Ugrás a fő tartalomra

BOMB Cosmetics - dinnyés ajakápoló teszt

Jó ideje tesztelgetem ezt a dinnyés ajakápolót, amelyből mind az áprilisi Pixibox, mind pedig a BOMB Cosmetics csomagjában lapult egy tégellyel, így hosszú időre be van biztosítva ajkaim hidratáltsága:









9 ml terméket tartalmaz ez a vidám, mosolygós dinnyékkel felöltöztetett tégely, amely a kinézete mellett a kis helyes, női tatyóba hajigálós méretével is azonnal elrabolja a szívünket.
Csavarosan záródó fedele alatt rejtőzik a könnyed, viaszos ajakápoló, melyet az ujjam hegyével szoktam felvinni az ajkaimra. Szuper, fanyar dinnyés illata van az ajakápolónak, igazi friss, vidám, nyarat idéző illat, könnyed ugyanakkor gazdag állaga pedig pár órán keresztül hidratáltan tartja az ajkaimat - nem is csoda, hiszen a BOMB Cosmetics csapata gazdag növényi olajjal és jelentős vajtartalommal látta el az instant dinnyécskét!

Nagyon tetszik benne, hogy nem egy betonkemény sertészsír állagot, hanem az ujj melegétől egy szinte vizesre olvadó, könnyed viaszréteget kapunk, amelyet nagyon könnyen el lehet oszlatni az ajkakon, melyek ezt követően nem nehezülnek el a felvitt ápoló anyagtól.

Enyhe, vizes fénnyel ajándékozza meg a dinnyés ajakápoló az ajkakat, melyekről szépen lassan, fokozatosan tűnik el, vagyis szívódik fel, az újrakenésnél viszont semmiféle, az előző kenésből visszamaradt, zavaró filmréteg nem fogad minket, egy újabb hatalmas (dinnye)piros pont a terméknek! :)




A termék jelenlegi, akciómentes ára 1.390 forint, ezért az árért 9 ml terméket kapunk, melyet a felbontástól számított 6 hónapig használhatunk fel. Az ajakápoló tökéletes nyári kísérőm lesz, főleg a 40 fok árnyékban napokon, amikor a hőség miatti megpróbáltatásokkor könnyen kicserepesednek az ajkaim és a hátam közepére sem kívánom a nehéz, sűrű ajakhidratálókat.

Emellett sikeresen kiélhetem illat formájában a szokásos nyári görögdinnye-mániámat, mert annak ellenére, hogy nem sok gyümölcsöt fogyasztok, nyáron igazi dinnyehabzsolóvá avanzsálok.






Összességében egy nagyon jól összerakott terméket kapunk ezért az árért, egyedüli hátrányaként az ujjal történő belenyúlkálást tudom csak felhozni, de ez engem a legkevésbé sem tántorít el a termék használatától - tudom, baci, bkv, satöbbi, de eskü hogy nem a tömött négyeshatos közepén fogom előkapni, miközben ömlik a nyakamba a jéghideg klíma! :P


Ezer köszönet a BOMB Cosmetics-nek és a Pixiboxnak, hogy eltalálták a kedvenc nyári gyümölcsömet és nem hagyják hidratálás és táplálás nélkül a beszélőkémet! :)







Nektek melyik a kedvenc nyári ajakkencétek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Egyszer ha elfogyasztom az ajakápolóimat, kipróbálom őt is..:)

    VálaszTörlés
  2. Erről a Pixiboxról pont lemaradtam, és bántam is nagyon. Ajakápoló zabáló vagyok, úgyhogy valószínűleg így is megveszem majd kipróbálásra, hiszen az ára kedvező ahhoz képest, hogy 9 ml :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajakápoló zabáló, hihihi :DDD Akkor ezek szerint Te is hasonlóan hozzám, elvetemült mennyiséggel rendelkezel a különféle ajakápolókból? :P

      Törlés
    2. Igen...:D Tervezek is a közeljövőben egy összehasonlító tesztes bejegyzést azokkal, amiket a legtöbbször használok :)

      Törlés
  3. Nagyon szeretném majd egyszer kipróbálni, mert ami dinnye illatú, az nálam kapásból nyerő :)

    VálaszTörlés
  4. Érzem az ízét, hmmmm. :)
    Nagyon cuki a tégelye, és biztos nagy tápláló is. :) Szerinted megéri az árát? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hatása és az ára tükrében ezerszer jobban megéri, mint feleennyiért egy Labello, amely az utóbbi időben csak bosszúságot okozott, puha ajkak helyett.

      Törlés
  5. Én nagyon bajban vagyok az ajakápolókkal, nekem borzalmas állapotban vannak az ajkaim pár hónapja, sejtelmeim szerint az egyik gyógyszeres kezelés miatt. Van vagy 20 féle balzsamon, többségben natúr, kőolajmentesek, de annyira nem akar helyrejönni.. pedig a Carmexet is használgatom, instant megoldásnak jó, úgy pár óra erejéig, de azt vettem észre, hogyha rendszeresen használom, akkor mégjobban, méghamarabb kiszárad a szám! Most úton van felém egy eos, abban reménykedem, ha ő sem, akkor kipróbálom ezt vagy falnak megyek! :D Amúgy tök guszta kinézetűek ezek a gyümis, tégelyes bombák, na meg cukiságfaktor lvl 999999! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor télvíz idején ki volt borulva az ajkam bőre, akkor a fogorvosnénim a fogáaszati kezelés alatt bekente vazelinnel az ajkaimat és mire leszedte a fogaimról a fogkövet, teljesen felpuhult a bőröm - ugyan kőolajszármazék, de így, hogy elzárta a szárító levegő és nyál útját egy időre, be tudott indulni a regenerálódás. Szerintem egy kis tégelyes gyógyszertári kiszerelést próbálj meg belőle.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.