Colourful Nail Art Challenge - From red to yellow

Hű, egyből egy tüzes átmenet ugrott be ennél a feladványnál, de Eleni gyorsan le is csapott erre az ötletre (a fejemben turkálsz, csajszi? :D), így a lakkbőség zavarában ismételten a tőlem megszokott, körmönként váltó ombrét alkalmaztam:














Ehhez a kihíváshoz alapként a Seche Clear alaplakkomat használtam, amely már olyannyira besűrűsödött, hogy nemrégiben lakkhigítós kezelésen esett át többször. Állagra ugyan még mindig picit sűrűnek, ámde kezelhetőnek tűnt, így fel is kentem őt a körmeimre. Aztán ahogy száradt az alaplakk, úgy jöttek elő rondábbnál rondább buborékok - konkrétan visítófrászt tudtam volna kapni!

A felkent lakkok még jobban kiemelték a bubikat, de már nem voltam hajlandó újrakezdeni, azonban megvan a következő, nem lakkbemutatós körmös posztom témája! Stay tuned! :)
















Felhasznált lakkok:

Essence Colour 3 - 03 Kiss on top of the rock
Yves Rocher - 21 Orange sanguine
H&M - Coral rose
H&H - Yellow
Aden - kacsasárga






Nézzétek meg, miket alkottak a lányok ebben a témában:

Megjegyzések

  1. Eszméletlenül jól állnak neked ezek a színek :)

    VálaszTörlés
  2. :D Bocsánat :D Amúgy attól még lehetett volna hasonló a manink :D
    Nagyon jól néznek ki a színek így egymás után :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem-nem, nem akartam egy satnya lángokkal ellátott manit kreálni a Te brutál lángfoszlányaidhoz képest! :)))

      Törlés
  3. Szépek ezek a színek! Nekem nagyon tetszik együtt így!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy bejönnek Neked :)

      Törlés
  4. Nagyon nyárias mani lett, olyan, mint egy koktél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű de szuper kis hasonlat, ez nagyon tetszik! :)))

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszenek Neked :)

      Törlés
  6. Nagyon szépek így együtt! :))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt