Colourful Nail Art Challenge - Black&White

Ójaj, ismét egy kihívássorozat végére értünk, ezer köszönet Thimmynek érte!!! A sorozat záró akkordja a fekete és fehér téma, melyhez végre kipróbáltam a Born Pretty Store-tól tesztelésre érkezett pontozókészletemet, hát mit ne mondjak, elszabadultak a pötyik, de nagyon élveztem a velük való alkotást :)











A koncepció az volt, hogy összekössem a 2 színt, így a középső ujjamra egy csodás metál ezüst lakk került, a fehér lakkozás felőli oldalra fehér, míg a feketére lakkozott körmeimhez eső felére fekete pötyikék kerültek, jáááj de furfangos :P

Viszont az első leckét a saját káromon meg is tanultam: sietni kell azzal a rohadt pöttyözéssel, mert a papírra kiszedett lakk nagyon gyorsan szárad és ha felemeled a pontozót a körmödről, akkor a száradófélben lévő lakk ilyen helyes kis ökörnyálat hagy maga után...sebaj, a lustaságom győzött a kreativitásom felett és így hagytam, vagyis fekete-fehér-ezüst-pöttyös lakkozás, némi mini cracked nails-effekttel:










Felhasznált lakkok:

Essence - Protecting base coat
China Glaze - Snow
China Glaze - Hook And Line
China Glaze - Liquid Leather







A végére egészen belejöttem a pöttyözésbe, nagyon köszönöm a BPS-nek, hogy hozzájuthattam életem első pontozó készletéhez! :)

Rengeteg mindent tudnék egyébként összevásárolni az oldalukról, amely tele van körmös kiegészítőkkel, cukiságokkal, ékszerekkel, de azt hiszem, nem kell Nektek bemutatnom különösebben őket :) Jelenleg is rengeteg jó cucc van például az 1 dollár alatti szekcióban - túl sok időt ne töltsetek ott, illetve a nyakláncoknál sem kéne, mert én kapásból az első 5 sort ki is néztem onnan magamnak :D

Ha pedig telepakoltátok a kosaratokat, akkor az alábbi kóddal 10%-ot lefaraghattok a végösszegből:







Nézzétek meg a többiek alkotásait is ebben a témában:


Megjegyzések

  1. ez nagyon jó lett, mutatósak a nagy pöttyök :D

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy elnyerték a tetszésedet :)

      Törlés
  3. Szerintem is nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik!Szuper cukik a pöttyök!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy, köszönöm szépen! :)))

      Törlés
  5. szép lett :) olyan kis cuki muki mani :P

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. tetszik az ötlet, hogy a szürke lett az összekötő szín és nagyon kis jópofa lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy bejön a mani :D

      Törlés
  7. A pöttyök mindig olyan cukivá teszik a manit, szóval cuki lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Király lett ez a manikűr, és innentől felírom receptre Neked a pöttyöket, és várom a további pöttyös manikat :-D Mondjuk a következő lehetne piros pöttyös, mert az az igazi :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Receptre? Ha jól emlékszem, egy kék China Glaze már receptre fel van írva, most már a pöttyök is? Ezen az igazi beszóláson hatalmasat nevettem! :DDD

      Törlés
    2. Hát akkor a kék CG lakkra kell pöttyöket alkotnod, ez van :-D És örülök, hogy feldobtam az estédet :-D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt