Outfit of the day: aztec love

Amióta felütötte a fejét az aztékminta a boltok vállfáin és polcain, engem menthetetlenül magával ragadt, egyre-másra gyűjtöm az aztékmintás cuccokat, ma pedig együttesen magamra is aggattam pár ilyen darabot, ugyanis eszméletlenül hideg volt ma, fújt is a szél, hát én fáztam, na!
A kéztartásért sorry, már végem van egy kicsit, félzombi üzemmód ON.








Macska? Nincs? Fáznak ők is, mi?



Aztékmintás sál: Tally Weijl
Citromsárga famerkabát: Takko Fashion
Aztékmintás felső: brands.hu
Lila sztreccsnadrág: Cosmos City
Fekete-fehér csíkos cipő: New Yorker
Violinkulcs nyaklánc: C&A







Ti is ennyire fáztatok ma? Minket ráadásul odabent fagyaszt az automata légkondi, szóval kabátban és sálban dolgoztam, juhé! :D


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hát mit ne mondjak, tényleg hűvös volt ma. Én mondjuk nem bánom, ezerszer inkább ez, mint a 40 fok, de azért fura volt, hogy már majdnem pulóverbe bújtam itthon :D Egyébként nagyon illik hozzád az azték minta :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos voltál, igazán tetszik ez a sárga farmerkabát! A sál nagyon jól áll és a cipőd is szuper. ;))

    VálaszTörlés
  3. Zseniális a cipőd! :D Nagyon tetszik :3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a szett, de azért örülök, hogy az elmúlt hideg hét után póló fölé nálunk már nem kell semmi, mert kisütött a nap végre:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hál'istennek, mert már kezdtem kétségbe vonni a naptáram helyességét! :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt