Júniusi Pixibox 2014

Földöntúli nyugalom szállt meg, mikor tudatosult bennem az egész éves Pixi-előfizetésem, ugyanis amikor megláttam a júniusi Pixiboxban résztvevő márkák listáját, láttam, hogy ez bizony egy igen népszerű dobozka lesz. És az is lett, 20 perc alatt gazdára talált a limitált, júniusi doboz. Mutatom is, hogy az enyémben milyen termékek lapultak:




Megkapjuk a szokásos, terméklistát tartalmazó kártyát, mellette pedig a Piximagazinhoz is hozzájuthatunk, melyben a dobozban fellelhető márkákon túl illatkalauzzal és a nyári bronzuralommal kapcsolatban is találunk cikkeket :)
Emellett még egy kiadvány lapult a dobozban, a kihajtogatható La Roche-Posay termékportfólió segít eligazodni a márka termékei között.






Arcápolás


La Roche-Posay Hydreane BB krém medium árnyalatban - 15 ml, utazó méretű termék: nagyon kíváncsi vagyok, hogy a márka BB krémje hogyan teljesít, de muszáj leszek összedolgozni egy nagyon világos BB krémemmel, mivel a medium árnyalat az én bőrömhöz igen sötét sajnos. 20-as fényvédő faktort tartalmaz, remek lesz így nyárra!

La Roche-Posay fiziológiás micellás arctisztító - 50 ml, utazó méretű termék: most értem a végére az előző ugyanilyen micellás vizemnek, köszönöm az utánpótlást, Pixiteam!

La Roche-Posay Anthelios XL ultrakönnyű napvédő fluid, 50+ fényvédő faktorral - 3 ml, minta: nyár, tűző nap, könnyen piruló pofi, gyere a mamához, kis anthelios :D




BB krém: sárgás tónusú színezett hidratáló





Anthelios fényvédő fluid: olajos és krémes rétegból áll, felvitel előtt össze kell őket dolgozni










Olay Essentials nappali hidratáló krém normál/száraz bőrre, 15-ös fényvédő faktorral - 50 ml, teljes kiszerelésű termék: az AHAVA arckrémje után kissé félve látok neki használni ezt a normál illetve száraz bőrre való terméket, de az állaga alapján egy igen könnyű, légies krémmel van dolgom, mely nagyon könnyen siklik a bőrön, remekül bedolgozható és nézzétek csak, milyen bársonyos fénye van:

















Körömlakk



China Glaze - Your present required - 14 ml, teljes kiszerelésű termék: akit tavaly ősz óta nem fertőzött meg a Nailland, valamint a China Glaze márka, az innentől kezdve nem menekülhet! Imádom ezt a márkát, csak CG-ből 31 üveg körömlakkom van.
A Your present required lakk a karácsonyi CG-csomagokban volt kapható, én is itt csaptam le rá, csodaszép topper, benne rengeteg lila, kék, ezüst, arany és narancs hatszögű glitterekkel, melyekből kicsi és nagy méretű is található az üvegben.








Smink


ArtDeco rúzs, 115-ös korall árnyalat - 4 gramm, teljes kiszerelésű termék: az én dobozkámba egy fantasztikusan szépséges, korall színű rúzs került, ez az árnyalat valami mesés! Még sosem volt ArtDeco rúzsom! :) A csomagolása nem egy túlbonyolított mintát tartalmaz, egyszerű és nagyszerű. A kupak egy hangos kattanással, biztonságosan záródik, így magabiztos tagja lesz a neszesszeremnek:











Tűző napfényben:




Árnyékban:









Hajápolás


Kérastase Cristaliste termékcsalád: hajra való termékekből sincs hiány, még egy korábbi Pixiboxból egy Kérastase hajfürdő vár nálam bevetésre (#badgirl), a mostani dobozban a L'Oréal luxus hajápoló márkájának termékeiből kapunk ízelitőt:
- Bain Cristal kristályfény hajfürdő fiatal hajra, 10 ml-es minta
- Lait Cristal kristályfény hajápoló tej fiatal hajra, 10 ml-es minta
- Masque Cristal kristályfény hajápo pakolás fiatal hajra, 15 ml-es minta








Illat


Prada Candy - 1,5 ml minta: egy mini eau de toilette gondoskodik arról, hogy édesen illatozzunk, miközben lejtünk lefelé az utcán a legújabb ArtDeco rúzsunkban. Friss, édes, igazi cuki kis parfüm.






Hjajj, nagyon de nagyon jól sikerült ez a nyári Pixibox, rengeteg különlegesen szép és hasznos termékkel láttak el bennünket a csajosság szakértői, értékében pedig messze túlszárnyaltak mindent - komolyan el vagyok kényeztetve!
Összegezve: IMÁDOM! :)






Mit szóltok a mostani Pixiboxhoz? Nektek milyen árnyalatú körömlakk/rúzs volt benne?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szerintem szuper lett az a doboz. :) Én is ezt a rúzst kaptam és oda meg vissza vagyok érte. :) Lakkból a 1052-es Some like it haute árnyalatot kaptam. Nem igazán az én színem, de a tiéd mesés. Imásom az ilyen csillámos toppereket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól értelmeztem, neked így már 2 van ebből a lakkból? Nincs kedved cserélni?

      Törlés
    2. Szuper a Te CG lakkod, bejön! :)
      Dobsz egy mailt az e-mail címemre? És akkor leegyeztetjük a cserét :D

      Törlés
  2. Te aztán szuper kis lakkot meg rúzst kaptál :) (amúgy: 31 CG lakk?! *.* :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen és ez csak a China Glaze márka darabszáma :P

      Törlés
  3. A rúzs csodaszép szerintem. :)
    A CG lakk nekem is megvan, csak miniben. Az egyik legjobban kihasználható fedőlakkom lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szuper, tényleg minden sima, egyszerű lakkozást, vagy kevésbé kedvelt lakkszínt feldob! :)

      Törlés
  4. Szerintem ez az egyik legjobb doboz eddig :-) Majd egyszer, ha sikerül valami csoda folytán rendelnem, remélem, én is kifogok egy ilyen jó adagot :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész