Outfit of the day: Nude&purple Carrie Bradshaw

Ezt a lila nadrágot nagyjából le sem lehet robbantani rólam, mióta a Katy-vel töltött shopping napon az enyém lett: kényelmes, lila és pont rám méretezték :)

A hajam a kezdeti lila hajszínt még nyomokban tartalmazza, így pompásan harmonizálnak a nacival, amely a képeken természetesen extra lilának tűnik, élőben viszont inkább burgundiba hajló.

Carrie-t kissé hanyagoltam az utóbbi időben, mert valahogy nem volt túl sok kedvem a fehér ruhadarabokhoz, engesztelésképp felvettem hozzá az arany színű Love-feliratos nyakláncomat és dupla gyűrűmet és bézs színnel párosítottam:









Bézs vízesés kardigán - Promod
Carrie felső: TheSense
Love nyaklánc: Fiftypairsofshoes
Lila nadrág: Cosmos
Bézs magassarkú: Humanic
Macska: saját (Mirci)








Van bármiféle Szex és New York relikviátok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nem tudom miért, de sosem voltam nagy Sex in the City rajongó. Viszont a naci tetszik, jó színe van! :)
    A cicát sem hagyhatom szó nélkül, megdögönyözném! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyjából 3 percünk volt fotózni, utána besétált a képbe...kameraérzékeny... :P

      Törlés
  2. "Macska: saját (Mirci)" :D:D:D
    Szuper a szett, nagyon csinos vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szakadtam ezen egyet :-D Nagyon tetszik az egész szett, csini voltál benne :-)

      Törlés
  3. Mirci O.O
    Pont jó a téma, nagyon szeretem a SITC sorozatot, és Carrie jól is mutat rajtad :)
    Szuper csinos vagy, a cipőd is szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága! Üdv a rajongói klubban :D

      Törlés
  4. Nagyon szupi most a hajad! :))

    VálaszTörlés
  5. A naci és a cipő nagyon begyere, a macskás poén meg ütött XD

    VálaszTörlés
  6. Saját :D :D :D Jajjj, nem is te lennél... :D

    SATC rajongó vagyok mióta az eszemet tudom. :D

    Minden tetszik kivéve a cipő. Az is tetszik, de nekem ehhez a szetthez valahogy nem jön be. Inkább egy tornacipő vagy egy balerina tetszene vele inkább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is én lennék, tudom-tudom :P
      A hosszított fazonú kardigán egy lapostalpú surranóval összenyomta volna az amúgy sem magas és sudár alakomat, a magassarkúval értem el ezt az optikai nyújtást.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt