Nail(land) of the day: Picture Polish - Columbia

Minél többször haladtam el a Picture Polish állvány előtt a Naillandnél, annál határozottabban beszéltem le magam egy "sima csillámos" piros lakkról. Gondolatban. A tettek azonban már mást mutatnak.
Egyre többet nézegettem a Dorothy-t, különlegesnek különleges volt, tényleg felidézte bennem az Óz a nagy varázsló főszereplőjének mágikus topánját, de aztán megpillantottam ezt az üvegcsét és vééégem volt:

















2 rétegben csodálatosan fed, olyan ez a lakk, mintha egy könnyed, zselés piros lakkra egyesével helyeztek volna piros glittereket - igazi revütáncosnak való!
Tényleg egyből a revütáncosokat, a hatalmas toll fejdíszeket és a konfettiesőt juttatja eszembe ez a DÖG lakk, az utolsó előtti, közeli körmös kép adja vissza a leginkább a lakk mélybordós-pirosas árnyalatát, a valóságban nem ennyire világos málnaszörp színű.

Száradását tekintve igen gyors, leelőz jónéhány sand lakkot is (!), a felülete pedig csak minimálisan érdes a benne lévő glitterektől.

Nem vagyok egy piros lakk-rajongó, pláne mert a bikáknak elborul az agya ettől a színtől, de ez az árnyalat érdekes módon, azonnal megtetszett és rögvest a szívembe is zártam :)






És most jön a huncutság, amitől igazán belezúgtam: jeges, ciklámen irizálás lakik benne kérem szépen, de ez a körmökön már sajnos rejtve marad:













Ismét egy kifogástalan minőségű lakkról számolhattam be Nektek, minden tulajdonságát szeretem: az üvegcsét, a kupakon lévő stabil, csúszásmentes gumibevonatot, a lakk állagát és száradási idejét, de legfőképpen azt, hogy rengeteg asszociációt rejt magában: mindig azt a pozitív élményt köti a felhasználó a lakkhoz, amely oly' kedves a szívének, legyen az egy nyüzsis karneváli forgatag, vagy egy véres jelmez Halloween idején.

Aki pedig odáig volt az Óz meséért, az rögtön rohanjon a Naillandbe és vásárolja meg a Dorothy-t! :D






Hogy álltok a Picture Polish lakkokkal? Meggyőzőek? Fog bővülni a gyűjteményetek? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. szépséges :) A PP lakkok ára kicsit visszataszító, de egy egy különlegesebb árnyalatot ki fogok mindenképp próbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól elsőre én is dobtam egy hátast, de ezt a kiemelkedő minőséget el nem cserélném, annyi szent! :)

      Törlés
  2. Ótejóég! Tejóságoség! Holnap rohanoook is érte! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ótejóég, azonnal számolj be róla, amint megszerezted!!! :DDD

      Törlés
  3. Igazán szép lakk, de nem érzek késztetést a beszerzésére, van már hasonlóm. Na de ebből a kollekcióból a Time Warp nagyon is kell nekem... meg még úgy ezer másik PP lakk, a pénztárcám pedig sírva elmenekül mellőlem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor bizony nagyon meg kell nyírbálni azt a fránya PP-kívánságlistát! :P
      Nekem már csak a Hope-ra van szükségem és befogom a számat #se
      :)

      Törlés
  4. Annyira jó ez a kollekció, ha meglátom ezeket a lakkokat, rögtön látom magam előtt a Rocky Horror Picture Show szürreális világát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, akkor Te egy vérbeli rajongó vagy, like! :)

      Törlés
  5. nekem is nagyon bejön.szép ez a lakk tényleg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3 napig le sem lehetett rólam robbantani :D

      Törlés
  6. Jajj nagyon szép ez a lakk! Én látni vélem a körmeiden is a cikláment, bár lehet, hogy már csak beleképzelem.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyaaaaaaaaaan? Egy csipetet küldesz a látószögedből? :D

      Törlés
  7. Van egy ősrégi Catrice lakkom ami nagyon hasonlít ehhez, úgyhogy gondolkodóba estem, hogy valaha mégis kelleni fog-e ez a lakk...rajtad nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd élőben összevetjük a két delikvenst, ok? :)

      Törlés
  8. ne fájdítsd a szívem! annyira szeretném ezt a lakkot, kb. mióta megjelent a nailland-nél, de rögtön elkapkodták és azóta sincs belőle új készlet... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én kérek elnézést, nem akartam a lelkedbe gázolni! :( Nagyon remélem, hogy mihamarabb feltöltik a készleteiket!!!

      Törlés
    2. Júúúúúúúúúúj, de örülöööööööööööök!!! :)))))))))

      Törlés
  9. Tudod, Reni, lassan nem merem már megnyitni sem a körmös bejegyzéseidet, mert folyton csak bővül a kívánságlistám a láttukon... Na, majd ha ismét Budapesten lesz talink, elvihetsz megvenni vagy ezt, vagy az Ózos verziót :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, el foglak oda rángatni, erre mérget vehetsz! :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész