Elfogyott termékek

Most nagyon rámentem a termékminták fogyasztására, össze is gyűlt egy szép kis adag, máris megosztom Veletek a tapasztalataimat:









Hajzat


Schwarzkopf Bonacure Hair Therapy Cell Perfector - Color Freeze sampon, 12 ml: a május 15-i Schwarzkopf Bonacure sajtótájékoztatót követően a cég volt olyan drága, hogy meglepték a résztvevő bloggereket különböző termékmintákkal és a nyári kollekció termékeivel, ez a színmegkötő sampon birizgálta a leginkább a fantáziámat és bizony ez a selymes, gyöngyházfényű sampon nagyon szépen megtartotta a lila vörös festett hajam színét, emellett vajpuha és könnyed hajkoronát varázsolt.

Schwarzkopf Bonacure Hair Therapy Cell Perfector - Color Freeze pakolás, 12 ml: könnyed, opálos, enyhén darabos fehér pakolás lapult a tasakban, melyet felvittem a hajam egészére, nem kíméltem a hajtöveket az esetleges előrehaladott zsírosodás vagy elnehezülés veszélye mellett sem, de szerencsére ez nem jött be: a 3. nap végére sem zsírosodott be a hajam, sem a tövénél, sem pedig a haj többi részén nem tapasztaltam idő előtti koszolódást, sőt, egy 4. napot is könnyűszerrel végignyomtam vele. Imádom!

Schwarzkopf Bonacure Hair Therapy Cell Perfector - Q10 Plus Time Restore sampon, 12 ml: 35 év felett a kollagéntermelés a hajnál alábbhagy, így külső segítségre van szükség, hogy puha és rugalmas maradjon - ugyan a korosztály szempontjából még nem vagyok érintett, mégis kíváncsian próbáltam ki a terméket és hát mit ne mondjak, rég volt ilyen hálás egy termékért a hajam: eszméletlenül puha, selymes, könnyed és egészséges fényű lett, ráadásul marcipános tuttifrutti illata volt a samponnak, itt rötyögtem rajta a zuhany alatt :)

Schwarzkopf Bonacure Hair Therapy Cell Perfectore - Q10 Plus Time Restore pakolás, 12 ml: már a sampon lemosásakor isteni puha tapintása volt a még totálisan vizes hajamnak, de a pakolás még dobott rá egy szép nagy lapáttal: 5-6 percig fent hagytam a hajamon - itt sem kíméltem a hajtöveimet -, és abszolút nem zsírosodott előbb a búrám, sőt! Ennél a terméknél is a 4. napon tökéletesen vállalható és még mindig iszonyatosan puha és könnyed volt a hajzatom, én személy szerint kortól függetlenül nagyon-nagyon ajánlom ezt a csodaterméket!

A Schwarzkopf itt bemutatott termékeit dedikált fodrásszalonokban érhetitek el, melyről részletesen Katy írt bejegyzést, olvassátok el :)






Kérastase Cristalliste Bain Cristal - Kristályfény hajfürdő fiatal hajra, 10 ml: a júniusi Pixiboxban a L'Oréal luxus hajápoló termékcsaládjának egyik samponmintája lapult, kíváncsian próbáltam ki ezt az átlátszó, könnyed állagú sampont, mely az előző Schwarzkopf Bonacure termékekhez hasonlóan eszméletlenül könnyeddé és puhává varázsolt a hajamat - kivéve a hajvégeimet, rájuk ugyanis nem gyakorolt különösebb hatást, enyhén sprőd állapotban hagyta. Második napra a hajam sajnos lelapult, harmadnapon pedig száraz samponnal kellett kezdenem, mert bezsírosodott.

Kérastase Cristalliste Lait Cristal  - Kristályfény hajápoló tej fiatal hajra, 10 ml: a Kérastase sampon után vittem fel ezt a balzsamot, fent is hagytam egy pár percig, hogy kényelmesen hatni tudjon, a hajtöveimet igyekeztem elkerülni, de a 3. napon már igencsak zsíros volt a hajzatom és még a hajvégeim sem voltak valami puhák.

AVON Advance Techniques sampon sérült hajra: kellemes állagú sampon, a tasakban lévő mennyiség (ami nincs rajta feltüntetve) épphogy elég volt a félhosszú hajamra, kellemesen táplálta, 3 nap után kellett újból hajat mosnom, igazából teljesen meg voltam vele elégedve, de nem nyújtott semmi kiemelkedőt.






