Nail of the day: Sellőlány

Annyira jók ezek a lakkos csereberék: az egyiken megválok egy általam nem kedvelt, piszkos menta színtől, erre beszerzek a következő alkalommal egy ugyanilyet, csak épp másik márkától, lol! :)
Valamiért azt éreztem, hogy kell nekem egy ilyen árnyalat, amikor viszont felkentem, akkor már megint szidtam magam, hogy jól "bevásároltál" te kis vörös, hát nem úgy volt, hogy ez az árnyalat nem tetszik neked?
Aztán hozzácsaptam a hétvégén zsákmányolt Catrice Luxury Lacquers családból a zöld körömlakkot, amely üvegben brutálisan jól néz ki, felkenve balatoni békanyálat juttatott eszembe. Ismételten megdicsértem magam, hogy jól van, ebből a lilát és a pinket is megvetted Renike, most aztán mihez fogsz kezdeni velük? És akkor jött a fúzió ötlete. Az irodában. Munka közben.

A piszkos menta szín és instant békanyál együtt: bámm! Szerelmes lettem. Íme az én sellős manikűröm, amely két, kevésbé imponáló lakk házasságából született és igazi szerelemgyerek lett belőle. A továbbiakban csakis egymásra rétegezve fogom hordani őket, elkészítettem az én saját kis sellős lakkomat.








 







A hüvelyk- és kisujjamon 2 rétegben láthatjátok a Catrice lakkot, a másik 3 körmömön pedig 1 alapréteg, 2 réteg menta és 1 réteg Catrice látható, a lakkozás másfél nap után szinte sértetlen.






Felhasznált lakkok:

Essence - Protecting base coat
Rimmel - 835 Bright back at you
Catrice Luxury Lacquers - C03 Glitterama







Nektek is vannak kevésbé kedvelt lakkjaitok, melyet egy snassznak tűnő topperrel párosítva durva kombó jön létre? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Tényleg nagyon jól mutat együtt ez a két lakk! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a menta szín és a kettő együtt, de ez a Catrice lakk még magában is nagyon jól mutat!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény kis Catrice üvegben sokkal szebb, mint felkenve, naná hogy meggyőzött a vásárlásról! :P

      Törlés
  3. Csodaszépek együtt, jó ötlet volt a fúzió. :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper páros, szerintem jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  5. Szépek együtt, tetszik ez a páros :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy Neked is elnyerte a tetszésedet :D

      Törlés
  6. Szupi lett! Pont ilyet játszottam én is. ;)

    VálaszTörlés
  7. Na, akkor legközelebb, ha Nálatok járok, ezt a kombót kérem majd kölcsön :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúúúúúúgy éreztem, hogy rákapsz a dologra! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész