-s üvegfesték lenne, wow! Mindhárom színben kellett!






Nailland


Erre vágytam már hetek-hónapok óta. Nem volt, mert igen hamar elkapkodták, amikor pedig hétfőn odarohantam Madlenhez, az utolsó üvegcsével hoztam el. Már alig várom, hogy felkenhessem ezt a kék galaxist, amelynek beszerzéséért szintén Edina a felelős :)







Szaklapok

A Joy magazint havi rendszerességgel járatom, most küldték is a csekket, mivel lecsengett az előfizetési időszakom, de telhetetlenségemen nem csodálkozom és beszereztem az ehavi Marie Claire magazint, melyhez most ajándék Catrice rúzst adnak, én egy szilva árnyalatút választottam, mert nagyon úgy tűnik, hogy jól áll nekem ez a szín (igaz erőszakos Lányok? :D).
A Cosmopolitan júliusi számához hozzácsomagolták a júniusi Marie Claire-t, a kettő együtt volt 425 forint, a hülyének is megéri, hát még nekem! Szóval jócskán feltankoltam olvasnivalóból, a mostani Cosmo címlap az történetesen megvett kilóra, mivel Katy Perry amúgy is a kedvencem, hozzá pedig ez a glitteres ruha...tisztára mintha Picture Polish lakkok inspirálták volna a ruha tervezőjét (Solar Flare, Gravity, Sea Jewel), imádom! :)







Ti milyen szaklapokat járattok/vesztek meg rendszeresen?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Mennyi minden!! Úgy szeretem nézegetni a szerzeményeidet, mindig olyan jó dolgokat mutatsz meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy ennyire bejönnek a szerzeményes posztok! :)))

      Törlés
  2. catrice és a PP szemrevalóka :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjh, de nem lepődtem meg a választásodon! :))))))

      Törlés
  3. Hülyének is megéri, hát még nekem- fakadok! :D Amikor a barátom is ezt mondja mindig nevetgélünk és sorra halmozzuk, tetézzük ezeket a hasonlatokat...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, akkor nálatok is megy a hülyeség rendesen :PPP Most egy kicsit megnyugodtam, hogy nem vagyunk egyedül így a zurammal :)

      Törlés
  4. Én is megvettem a kék Essence spirált tegnap, kíváncsi leszek milyen :D

    VálaszTörlés
  5. Na most nagyon fáj a lelkem. Az újságosok átlag kilopják a magyarországi magazinokból az ajándékokat (de legtöbbször eleve olyat küldenek, amibe nem tették bele), pedig egy Catrice rúzst nagyon elfogadnék. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a mostanit a madaras teszkó újságos standjánál fogtam ki szerencsére, de mélységesen felháborít, hogy a legtöbb helyen felszaggatott magazinokkal találkozhat csak az ember! :(

      Törlés
  6. A Hope-ra nekem is fáj a fogam. Miért van az, hogy te mindig megelőzöl? :P Amúgy nagyon örülök, hogy tetszik a nyaklánc, viseld egészséggel ^^ És a találka tényleg eszméletlen jó volt, akárcsak az a rúzs, amit Katytól kaptál, tessék sokat hordani, mert veszettül jól néz ki rajtad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat-bocsánat, mentségemre szóljon, hogy IGEN közel lakom a Naillandhez :)))
      Igenis, hordom majd sokat, ígéreeeeeeem! :D

      Törlés
  7. Wú, mennyi csecse ismét! :))) A koffeines balzsam a legkirályabb cucc, amit életemben próbáltam, nő a hajam tőle, mint a krumpli! :) Nekünk is megmutatod majd, hogy áll rajtad a rúzs? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy, ez egy eszméletlen jó cucc, amiről soha nem gondoltam volna, hogy mint saját márkás terméke a DM-nek, ennyire be fog válni! :)
      Oksa, lesz vele face of the day poszt :)))

      Törlés
  8. Nem is vagyunk erőszakosak! :-D De bizony, hogy jól áll, szóval tessék hordani!!! A főnixes nyakláncért odáig és vissza vagyok, eszméletlen szép *.* A kék szemhez kék szemfestés tiltását én is cáfolnám, mert akkor kapom a legtöbb bókot a sminkremre, amikor a kék valamely árnyalatával dolgozom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem, mind azok vagytok! :)))
      Igen, Szilvi már megígértette velem, hogy agyon fogom hordani a rúzst! :D

      Törlés
  9. Fenem én is a fogaimat a színes spirálokra, csak színt nem tudnék választani, a zöld szememhez, minden olyan fura :D Az a picture polish lakk... anyám. Gyönyörű... KELL! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ütősen mutatna Rajtad a bogyósgyümölcs árnyalatú Essence spirál, szerintem tegyél vele egy próbát! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt