Shopping: Nailland, AVON, Rossmann, DM, Müller, Reserved, Blogsale

Egészen sok minden összegyűlt az utóbbi időben, szóval most tekintélyes mennyiségű zsákmányt mutatok, melynek jelentős részét Picture Polish lakkok teszik ki:














Nailland


China Glaze - Liquid Crystal
China Glaze - Bells Will Be Blinging
China Glaze - Designer Satin
China Glaze - Watermelon Rind
Models Own - Magpie

Tulajdonképpen csak az első, illetve az utolsó lakkot vettem meg, a többi három a végösszegi vásárláshoz járt...igen, az utóbbi hetekben sokszor kötöttem ki a Nailland standjánál, de erre abszolút logikus magyarázatom van: a BKV képtelen a szokásos menetidejét és járatsűrűségét tartani, melynek szegény pénztárcám az elszenvedője.










Picture Polish - Ultra Violence: lila glitteres lila
Picture Polish - Peacock: zöld és lila glitterek házassága
Picture Polish - Solar Flare: ezért a lakkért csakis Ingrid a hibás! :D
Picture Polish - Rocky Horror Columbia: veszettül csillámos, vérfolyós zombis és szebb, mint a Dorothy, ami tényleg úgy néz ki, mint Dorothy piros cipellője az Óz a nagy varázsló című filmből

Picture Polish - Sky: csodás, kis visszafogott pasztell babakék
Picture Polish - Citrus: mert ennek olyan narancs színe van, amit senki nem venne meg. De én de
Picture Polish - Mellow Yellow: nincs pasztell citromsárgám, ez meg olyan kis cukker
Picture Polish - Love: mert korall lakkból soha nem elég

Na ha már Picture Polish, csakis a leges-legkülönlegesebb lakkokra szándékoztam beruházni, erre nem el kezdték ezeket a színeket akciózni? Ha veszel egy teljes árú PP lakkot, akkor vehetsz hozzá féláron bizonyos színekből egy üveggel...nos, én megtettem. A felső sor a szerelembe esés, az alsó sor a féláras kísérője. ÉS MÉG MINDIG NINCSEN HOPE, PEDIG NAGYON DE NAGYON SZERETNÉM!!! Fájdalomdíjként a Columbia-val vigasztaltam magam :)











Marie Claire magazin, Rossmann, Reserved, Blogsale


Nem is olyan régen Swarovski ékszert adtak a Marie Claire magazinhoz, nekem ez a military zöld jutott, végre valahára el tudom vinni nőcisebb irányba az ilyen színkombinációval rendelkező szettjeimet! :)

Ha már military, akkor a szemhéjpúdernek is passzolnia kell, ez a 249 forintos, leárazott Catrice mono tökéletes szolgálatot fog nyújtani, amire a Rossmann akciós kosárkájában találtam rá.

A Reserved-ben elkezdődtek a bizsu leárazások, 395 forintot kértek ezért a cuki, szívecskés fülbevalóért (ez is zöld, kicsit kiszámítható vagyok).

Szandránál sikerült időben lecsapnom a blogsale keretében erre a nude Catrice szemcerkára, jujj, nagyon izgatott vagyok, hogyan válik majd be! :)











Müller, DM, Rossmann


Ha már Müllerben jártam, vettem ebből az alacsony árkategóriás vattakorongból egy nagy kiszerelést, mert rendszeresen sipítozom, hogy mindjárt kifogyok a vattakorongokból, pedig nem is :)

A Balea Trend It Up száraz samponját a melóhelyre befelé menet vettem meg a DM-ben, mert szegény Toni&Guy annyira nem akart működni a hajamon, hogy rá kellett segítenem vele.

A feketés lila hajfestéket pont azon a héten láttam meg akciósan a Rossmannban, amikor be akartuk festeni a hajamat. Az első 3 alkalomig tartotta magát a lila szín, most már csak ciklámen-vörös színekben pompázik, mert a lila egész egyszerűen nem akar megmaradni a hajamon, grrr.











AVON





A görögdinnye készleteimhez kiegészítésként megrendeltem a dinnyés habfürdőt, a zöldalmásat pedig a lassan, de biztosan érkező nyereményjátékom csomagjába rendeltem :P

Mivel olyan piszkosul jó akcióban adták, így a cukrozott szilvás tusfürdőt rendeltem meg a gránátalmás-mangós illatúval együtt, a szilvásat az egekig magasztalták a téli időszakban, hát most sincs melegem, na! Kíváncsi vagyok, milyen havas élményekkel leszek gazdagabb tusolás után.

Akciós volt szintén ez a lila árnyalatú rúzs, melyet hihetetlen gyorsan fel kellett kennem a számra, de piszkosul szárít, így lesz dolga a táskámban lakó ajakápolóknak, ha ezt kenem fel aznap!











És akkor kérném szépen a kívánságokat, melyeket nagyon-nagyon igyekszem teljesíteni: melyik lakkot kenjem fel elsők között? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. o.O Mennyi körömlakk! Oda se nézek! :D

    VálaszTörlés
  2. OMG!
    Micsoda darabok!
    Várom a bejegyzésed a Peacock és Citrus színekről, a Citrus nekem nagyon tetszett, bánom , h nem vettem meg féláron. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira árvának tűnt ott önmagában, hogy egész egyszerűen nem hagyhattam ott! :D

      Törlés
  3. Szép zsákmány :) a PP mellow yellow lakkjára lennék kiváncsi, hogy mennyire fed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is ez a tényező lesz a sarkallatos pont :D Igyekszem mielőbb hozni :)

      Törlés
  4. a Columbiát szeretném látni először. nagyon tetszik, csak sajnálnék érte ennyi pénzt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy legalább annyira brutális lesz felkenve, mint a körmökön! :D

      Törlés
  5. OMG!!! A lakkokat a lakkokat!!! Igaz sok bejegyzésben látok lakkot nálad, és még a töredékét mutattad meg, na sebaj majd 28-án átvizslatok mindent :D A Columbiát én is kinéztem, vagy egy kolumbiai-magyar barátnőm, már az ő tiszteletére egyszer megveszem majd magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, micsoda kapcsolatrendszer! :D Igyekszem vele is mihamarabb jönni! :)

      Törlés
  6. Ohh azok a lakkok és főleg a PP Mellow Yellow árnyalat valami csodás! :)

    VálaszTörlés
  7. A models own lakk tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lakkhatalom Aggie körmein láttam meg először és azóta teljes a szerelem ezzel a Models Own-szériával :D

      Törlés
  8. Columbia,Peacock,Mellow Yellow és Love.Róluk látnék szívesen tesztet *-*

    VálaszTörlés
  9. Hát ez nem kispályás körömlakk zsákmány :D!!!

    VálaszTörlés
  10. Hivalatosan is PP mérgezést kaptam *.* Ugye nem kérdéses, hogy én melyik lakkra teszem a voksom? :P

    VálaszTörlés
  11. Hát akkor én már nem is szavazok, mert megtették helyettem, de Szilvi szavazatát támogatom :-D

    VálaszTörlés
  12. A PP lakkok láttán máris kidőltem :D bármelyik tesztje jöhet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, hát legyen, velem lehet beszélni :PPP

      Törlés
  13. Mennyi szép lakk! A pávára vagyok kíváncsi! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt