Teszt: BOMB Cosmetics málnás testvaj

A meleg, napsütéses idő beállta után is sokszor erősen kívánja a kiszáradásra hajlamos bőröm a testvajat, nagyon megörültem, amikor a BOMB Cosmetics tesztcsomagjában szembenézett velem ez a málnás testvaj - egyből várakozó álláspontra helyeztem a The Body Shop málnását és bevetettem helyette ezt az újdonságot:











A testvaj puha műanyagban, pattintós fedéllel ellátva érkezik, az oldalán a nyitás előtt le kell pattintani a záró műanyag pecket, így biztosítva, hogy más nem járt előttünk a tégelyben:








És természetesen könnyedén visszazárható, visszapattintható, így macskatartó hölgyek figyelmébe ajánlanám ezt a terméket, mert az éjjeliszekrény tetején tárolva bizony nem mászik bele a krémünkbe holmi kósza cicaszőr! :)


Az illata édes, málnás, joghurtos, igazi nyári tejturmix! A korábban használt testvajakhoz képest (The Body Shop, Greenland) ennek nem az a nehéz, zsíros állaga van, inkább olyan testvajnak mondanám, amibe még egy adag fogpasztát is kevertek: amikor belenyúlunk, egy nagyon határozott, sűrű anyaggal találkozunk, amely elsőre nem úgy tűnik, hogy könnyedén megadja magát a kéz melegének:








A mekis epershake árnyalatú testvajban pici málnapöttyök laknak - ezt a lenti képen láthatjátok -, az eloszlatását pedig lassabb és nagyvonalúbb mozdulatokkal ajánlom egy TBS testvajhoz viszonyítva. A "szárazabb", fogpasztásabb állag, vagyis inkább úgy mondom, szikkadtabb testvaj állag igényli az alapos eldolgozást, de ez teljesen érthető, hisz' nem egy vízbázisú, könnyű, folyós testápolóval van dolgunk.

A bőrre felvive nálam ugyanúgy lassan szívódik fel mint a többi, eddig használt testvajaim, így ennek is hagyok bőven időt csicsika előtt.
A testvajban egy nagyon jópofa extraként csillámok laknak, de hál' istennek nem keltenek olyan hatást, mintha egy csillámpóni tüsszentett volna ránk, helyette ezüstös-pasztell pinkes, kis finom, visszafogott glitterek tűnnek fel itt-ott a bőrünkön, abszolút szolíd hatást keltve - már ha a csillámlásnak van szolíd kategóriája. Nálam van.







A testvajunk 30%-ban jótékony shea vajat tartalmaz, emellett ylang ylang és jázmin illóolajjal gazdagították ezt a rendkívül tápláló testvajat, amely sűrűsége révén igen lassan fogy.
A termék a BOMB Cosmetics oldalán jelenleg 2.990 forint, ezért az összegért 210 ml terméket kapunk - nekem egy 2 karos-2 lábas hidratálás után a tégely tizenkettede sem fogyott el, pedig nem spóroltam a hidratálással!
Meg is köszönte szépen a bőröm, 3 napig ki sem merte találni, hogy ő valamikor száraz volt :)



Nagyon szépen köszönöm a cégnek, hogy rendelkezésemre bocsájtotta többek között ezt a málnás testvajat, rövidesen érkezem a dinnyés ajakápoló tesztjével, a híradó szerint már csak pár nap, és a sárgadinnyével kezdetét is veszi az idei dinnyeszezon! :D






u.i.: személyes tipp: érdemes szemmel tartani az akciós fülön kínált termékeket, így még olcsóbban juthatunk hozzá az ajándékcsomagokhoz, fürdőbombákhoz!






Rendelkeztek BOMB Cosmetics termékkel? Próbáltátok már a testvajaikat?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Na engem mindenféle málna illatú cuccal le lehet venni a lábamról, úgyhogy szerintem ezt is imádnám :P Remélem egyszer lesz lehetőségem megszaglászni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legközelebbi bloggertalira elviszem szaglászási célból, jó? :P

      Törlés
  2. Nyami :) Nagyon jónak tűnik. Testvajat még nem próbáltam tőlük, csak fürdősütit meg ajakápolót, de most is vár egy kis muffin kipróbálásra ;)

    VálaszTörlés
  3. Én egy másik testvajat rendeltem meg tőlük, és meglepően kemény volt számomra is, bár azóta egy másik cég terméke méginkább meglepett, csak azt még nem teszteltem. Kár, hogy nem szaglásztam meg Nálad szombaton, de nagyon tetszik a leírása alapján :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod? Akkor sürgősen ki kell jönnötök Hozzánk :D
      Nagyon megbízható termék, nagyon tápláló, szereti ám nagyon a bőröm! :)

      Törlés
  4. Hirtelen azt hittem, hogy joghurtot tesztelsz. :D Jól néz ki, biztos finom az illata is, meg kéne már néznem magamnak ezt a boltot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira cuki és ennivaló csomagolást kapott a termék, nem csodálom, hogy első blikkre megtévesztett :DDD Mindenképpen ajánlom, hogy térj be hozzájuk, de ha "csak" egy Müller közelében jársz, egy fürdőgolyó vagy fürdőtulipán mindenképpen jöjjön Veled haza! :)

      Törlés
  5. Én közel egy éve az epres vajukat használtam el, még van is róla némi igénytelen poszt :D De hát kezdő voltam még akkor :)
    Nekem is extra nehezen szívódott be, igaz mikor beszívódott, én se nagyon kentem magam, és tényleg lassan fogyott el nekem is, pedig már a talpamat is azzal hidratáltam. Én meg voltam vele teljesen elégedve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem az ilyen termékeket, melyek nem fogynak gyorsan, de legalább bitang jól hidratálnak! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt