Ugrás a fő tartalomra

Digital Divas konferencia

Május utolsó szombatját a Budapest Music Centerben töltöttem, a Cosmopolitan és az AVON szervezésében megrendezett Digital Divas konferencián. Már hetekkel napokkal előtte azon agyaltam, hogy mit vegyek fel, a topánt és a táskát már jó előre megvettem a neves eseményre, ugyanis vásárlással igyekeztem feldolgozni azt a stresszt megtiszteltetést, hogy a nők bibliája és az egyik legnépszerűbb sminkmárka rendezvényére meghívást kaptam.






Szerencsémre nem kellett egyedül mennem, Katy elkísért, aki jól ki is böjtölte a virtuális kísérőjegyet, a hétvégi sofőrök és a BKV sűrű, hétvégi közlekedése együttesen segítettek hozzá egy masszív, 20 perces késéshez :) Addig sem kellett őt félteni, a Fővám téren csatlakozott hozzá Mea és Andus is, amikor megérkeztem, csak ámultam, milyen csini mindenki!
Kényelmesen átsétáltunk a Vásárcsarnok mögött található Budapest Music Center épületébe, a bejáratnál rögtön Sabján Johanna főszerkesztő és Lilu széles mosolya fogadott bennünket, egy adag félelmem máris tovaszállt, köszönöm Lányok! :)

A regisztrációnál Szandra már el is rabolta tőlem Katy-t, épphogy megkaptuk a névre szóló kártyácskákat, Digital Divas nyakbaakasztóval ellátva, már jöttek is a többiek: Netti, Roni, Andi, Viki és addig számomra ismeretlen bloggereket is végre megismerhettem, a Kialakító blog lánykáit, Ginát és Enikőt - tulajdonképpen a matrózos outfiten akadt meg a szemem és Katy megsúgta, hogy melyik blogot írják ők :D
A kávéillatot követve egyre beljebb sodródtunk és belefutottunk KorinnábaFanniba, Kamiba, Dalmába, Krisztibe, szuper volt egyre több ismerős arccal találkozni, vigyorogtam mint a vadalma!

Egyszer csak azon kaptam magam, hogy terelnek be minket az előadóterembe, csak ámultam és bámultam! Lila design (#purpleaddict), kényelmes székek, melyek mindegyikén 1-1 jegyzetfüzet és toll várt bennünket, igazán figyelmesek a szervezők! Lepakoltunk és már hallgattunk és jegyzeteltünk is szorgalmasan, Lilu megnyitotta ugyanis a konferenciát és már érkezett is az első előadó, Molnár Zsuzsa, aki a blogolás jelenéről és jövőjéről tartott előadást. Őt követte egy már évtizede(!) blogoló előadó, Doransky, aki elrepített minket a világ minden tájára és megosztotta velünk a legnagyobb bloggerek sikersztorijait.

Izgatottan vártam a következő előadást is, ugyanis Sixx (pl. Hogyvoltblog) és Ebola kerekasztal beszélgetésén a troll kérdést vitatták meg Liluval, ahol is rengeteg praktikát, ötletet és történetet ismerhettünk meg, a srácok egyéniségétől pedig dobtam egy hátast! Sixx stílusát már régebb óta ismertem, már szinte örültem, amikor lemaradtam 1-1 részről a kedvenc sorozatomnál, mert másnap könnyesre röhögtem magam a monitor előtt, az epizód összefoglalóját olvasva :D




A srácokat alig akartuk elengedni, már váltotta is őket az Ilovemom blog és Makeupblog szerzője a Hogyan szerezzünk támogatókat kérdésben - ezzel az előadással egyetlen bajom volt, mégpedig az, hogy a felszín megkapargatása után én bizony órákat el tudtam volna hallgatni ezeket az eseteket, nagyon nagy kedvem lett volna ebbe a kérdésbe belemélyedni, mert bloggerként, önző módon a saját blogomra vonatkoztatva szerettem volna meglesni például egy kiajánlót, vagy ha hirdetési felületként ajánlom fel az oldalamat, jól jönne egy bróker egy blogtőzsdén, aki megmondja az árfolyamomat. De nem ez volt az első és utolsó DD-rendezvény, nagyon szorítok, hogy ezt a kerekasztal beszélgetési témát a következőkre is átvigyék!

A lányokat váltotta a keresőoptimalizálási előadás, néhány fogást hallhattunk arról, hogyan lehetünk az elsők között a Google kereséseknél - majd megkérdezem Katy-t a fogásokról, én ugyanis kirohantam a mosdóba. Mert a lányok már csak ilyenek...





Beköszöntött az ebédszünet, kint a büféasztaloknál mindenféle földi jóval vártak minket, fincsi szendvicsekből, aprósüteményekből, minitorta-kreálmányokból alig tudtunk választani, mindegyik szemet gyönyörködtető és eszméletlenül finom volt! Kiszáradni sem hagytak minket, ízesített Apenta üdítőkkel és zamatos kávéval csillapíthattuk szomjunkat, közben csicseregtünk a lányokkal :)






Ebéd után már tereltek is vissza minket, ugyanis következett a délutáni etap első kerekasztal beszélgetése, melyen Maggie, Festy és Dóri beszélgettek arról, hogy milyen együttműködni a többi bloggerrel, majd a Krémmánia szerzőpárosa és a Pumpkin Paradise bloggere beszélgettek Liluval arról, mitől lesz sikeres egy blog? A Krémmániás lányok például egy olyan űrt töltöttek be, amelyet ma már igencsak megéreznénk, ha nem hozták volna létre az oldalt, itt ugyanis mindennek, de tényleg mindennek utána tudunk nézni, ha például arckrémet vennénk: márka, árfekvés, összetevők listája, felhasználói vélemények, stb.





A Hogyan lehet megélni a blogolásból dumcsira az Urban Eve életmód blog írója Via, és az Édesem gasztroblog szerzője, Szonja érkezett Liluhoz, őket pedig Yazmina Cabrera váltotta, aki arról tartott előadást, hogyan működjünk együtt egy márkával és hozzunk létre ennek tükrében jó és színvonalas tartalmat. Az előadás angolul zajlott, éljenek a németesek! #looserme
Na jó, nem sajnáltatom magam, értettem jó sok mindent, hála az autodidakta angol tanulásomnak a kanadai, amerikai és brit beauty vloggerektől :P

Őt követte Ördögh Nóri, aki a saját blogja margójára mesélt az ihletről, az ideális blogolási helyszínről, az intimitás mértékéről...egy élmény volt hallgatni, igazi szenvedélyes szeretetgombóc, egy tündér! :)




Az előadásokat Bebita Bonita videóblogger zárta, aki egy rövid prezentáció keretében mesélt nekünk arról, hogy milyen céllal és milyen eszközökkel indította el a Youtube-csatornáját és ez mára mivé nőtte ki magát.



Lilu fantasztikusan jól nézett ki, imádtam az outfitjét, a konferencia háziasszonyaként pedig szuperül megállta a helyét, külön köszönöm neki, hogy a kezdő, kisebb blogok szemszögéből is megvitattak sok kérdést, ez a gesztus nagyon jól esett! :)





A #digitaldivashungary #cosmopolitanhungary és #avonhungary hashtag-ekkel ellátott képekkel borítottuk be az Instagramot, a szervezők Wifi-t is biztosítottak ahhoz, hogy on-lányok lehessünk :)


Bal alsó kép: az igazi digitális dívák :)





A konferencia a díjkiosztó gálával zárult, az alábbi díjakat zsákmányolták be a Lányok, gratulálok mindenkinek!!! :)
Rising Star - 11Ground
Best in Beauty - Krémmánia
Best in Fashion - Pumpkin Paradise
Blog Design - Urban:Eve
Közönségdíj - Ehssty Smink








Rendkívül jól éreztem magam az eseményen, szuper és hasznos előadásokat és kerekasztal beszélgetéseket láthattunk és hallhattunk. A konferencia lendületes és izgalmas volt, remek témákat érintettek, a többi bloggerinával és vloggerel pedig külön élmény volt végre valahára, vagy újra találkozni! :)

Hálásan köszönöm a meghívást, nagy megtiszteltetés a kicsiny blogomnak és hihetetlen löketet adott, hogy tovább folytassam azt, amit elkezdtem. Köszönöm-köszönöm-köszönöm! :)




A többi blogger beszámolóját itt elolvashatjátok:

Kialakító blog
Forumshopsblog
Pumpkin Paradise
Urban:Eve
Behind my makeup
Szépség csak Neked
Fanni gardróbja

Ehssty vlogja (benne vagyok basszki, vuhúúúúúúúúúú! :D)
Bebita Bonita vlogja

Cosmopolitan.hu oldal beszámolója a konferenciáról





A szervezők nem hagytak minket üres kézzel távozni, egy szuper csajos tatyiban megkaptuk a júniusi Cosmo-t, egy AVON bronzosítót és egy AVON szájfényt, alig várom hogy hétvége legyen és kifeküdjek a nyári hőségben a napozóágyba és barnuljak egy kicsit, miközben lapozgatom a Cosmo-t és jéghideg citromos, a zuram által készített limonádét kortyoljak! :)




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Aztamindenit, ez aztán az átfogó beszámoló! Az enyém inkább személyes szemszögű lesz, így ha nem haragszol, linkelném majd a Tied, mert ebben aztán tényleg minden benne van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm Katym :)))
      Nyugodtan linkeld, azt megköszönöm! :D

      Törlés
  2. Tényleg nagyon jó témákról volt szó. Kicsit sajnálom is, hogy nem mentem, bár így, hogy nem lakok bp közelében nem egyszerű. Hátha majd a következőre el tudok menni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon remélem, hogy a következőn személyesen is találkozhatunk!!! :)

      Törlés
  3. Nagyon röhögtem, amikor megláttam a hivatalos képeket, pont egy olyan fotó készült rólam ahol rávetem magam a szendvicsekre ilyen hiéna arccal, borzasztó attraktív, tényleg...:D
    Jaj de jó volt találkozni Veletek lányok, legyen mééég :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy voltál hiéna, nekem nagyon tetszik az a kép, ahol "ráveted magad" az étkekre :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Eszméletlen élményt adott ez a konferencia, nagyon szuper volt! :)

      Törlés
  5. Szép kerek beszámolót írtál, köszi. :) Szívesen ücsörögtem volna én is ott Veletek. ;)
    Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszik :)
      A következőre eljössz, ugye? :)

      Törlés
    2. Miért is ne?!:)
      Ha időben értesülök róla, szerintem megoldható lesz. ;)

      Törlés
  6. Köszönöm a részletes beszámolót, majdnem úgy érzem mintha ott lettem volna :D
    De helyette agyon ittam magam vízzel másnál, meg ünnepeltünk, szóval majdnem hasonló eseményen vettünk részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekeztem úgy írni, mintha a triumvirátus egyszerre vett volna részt! :)))

      Törlés
  7. Olyan jó, hogy megismertünk Téged. Élőben még szimpatikusabb vagy. Puszi :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper lehetett, olvasni is egy élmény volt a beszámolód, hát akkor még ott lenni! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszméletlenül élveztem, örülök ha sikerült átadnom az élményt! :D

      Törlés
  9. Remélem a kövin ott lehetek, sajna munka miatt nem tudtam menni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, nagyon remélem, hogy a következőre könnyűszerrel el tudsz jönni! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.