Arcápolás


Clinians Attiva Energizzante hidratáló nappali arckrém, 2x2,5 ml: még a Szépségboxban lapultak ezek a termékminták, korábban használtam is belőlük párat, de ebben az őszies nyárban már sok volt ez a krém, kissé nehéz volt a bőrömnek és picit alá is izzadtak a pórusaim, ráadásul nap végére teljesen kiszárította a homlokomat, pont azt a részt, ahol a legtöbb faggyú termelődik napközben.

Clinians Hydra Plus hidratáló arckrém búzavirág vízzel, 2,5 ml: könnyed, tápláló arckrém, mely már éppenhogy sok volt ebben a meleg időben, de táplálásban abszolút helytállt.






Intim- és nózihigiénia


Dove Intimo intim lemosó: nagyon jópofa ez a pumpás adagoló, kényelmes adagolást tesz lehetővé. A terméknek sűrű, kellemes állaga van, a dolgát teszi, jó sokáig elég és ha még akciózzák is, pláne megéri az árát (normál ára 800 forint körül mozog), újravevős.

SoftStar 4-rétegű dobozos zsebkendő, 100 db: az íróasztalom dísze ez a viaszbevonattal tartósabbá tett zsepitároló doboz, benne a 4-rétegű zsebkendő pedig nagyon-nagyon-puha és kíméletes a nózihoz - már itt figyel a laptop mellett az utódja, ha jól emlékszem, 375 forint körül mozog az ára és dupla csomagban szokták a Müllerben az ember után hajigálni. Újravásárlós.







Nektek milyen termékek fogytak el mostanában? Az arckrémeteket Ti is lecseréltétek az évszakváltáskor?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Igyekszem elhasználni a felbontott termékeket. Amúgy rengeteg termékmintám van, de mindig elfelejtem őket elhasználni :D A Kérastase nem győzött meg, pedig az nekem is meg van :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, Neked hogyan válik be ez a termék.

      Törlés
  2. Hű mennyi termékminta! Én viszonylag ritkán hazsnálo mintákat, mert az arcomra már nagyon óvatosan kenek újdonságokat (alaposan utánanézek, hogy miről is van szó és csak ha megfelelő az összetétele, akkor kenem az arcomra)
    Én nem cserélem le az évszakváltáskor az arckrémem, max a hidratálóból kicsit kevesebbet kenek fel a fényvédő alá, de annyira sokat nem változik a bőröm, hogy cserélnem kelljen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon drasztikusan éli meg az arcbőröm az évszakváltást, így nem tűri meg magán a téli, zsíros arckrémet, a nyári, könnyedebb krémek viszont kevésnek bizonyulnak, amikor beüt a hideg :(

      Törlés
  3. Na, látom, szorgalmasan fogyasztgatod a termékmintákat :-D Én továbbra sem tudom rávenni magam az ilyesmire, csodálkoztam is, hogy a Bonacure mintákra olyan gyorsan sort kerítettem, de hát na, kíváncsi voltam rájuk. :-) Nem is bántam meg, és biztosan beszerzem majd valamelyik termékcsaládot, ha elfogy a nyári adag. Az én hajam is lassabban zsírosodik velük, és annyira pihe-puha, hogy eszméletlen :-D A hatásodra amúgy a júniusi elfogyottak között most először majd vattakorongot is megemlítek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá, micsoda hatással vagyok az elfogyottas bejegyzéseidre! :P

      Törlés
  4. Katyhoz hasonlóan engem sem nagyon visz rá a lélek, hogy termékmintákat használjak, pedig jó dolog, rá kéne szokni. Csak utálom a macerázást, pláne mert én semmilyen perforált dolgot nem tudok kinyitni, és utálok ilyenekkel is szenvedni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tudd meg: 10-ből 11 alkalommal a zuhany alatt, totál vizesen jut eszembe, hogy ki kéne nyitni azt az alutasakot...nem részletezem, miket művelek és mennyi idő a csúszós tasakot kinyitni :PPP

      Törlés
  5. A Bonacure mintákat én is elhasználtam, csak nekem egy minta kevés volt a hajamra, így annyira nem éreztem a hatását. A Kérastase-t már úgy használtam, hogy először mással mostam meg a hajam, utána ezzel, de annyira szuper kis sampon, hogy ez elég volt így kétszer is. Nagyon jól habzik és tisztít. Ha nem lenne egy vagyon, tuti vennék belőle. Megaera-hoz csatlakozva, én is mindig nagyon tudok szenvedni a minták kinyitásakor, mert persze, hogy előtte nem jut eszembe kivágni ollóval. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlakozom! :) Én volt nem egyszer, hogy foggal ráncigáltam a nyitófület, mert nem volt perforálva a tasak :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt