Inspirációs képválogatás

Szerda van, a hét közepe, így újabb adag képecskét hozok magammal, melyek most inkább az etno/azték/bohém hangulatot célozzák meg és jövő hétre is hagytam még belőlük :)


Ó, nekem is pontosan ugyanilyen alakom van, csak beépített dunyha alatt védem a nap káros sugarai ellen:



Ugyanez a medence, de más szemszögből fotózva a céges gépen a háttérképem:




Tökéletes királykék szandi:




Bűnözés ON:




Nagyon Charlie Angyalai:




A feketével és a szürkével is lehet nyári lakkozást alkotni:




Imádom a színek és minták ezen tökéletes kombinációját:




Mennyei azték-ihletésű ékszerek és testfestés egy szuper, bohém nyári ruhával:




Mennyei látvány:




Egyszerű darabok, de mégis olyan erőteljes a szett:




Bekanalaznám:




Neon és aztékminta = nyár




Friss és elegáns, nyamika:




Black&White diva:




Igazi tinikuckó:



Basszki, ezt is lehetett volna nászajándékba kérni? És csak most szólnak???




Gondolhatjátok, hogy a takaró miatt került be ez a kép :P




Ez a lila tunika egy álom:




Ja, amúgy koktélparadicsom-függő is vagyok, csak szólok:




Tökéletes alak egy tökéletes bikinihez. Állati:




Cöhh, még szerencse, hogy valamennyire árnyékos :P



Babakék, görög istennős outfit:




Nálam nem ilyen a kókuszkocka, de elfogyna ez is, az tuti:




Nyíííííííííííí (kínai szemekkel vinnyogok a monitor előtt):




Pihe-puha pulcsi és puha szirmú bazsarózsa:




Díjnyertes alkotás:




Nagyon etnós felső dukál a quacamole elkészítéséhez:








Sikerült kedvenc képet választani? Hogy viselitek ezt az őszies időjárást? Nekem még mindig a kanapéra be van készítve a meleg pokróc a hűvös estékre...



Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Medence, szandi, neonos mani, tengerpart, kanalas mennyei manna, aztékmintás szandi, cuki mani, b&w szett, tunika, guszta kaja (miattad fogok meghízni, mert mindig későn nézem a bejegyzéseket és tuti mindig megéhezek a guszta képektől :D), álomnyaraló, istennős szett *.*, kiscicaaa, outfit, újabb csodás mani. Ezek most a kedvenceim :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ezek a kedvenceid? Mintha kevés lenne :PPP

      Törlés
  2. Koktél pariiii *-* Én is az vagyok és hál istennek nő a kertben itthon, ráadásul egyedül csak én szeretem a családban :D:D A cicák jajj, és az elegáns mani is de szép :) A medencésről meg már ne is beszéljünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a legjobb, akkor Tiéd az összes koktélpari, különösebb harc nélkül :PPP

      Törlés
  3. Oh az a bikinis kép... nekem is ilyen kellene, de persze C kosár felett nincs élet. -.- :D
    A cicmókák... jajj de cuki. *.*
    Amúgy baromira megnehezíted a kedvenc kép kiválasztását azzal hogy minden kép csodás és mindegyikben tetszik valami. Kivéve az hogy épp futni akartam menni, erre itt a sok édesség meg jajjjj úgyhogy most miattad fagyit kell ennem! :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igazat kell adnom a kosárméretet illetően, tapasztalom :(((
      Igazán szégyellem magam, hogy a futás helyett a fagyit választottad :P

      Törlés
  4. Siófokon van egy fehérneműbolt, ahol C kosár felett is van élet :-D Nekem is onnan lett bikinim még 3 éve, és azóta is imádom :-) Kedvenc képet pedig nem lehet választani, mert mindig tetszik mindegyik, bár most nagyon megfogott a cicás kép cukisága :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a jól bevált üzletem erre a Triumph, bár ott is igyekeznek a nagyibugyi-szekcióból árusítani, de jelzem nekik, hogy MODERN cuccokat adjon plíz! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt