Szülcsinapcsi ajcsik

Nekem van a világon a legjobb anyukám, uracskám és két olyan bloggertársam, akiket már joggal nevezhetek a barátaimnak! :) Szuper születésnapi ajándékokkal leptek meg, egytől egyig tökéletes ajándékok, mutatom is őket:









Múlt héten szombaton ellátogattam az Aréna Plázában megrendezett Blogger Shopping Day-re, és a Style&Blog standjánál elhoztam utolsó példányát ennek a durván virágos pasztell statement nyakláncnak. Van ám súlya, de i-má-dom! Mintha egy komplett virágárus bódé nyílt volna a nyakamban, csodás virágok és csodás pasztell színek tarkítják, instant szerelem!
Aztán anyum hívott, hogy válasszak magamnak ajándékot, mert ő nem készült, csak a tortámat sütötte meg, de mondtam hogy gondolatolvasó vagyok, már megvan a kiszemelt ajcsi :)



Természetesen készült ajándékokkal - már megint átejtett, ejj-ejj :D -, a cuki képeslap és csajos bögre mellett ez a lila kövekkel díszített, ékszertartó angyalka volt anyum ajándéka a szokásos, házi sütésű máktorta mellett:








A zuram sem volt rest, mihelyst a Müller polcaira felkerült az új OPI homoklakk-kollekciója, azonnal felszólítottam a beszerzésére és igen és igen, megkaptam születésnapomra #homoklakkmániaON




Még hetekkel ezelőtt az Aliexpress oldalán szörföltünk, amikor kinéztem ezeket a szépségeket és meg is érkeztek szülinapomra. Instán nagyon szerettétek őket, a kép alatt linkelem is őket:









Az Yves Rocher üzletbe is beugrottam elhozni a születésnapi ajándékomat, ezt a fantasztikusan szép, Swarovski kristályos medállal díszített nyakláncot kaptam, olyan kis finom, elegáns darab:










Eleni és Katy nem fogták vissza magukat, ezek az őrültem úgy bevásároltak, mint annak a rendje, imádom minden darabját a szülinapi csomagomnak:






Eleni betárazott a kedvenc száraz samponomból, mellédobott némi úszógumi-növelő csokoládét és azon belül is természetesen kizárólag a macskanyelv jöhetett szóba mint négyszeres macskatulajdonos és mellédobott 2 lila lakkot és 2 dögös karkötő-szettet:




NYC - 247 Prince Street
China Glaze - VIII









Katy a másik nemnormális és tudja, mennyire szeretem a micellás vizeket, így a Paese legendás termékét tette a csomagba két AVON-os termékkel, egy totál brutál kávéillatú BOMB Cosmetics gyertyával, a kedvenc The Body Shop termékcsaládom, a Cranberry Joy-vonal testvajával és egy olyan palettával együtt, amelyről mindenképpen lesz külön bejegyzés, nézzétek csak:







Imádom a sötét színű szemfestékeket, ez a paletta pedig egy telitalálat!!! :)







Mindenkinek nagyon-nagyon szépen köszönöm a születésnapi köszöntéseket, hihetetlenül jól estek! Az ajándékok pedig...nem találok szavakat...
Életem legjobb 29. születésnapjában volt részem, szerencsésnek érzem magam minden szempontból! Köszönöm mindenkinek aki írt, gondolt rám, elhalmozott csupa földi jóval, köszönöm, köszönöm, köszönöm! :)))



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Tényleg csodás ajándékokat kaptál, az a paletta valami szupernek ígérkezik :) Még egyszer isten éltessen sokáig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cuki vagy, nagyon szépen köszönöm! :) Nem is hittem először, hogy Coastal Scents a márkája :D

      Törlés
  2. Utólag is boldog szülinapot, szuper ajándékokat kaptál:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy, nagyon szépen köszönöm! :)))

      Törlés
  3. Mázlista! Csodaszép dolgokat kaptál, bár egy Nailland portya még belefért volna a zuradtól, nem? (Szegény, most tuti elátkoz, hogy ilyeneket juttattam az eszedbe! :))
    Csak megjegyzem, hogy 25-nek gondoltalak anno, és nagyon meglepődtem amikor láttam azt az X dolog amit végre kell hajtanod a 29-dik születésnapot előtt c. cikket. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Nailland semmiképpen sem, tényleg nagyon rá voltam moccanva a sand OPI-kollekcióra, a Naillandre még csak nem is gondoltam eközben! :D
      De cuki vagy, köszönöm szépen, ezek szerint jól tettem, hogy felvarrattam a ráncaimat... :PPP

      Törlés
  4. Utólag is nagyon boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon édes Tőled, köszönöm szépen! :)))

      Törlés
  5. Nagyon szuper kis dolgokat kaptál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg elkényeztetnek, hihetetlen, mennyi mindennel megleptek! :)

      Törlés
  6. Utólag is boldog szülinapot, bár lhet írtam már intstán is nem tudom, inkább írom mégyegyszer :D szuper ajándékok, a coastal scents palettáról szeretnék majd tesztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira drága vagy, nagyon köszönöm! :) Igen, Instán meg is érkezett a jókívánság, örültem neki nagyon :)))

      Törlés
  7. 29???? :O Ne viccelj!!! Átverve érzem magam, min. 4 évvel fiatalabbnak gondoltalak!
    Nagyon szuper ajándékokat kaptál, használd őket egészséggel és itt is boldog születésnapot kívánok, de én még mindig a 29-en lovaglok! :O :D Jesszumpepi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem viccelek, a születési anyakönyvi kivonat nem hazudik :P
      Annyira drága vagy, nagyon szépen köszönöm, hogy nem látsz annyinak, amennyi vagyok, nagyon jólesik!!! :))))))))

      Törlés
  8. Bolsog szülinpaot! :) Csodásak az ékszerek. Főleg az első virágos nyaklánc. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köci! :)))
      Álmaim statement nyaklánca, már a héten fel is fogom avatni :)

      Törlés
  9. Örülök, hogy végre sikerült olyan dolgokat összeállítanom amit még használni is fogsz tudni :D :D :D
    Nagyon nagyon jól éreztük magunkat, ezentúl minden hónapban ünnepeljünk szülinapot, kollektíve mindenkiét :D
    Mi vagyunk az a társaság akik nem néznek ki annyinak mint amennyik úgy látom, de osztom az előttem szólok véleményét :)
    Katy ajándékai is wow, és a családod ajándékai is O.O Azt az ékszertartót nem is láttam...O.o Gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne legyél paranoiás, most is az Yves Rocher micellás vizét használom! :)))
      Imádom az összes ajándékodat, nagyon-nagyon szépen köszönöm mégegyszer! :D

      Törlés
  10. Utólag is boldog születésnapot! Nagyon szuper ajándékokat kaptál, az az ékszertartó gyönyörű és persze a többiről is várjuk a bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, nagyon szépen köszönöm! :)))

      Törlés
  11. Na igen, én elsők között az ékszertartódat szúrtam ki, bár engem vonzanak az ilyen tündérkés tárgyak :-) Remélem, szeretni fogod a palettát. és várom a színmintákat :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már most imádom ezt a palettát, ígérem, mielőbb megérkezik róla a színmintás bejegyzés! :)

      Törlés
  12. Boldog szülinapot! :D Nem semmi szépségeket kaptál! :D

    VálaszTörlés
  13. Kicsit megkésve, de boldog születésnapot!:)
    Gyönyörű az ékszertartó!:) És a többi ajándék se semmi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy nagyon! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt