Ugrás a fő tartalomra

Inspirációs képválogatás

Nem sűrűn veszem észre magamon, hogy hálálkodnék. Hálásnak lenni mindazért, amink van, megadatott, ritka jelenség ebben a rohanó világban és csak akkor esik le az embernek a tantusz, amikor beleszalad a stop táblába és el kezd gondolkodni. Én most hálás vagyok. Nagyon. Mert amíg a szeretteink körülvesznek, amíg van kiért aggódni, addig megvan mindenünk!



Bármelyik napon meghívhatnak ide vacsizni. Ha ez épp egy esküvő, hát egye fene:






Aztékminta, bünticipővel, like!





Te mikor nyúltál utoljára a sárga lakkod után?






Ránéztem és máris 3 kilót híztam:






A sál nélkül már-már unalmas lenne ez a country girl-szett:





Bájos, finom, visszafogott, ugyanakkor szép példányszámú virág:





Számomra egyiptomi hangulatot idéz:




Ha csak itt volna lehetőségem kutyát sétáltatni, akkor nem sokat hezitálnék, folyton itt lógnék:





Keresztek a nacin, kulcs a nyakban, állatminta a háton, kócos copf: tetszik ez a kissé rebellis szett!





Itteneeeeeeeeeem! :P





A kókuszos és oreo kekszes édességek a gyengéim:





Éjkirálynő ruha:





És a hozzá tökéletesen passzoló, matt kék manikűr:





Misztikus és megnyugtató:




Husicuki outfit, csodás pasztell színekkel és aztékmintával:





Egy kis hűsítőt valaki?





És színben hozzá passzoló sütit?






This is me:





Indulás, matróz!





Kell a haja. Meg a lábai. Meg a pulcsija. Meg hogy ennyire jól álljanak a kalapok nekem is!





Vúúúúúúú:





Ilyen színeket nem szoktam hordani...eddig:






Borzasztóan tapad bele a fogakba, na de kit érdekel? :)






Oké, hol is van a piknik helyszíne? Máris ott vagyok!





Veszedelmesen jó, lila ceruzaszoknya, kell!!!





Cickamicc valamit megszakért a puszta nézésével:





Tünci mani:






Mondom én, hogy a narancssárga mint szín nem bánt, sőt kifejezetten jól mutat!




>Most képzeljétek magatok elé, ahogy ezen kép láttán visítva kirohanok a házból, futok két kört, visítva visszarohanok, majd feltépem a fagyasztó ajtaját és kirántom a dobozos kávéfagylaltot, majd fogzománcot nem kímélve magamba tuszkolok egy bőséges kanállal<





És most jöhet a jól megérdemelt pihenés:








Melyik a kedvenc kép, Lányok?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. >Most képzeljétek magatok elé, ahogy ezen kép láttán visítva kirohanok a házból, futok két kört, visítva visszarohanok, majd feltépem a fagyasztó ajtaját és kirántom a dobozos kávéfagylaltot, majd fogzománcot nem kímélve magamba tuszkolok egy bőséges kanállal<
    ahaahhahahhahhaha ez kész :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Most képtelen vagyok választani, egyszerűen szuperek ezek a képek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy mind tetszik! :D

      Törlés
  3. Megint nagyon jó képeket hoztál, baromira tetszenek :) A kalapos csajszi, a naplemente (ómájgád!), a karamellás süti, a lila szoknya és a piknik szíven talált *.*

    VálaszTörlés
  4. Az első kép... olyan esküvőt akarok!!!! Áh, maga a csoda!

    VálaszTörlés
  5. Nem lehet kedvencet választani ezek közül, mert mind szuper! A nutella örök szerelem, alatta az "egyiptomos" mani, alatta az a hely, alatta az a szett, a fehér cica, a fogkiszedős fincsiség, a narancs és a "trópusi" szett, na szóval az összes kép tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretem fagyival inni a kávét:D annál kevesebb jobb van:D és ez a matrózos mani is nagyon bejövős :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy, annál szuperebb nincs a világon! :P

      Törlés
  7. OK, a fagyis jeleneten felnevettem. Amúgy nagyon utálni fogsz, ha elmondom, hogy nekem van olyan lila szoknyám? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD
      És igen, utálni foglak, sőt már utállak is! Az még elmenne, ha csak egy sima ceruzaszoknyád lenne, de hogy LILA színben????? Sürgősen el kell beszélgetnünk, úgy érzem ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.