Mi van a neszesszeremben?

A női táska alaptartozékai közé tartozik a személyes iratokon, mobiltelefonon és harcoló német katonán kívül egy jól felszerelt sminkes neszesszer. A jó idő beköszöntével és nem utolsósorban a neonmániámnak hódolva a legutóbbi neon narancssárga Pixibag-be pakoltam bele a legszükségesebb sminkfelszerelést, mely nap mint nap elkísér:







A sminkes cuccok mellett egy Yves Rocher kézkrém és ugyanettől a márkától egy kézfertőtlenítő lakja a szütyőt:




Az illatom felfrissítéséért a kis kék, cuki Travalom felel, amelybe mindig bele tudom pumpálni az éppen aktuális parfümömet, mellette a Real Techniques pirosító ecsetét láthatjátok, amely hosszában kettényitható, így ha hordanék magammal kontúrozó palettát, akkor még kontúrozni is tudnék vele jövet-menet.
Az egyik legkisebb pirosítóm ez a pink Yves Rocher darab, szuperül záródó fedelével a neszesszerem egyik legbiztonságosabb lakója.

Az alsó sort ez a gyönyörű lila, duplatükrös kompakt nyitja, melyet ajándékba kaptam a Naillandnél az összeghatár elérésénél, az NYC High Definition spirálja pedig az egyik kedvenc szempillaspirálom, mert különösebb odafigyelés és trükközés nélkül, gyorsan kifesthetőek a pilláim.
Szemceruzát is tartok magamnál, ez a szürkéskék Aqua Pop nevet viselő AVON Supershock darab az első, hegyezett végű használatnál még abszolút jól viselkedett a cicás szemek megrajzolásánál, de másodjára már eléggé lol lett a végeredmény, folyton hegyezni meg nem fogom, majd szemhéjalapnak jó lesz használni.

Az Alverde márkától nem sok termékkel rendelkezem, de mivel csak a szőkéknek való szemöldökceruzát találtam az érintett DM-ben az állványon, így aznapra szőkévé avanzsáltam és ezzel rajzoltam meg a szemöldökömet. Érdekes, mert eddig a Kallos vörösesbarna ceruzáját használtam, amely kitűnően harmonizál a mostani vörös (kikopott lila festett) hajammal, viszont amikor felvittem ezt a szürkés barna színt, teljesen más karaktert adott az arcomnak és remekül harmonizált az eredeti haj- és szemöldökszínemmel, szóval most keményen bajban vagyok, hogy milyen irányba vigyem tovább a hajszínemet: imádom a lilát, de 3 mosás után kikopik és vörös leszek utána, így csak bosszúságot okoz, szőke viszont vagy 10 éve nem voltam, a barnát meg unalmasnak találom. Még futok pár kört a régi fényképeim között.

Korrektorból 2-félét is hordok magamnál, a Clinique ecsetes korrektora még Pixiboxos meglepi, tökéletesen alkalmazható a szem alatti sötét karikákra, a Catrice Camouflage Cream viszont egy olyan tégelyes női instant vakolat, amely mindenféle pattanást, heget, kipirosodást eltüntet egy szempillantás alatt.

A Carmex tubusos ajakápolóval mindig be van biztosítva, hogy az ajkaim puhák és hidratáltak legyenek, ha épp nem találom a táskám mélyén a többi, 625 ajakkencémet. Ha pedig egy kis színnel és csillogással is feldobnám az ajkaimat, akkor az elsők között beszerzett, Miss Sporty ajakfényem varázsol kellemesen vizes hatású, visszafogott barackszínt a számra a 140-es Pasadena árnyalatban.

Végül, de nem utolsósorban a Szépségbolt.hu oldaláról megrendelt, beépített LED-világítással és bőrtokkal felturbózott szemöldökcsipesz biztosítja a lelki nyugalmamat, ha napközben eltévedt vándorszál keletkezne a szemöldökívem alatt, a mini lámpa pedig biztosítja, hogy a legsötétebb sarokban is tökéletesre alakítsam a szemöldökömet.













Nektek miket rejt a sminkes neszesszeretek?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én nem szoktam napközben sminket igazítani. Van egy nagyon picike kis neszesszerem 'túlélő felszereléssel", szempillaspirál, szemcerka, és egy-két BB krém termékminta, meg egy rúzs (szájra, pirosítónak). Tükör, minideo kézfertőtlenítő, kézkrém pedig a táskámba van bedobva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tasakos mintákkal még itthon is meggyűlik a bajom, mert nekem valahogy egyik sem pont egy adagra való, ha maradna benne krém, tutira összekenné a többi neszesszer lakót.

      Törlés
  2. Én leszoktam a sminktermékek cipeléséről, de csak azért, mert jó ideje nem kellett már huzamosabb ideig mennem suliba vagy máshova, szóval így nem is kellett félnem, hogy elmozdul a sminkem olyan szinten, hogy igazítani kelljen. Viszont mikor mentem, akkor a korrektor és a púder volt a két legszükségesebb, ami sose maradhatott ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A púderekkel még kísérleteznem kell, mert akármennyire is aláhidratálok a sminknek, egy réteg púder kiszárítja a bőrömet és tele leszek száraz bőrdarabokkal, undi egy látvány :(((

      Törlés
  3. A Carmex és a Camouflage Cream is a neszesszerem állandó lakói :) Egy Travalo beszerzését most már nem fogom sokáig halogatni, mert utálom az egész parfümös üveget hurcolászni :) Nekem hamar olajosodik a bőröm, úgyhogy a Catrice mattosító lapocskáit is be szoktam dobni púder helyett :) Amúgy biztos vagyok benne, hogy egy nő találta ki ezt a lámpás csipesz dolgot, mert rohadtul hasznos:D Nekem is van és imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tutira nőci volt! :D
      A Travalo-t pedig imádni fogod, ráadásul már a reptereken is ismerik a csomagellenőrzésnél :)

      Törlés
  4. Van egyezés kollegina! Carmex és a Camouflage korrektor nálam is megvan! Lehet nekem is kéne lassan egy ilyen posztot csinálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen csináld meg ezt a posztot, már nagyon várom! :)

      Törlés
  5. Jaj, ez eszembe juttatta a két évvel ezelőtti bejegyzésemet, amit még Szerbiában írtam. Te jó ég, de régen is volt... A tükör nagyon Renis, a neszesszert továbbra is imádom, hajszínnél pedig valami karamelles beütésű sötétszőkére szavaznék :-) Vagy vörösesbarna, ami vöröses is maradna, mégis kevésbé kényes, mint a lila. Pl. gesztenyevörös. Kíváncsi vagyok, hogyan döntesz! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, most azt vágod, hogy milyen széles skálát soroltál fel? Köszi szépen, így aztán tök egyértelművé tetted a választásom... :P

      Törlés
    2. Hát jóvanna, de legalább van miből választanod :-D

      Törlés
    3. Köszi, hogy megkönnyítetted a dolgomat! :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész