Elfogytak

Nahh, fogynak a termékek szépen sorban, virtuálisan megveregetem most a vállamat, mert olyan ügyes kislány voltam :) Ha kíváncsiak vagytok a velük való tapasztalataimra, olvassatok tovább:









Zuhanyzó


AVON Senses - Garden of Eden tusolózselé: még ősidőkben vettem ezt a tusolózselét, akkor az 500 ml-t 549 vagy 579 forintért adták, így bolond lettem volna kihagyni. Édes, erdei gyümis illata van, remekül harmonizált az AVON kétfázisú parfümjével. Bogyós gyümi fronton még mindig a The Body Shop Cranberry Joy tusfürdője nálam az etalon, így nincs tervben ennek a terméknek az újravásárlása.

AVON Naturals sampon és balzsam egyben: nagyon megörültem, amikor a fürdőszobai polcomról lekaptam egy sietős reggelen ezt a 2 az egyben terméket időspórolás céljából, de sajnos olyan kevés volt a tasakban, hogy ki kellett pótolni a mostani samponommal. Ezen bosszúságomat azonban hamar kompenzálta a teljesítménye, mivel eszméletlenül selymes, puha és könnyed hajat varázsolt, a harmadik napon még abszolút vállalható volt a hajam állapota és érezhetően jól érezte magát! Mindenképpen felírtam magamnak ezt a terméket, ha kapható lesz még később, amint a hajas termékeim végére értem, megrendelem teljes kiszerelésben!






Arcápolás- és tisztítás


Lilibe vattakorongok: még mindig jó, mindig szuper, mindig olcsó és imádom! Lassan lejövök a témáról, ígérem :)

AHAVA nappali hidratálókrém normál és érzékeny bőrre: Szépségboxhoz érkezett ez a kis tubusos termékminta, féltem attól, hogy nem lesz tökéletes a bőrömre és sajnos be is igazolódott a sejtésem: az én zsíros-kombinált bőrömnek túl sok volt, pláne most, hogy beköszöntött a nyári forróság. Egész nap éreztem a zsíros filmréteget, a krém dolgozott azon, hogy ne száradjon ki a bőröm. Nem fogom nagy kiszerelésben megvásárolni.

La Roche-Posay micellás arctisztító: nagyon jó kis micellás víz, szerettem annak ellenére, hogy nem győzte le a Bioderma ugyanezen termékét. Szerencsére megérkezett a júniusi Pixiboxban az utánpótlása :)






Vitamin


Naturland - D-vitamin forte étrendkiegészítő tabletta: a leírás szerint hozzájárul az immunrendszer normál működéséhez és az egészséges csontozat fenntartásához. Még akkor rendeltem meg az Egészségbolt.hu oldaláról, amikor akciós volt, vele indult a mostani vitaminszedési időszakom.
Nagyon fáradt és kimerült voltam, bármennyit is aludtam, enervált és kába voltam, ráadásul éreztem, hogy az idegeim a béka segge alatt találhatóak, így megrendeltem ezt a D-vitamin tablettát, amely az immunrendszer megtámogatása mellett az idegrendszerre is jótékony hatással van.
Nagyon lassan, de fokozatosan jobban éreztem és érzem is tőle magam, napi 1 tabletta az ajánlott mennyiség. Ugyan az első hetekben az összes csontom sajgott, de ez szépen elmúlt és azóta beteg sem voltam, szóval az immunrendszerem is megerősödni látszik, több az energiám és nyugodtabb is vagyok. Újravásárlós a termék.







Ti milyen vitaminokat szedtek?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Azt az AVON sampont én is nagyon sokáig használtam, és nagyon szerettem. Csak egy időben sajnos eltűnt a katalógus kínálatából. Az illata,,, hmm^^ még most is előttem van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de szuper, hogy Neked is bejött, ráadásul hosszútávon! :)

      Törlés
  2. Ezt a vattakorongot honnan lehet beszerezni? Mert már olyan régóta keresek valami jót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rossmann árulja, ráadásul egy párszáz forintos termék, nagyon megéri az árát, emellett sokszor akciózzák is :)

      Törlés
  3. Ezt az Avonos tusfürdőt én is megvettem anno, nekem tetszett eléggé! Örülök, hogy írtál a D vitaminról, mert elég sokat gondolkodtam rajta az elmúlt napokban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de jó, akkor még éppen időben! :) Örülök, hogy hasznodra vált a bejegyzés! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt