Inspirációs képválogatás

Fél 8 van, este, hétköznap. És nincs víz a rohadt környéken, mert a vízszolgáltató varázseszközöket telepít az elosztókba - nem értek a lovakhoz. Én meg vágjak mindehhez jó képet...grrrrrr!!! Forróság van, éhes vagyok, a bejegyzés sincs kész...ja de, már készen van! Én is inkább igyekszem elmélyedni a képekben és magam elé képzelni, hogy van víz a lakásban és hogy nem forr fel az agyvizem, meg hogy megvan a tökéletes bikini alakom - na jó, ennyire ne szabaduljon el a fantáziám :P


Királykisasszonyos mani:






Helyet foglalnék itt nagyon szívesen:




Az a hajzuhatag:




Ha amerikai rendőrt keresel férjednek, ezzel indíts:




Ó de kis cukedli:




Most komolyan: pongyolában kell tankolni? Hát már itt tartunk?




Itt egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni:




De hála neki, újra beindult a szívműködésem és az agyam oxigén-ellátása:




Benefit, Too Faced, Hourglass...vérzik értük a szívem! Magyarországi forgalmazót akarok MOST!




Perfect harmony:





Ecc-pecc, kimehetsz:





Én pihizek itt, körülvesz a víz, nincs melegem, ommmmmm:





Azt a glitter mindenit neki:




Hiányzik nagyon egy ilyen darab a fülbevaló-gyűjteményemből:

Ezt a képet akarom a szobám falára, ó jajj mamám, de gyönyörű és nyugodt:




Gyere bébi, mert éhes vagyok, búcsúzz el szépen a vágódeszkától:




Ó hát szia te drága kis aztékminta:





Ugye senki sem kéri ezt rajtam kívül? :P






Nagyon baba, szívesen lejtenék benne egy esküvőn:




Kérhetek egy ilyet, olvasósaroknak?







Kellesz nekem:






Nagyon fesztiváli:






Megzabáloooooooooom! :)






Úúú, fekete-fehér kombinációban is akarom az aztékmintát:








Kitartást Nektek ebben a hőségben, én most megyek és elmormolok néhány imát, hogy legyen vizünk.

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szeretem a képválogatásaid, mindig jót mosolygok a szövegeiden. :)
    "...búcsúzz el a vágódeszkától." :D Kész. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, köszönöm, örülök hogy tetszenek :D

      Törlés
  2. Az a rózsaszín ruha nagyon baba! Bár, nekem túl hosszú lenne, egy kis olló mindenen segít.:D
    Itt se lesz mindjárt víz amúgy....már a nyomás kezd lejjebb menni, szerinted? Ez valami vírusos szar, vagy nem tudom mit csinálnak a szomszédban, de hogy ezt a legnagyobb kánikulában kéne, abban nem vagyok biztos....! :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Khömm, most írjam azt, hogy negyed 6-ig nem volt nálunk víz? És hogy nem lehetett elérni az ügyfélszolgálatot? :(
      Szerintem már most engedj tele mindenféle kancsót és palackot vízzel, nehogy úgy járjatok, mint mi!

      Törlés
  3. Az ilyen postjaid a kedvenceim, nem (csak) a gyönyörű/cuki képek miatt, hanem a kommentjeidtől vagyok kééészen...!! :)) Annyira jó humorod van! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy, hihetetlenül jól esik, amit írsz! :)
      Örülök, hogy tetszenek ezek a bejegyzések :DDD

      Törlés
  4. Remélem azóta folyónyi vízben lubickolsz. :)
    A ruha most pont jól jönne, szombaton megyek esküvőre, és még mindig vacillálok, mit vegyek fel. A macaronos-cicás kép lett a kedvenc, de a többi képet is jól esett elnézegetni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, jó is lett volna, csak másnap hajnalra lett víz, kicsit sem voltam ideges :-/
      Hű, csodás és kellemes időtök lesz, ruhát vagy kosztümöt terveztél? :)

      Törlés
  5. Az a hambi, te jóságos :O De az a púderrózsaszín ruci is nagyon begyere :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, úgy látom, a ruci nagyon nagy sikert arat! :D

      Törlés
  6. A maxiruha, a manik és a vizes képek a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
  7. Még nem nagyon írtam hozzászólást a bejegyzéseid alá,inkább csak titkos olvasód vagyok,de a mostani képek és a szövegek,amiket írtál hozzájuk...:D Nem bírom,volt olyan,ahol felnevettem.Szeretem a szerdai inspirációs bejegyzéseidet.Engem is elrepített egy rövid időre a megfázásos-hangtalan állapotomból. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de drága vagy, nagyon jól esnek a szavaid, örülök, hogy sikerült ezzel a bejegyzéssel kissé elűzni a betegséget, remélem azóta jobb a hangod, mint újkorában! :)))
      Gyere bátran a komment mezőbe a továbbiakban! :D

      Törlés
  8. Hát akkor itt mind jöhet nekem is, legfeljebb majd más színt választok pl. a ruhadarabokból, de engem is vihetsz az összes helyszínre, és minden italból és ételből egyből kettőt rendelj, kérlek :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, szóval duplikáljak mindent. Értem :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt