INSTAnt me

Újabb adag telefonos kép gyűlt össze a mindennapjaimból, pár közülük még Instára se került fel, de itt és most bepótolhatjátok :)



COFFEETIME

A kávészenvedélyem továbbra sem hagy alább, a legutóbbi Instás bejegyzés óta is sok-sok kávét nyelt el a pocakom:
1. Triplacsokis frappuccino a Starbucks-ból - rettentően addiktív! :)
2. Elviteles tejeskávé a Mlinar pékségből
3. Otthoni kávézgatás a zurammal: Dolce Gusto - Cortado és az eredeti vaníliás karika
4. Végre kipróbáltam a McCafé-t is, teljesen rendben van, elégedett vagyok vele








NOTD

A lakkozást sem hanyagoltam az utóbbi időben, most már csak az a nehéz, hogy melyik lakkot kenjem fel a sok közül - szörnyűek ezek a döntések :P

1. Picture Polish - Columbia
2. Moyra Holographic - No. 255
3. Moyra Sea Salt - No. 885 Seahorse
4. Catrice Luxury Lacquers - C03 Glitterama+Rimmel - 835 Bright back at you







BLOGGERLIFE

Blogos eseményekben is bővelkedett az utóbbi időszak, szorgosan tesztelem a termékeket, emellett igyekszem nyomon követni a magyar és külföldi Youtube-guruk videóit - most már csak a blogolvasással vagyok több hónapos lemaradásban :(

1. Megérkezett a júniusi Pixibox, tele csudiklassz termékekkel
2. Terasz, árnyék, kávé, nyugágy, laptop és Youtube-guruk
3. Bloggertalálkozón megy a seftelés a gazdátlan körömlakkoknál
4. Katy, Eleni, Szilvi és én, igencsak elvetemült állapotunkban







FOOD

Finomságokból volt bőven az utóbbi időben azt hiszem, a hasam mérete is ezt sugallja - idén nincs kedvem elindulni a Miss Universe versenyen.

1. Nem szeretek későn korgó gyomorral nekiesni a nasiknak, helyette mozzarella, paradicsom, só és olívaolaj játszik
2. A zuram házi kiflit sütött
3. Életem első saját készítésű vadasa
4. Grillezett zöldséges szendvics némi salátával a Gozsdu udvarban








SHOPPING

A vásárolgatást nem tudom egész egyszerűen szüneteltetni, ennek eredményeit hoztam pár képecske formájában:

1. Leárazás van még mindig a NinaKoko üzleteiben
2. Elhoztam hosszú hetek várakozása után a vágyott lakkomat - az utolsó üvegcsével
3. Glamour magazint régen olvastam, szóval ebédszünetben beszereztem életem első holo lakkjával együtt
4. Dorbézoltam kicsit a Naillandnél, pár lakk be is került a tegnap indult nyereményjáték csomagjába :)







SELFIE

A szelfitájm sem maradhat el, ahol tükröt találtam, már kattintgattam is:

1. Barátkozós pulóver - szegecsek mindkét vállon
2. AVON - Oxford wine rúzsa az első bevetésén
3. A Schwarzkopf új, Bonacure termékcsaládjáért odáig meg vissza vagyok!
4. Szürkületi cseresznyeszüret, merev pupillákkal és szélfútta frizkóval







Emellett május utolsó szombatján résztvettem az AVON és a Cosmopolitan szervezésében az első Digital Divas konferencián, hatalmas élmény volt, az erről szóló bejegyzést itt találjátok sok-sok képpel és Instás kollázsokkal, jó olvasást! :)






Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik a kép amin az Avonos Oxford wine rúzs van rajtad :) Na meg a bloggerlife-os, kávés képek :3

    VálaszTörlés
  2. És pont a trollkodós képet kellett kitenned, na szép :P Viszont az a rúzs még mindig eszméletlen jól áll, remélem sűrűn viseled :P

    VálaszTörlés
  3. Szuper az összes kép, a kaják láttán most megéheztem, megyek is és eszek valamit :) (így este fél 10 felé kifejezetten jót tesz majd úgy érzem :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az álmoskönyvek szerint is jót jelent! :PPP

      Törlés
  4. Nagyon jól áll az Oxford Wine, ezt csak úgy megjegyzem :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, kedves zaklató Katym. Csak úgy megjegyeztem :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész