Pixibox április 2014

Május elseje pont tökéletes nap és hónap arra, hogy az áprilisi Pixibox tartalmát megmutassam Nektek. Ismételten egy szuper kombinációt kaptunk mindabból amire az ember lányának szüksége lehet, emellett mindig de mindig ráéreznek, hogy személy szerint mire lenne szükségem - jelen esetben a bögre-perverzióm került előtérbe :D











Őket rejtette a dobozka, természetesen amint megpróbáltam visszapakolni, már nem fértek el, pedig még a fekete csomagolópapírt is kivettem a dobozból - na ezért ajándékozok én mindig ajándék tasiban!











A Captains eredeti fából készült telefontokokkal hódítja meg most a nagyközönséget a pixibox-kuponkóddal 20% kedvezményt faraghatunk le a vételárból, ráadásul az akciós szórólap másik oldalán egy olyan ajánlattal csábítanak minket hűsítő limonádéra, amely egyet fizet-kettőt kap konstrukcióban válthattunk be, a kártya alapján április 31-ig. Frankón, ha valaki csinál egy olyan évet, ahol az április 30 helyett 31 napból áll, eskü elmegyek és megiszom 2 limonádét egyszerre :D Jót mosolyogtam ezen az elgépelésen, nagyon szívesen meg is kóstoltam volna a limonádékat, de ez a hónap nem az időben hazamenetelről szólt vagy ha mégis, akkor annak mindig rohanás lett a vége.












A munkahelyemre kértem az előfizetett dobozkámat, a kibontásakor pedig el kezdetem vinnyogni, mint valami vércse, hát miatta kérem szépen:


Bögrét kapott. A bögreperverz. Ez kész!!! Szegény konyhaszekrényemet amiben csak a bögréket tárolom, már így is alig tudom becsukni, azt is hosszas logisztikázás után, és nagyjából csak ez akadályoz meg mindig abban, hogy újabb bögrét vegyek (meg a zuram is, de a verbális tiltás nem nagyon hat meg)

Bevallom őszintén, hogy a márkalista nézegetésekor nem nagyon tudtam hova tenni a Dolce Gusto-t, először azt hittem, hogy kávékapszulát fog rejteni a doboz, emellett egy %-os kedvezményre jogosító kupon vagy kávépontok szerte a városban, ahol "beválthatod" a kapszuládat egy forró kávéra. Ilyenkor tényleg elszabadul a fantáziám mindenféle irányba, de a bögrére abszolút nem gondoltam (igen, szeretem túlgondolni a dolgokat :D)
Egy ideje rendelkezem egy kis MicRobi-val, én már csak így nevezem a kis fehér színű, Dolce Gusto kávégépünket, és ez a kis gépezet minden hétvégi reggelen és kora délután ínycsiklandozó kávét varázsol nekem, a kedvencem a kávéfajtákból a Cortado alias kávéhabos kávé, komolyan mondom érdemes megkóstolnotok, szóval ha Dolce Gusto kávégéppel rendelkező ismerősötök van, vagy a Nestlé márkabolt közelében jártok a 9. kerületben, tüstént próbáljátok ki! :)

Amióta megérkezett a Pixiboxom, azóta csak ebből vagyok hajlandó itthon kávézni, imádom a bögre kialakítását, a szögletes kis fülét, a barna-zöld alias csokoládé-pisztácia színkombinációját...hiába, ez szerelem...











A hajunkra is gondoltak az illetékesek, nem kisebb márkától, mint a Tony&Guy-tól érkezett a száraz samponjuk, melynek teljesítményére nagyon kíváncsi vagyok a többi drogériás, általam kipróbált száraz samponnal szemben (Balea, Balea Trend It Up, Syoss):












Bőrhibáink, pattanásaink, kipirosodások, vagy lassan gyógyuló, a bőrünk színétől elütő hegek és foltok mindig is voltak és lesznek, még nem próbáltam az Eucerin márkától eddig semmit sem, csak a Pro7-en a Szex és New York sorozat közbeni reklámszünetekben láttam sokat ezt a márkát és örülök, hogy most már itthon is könnyűszerrel beszerezhetjük.
A stift színe mivel nem hófehér, így annyira nem fog belesimulni a bőrömbe, de először ezzel fogom az arckrémezés után lekezelni az érintett helyeket, majd jöhet rá a BB krém:












A Beyu márkához sem volt még ezidáig szerencsém, Douglas parfümériába amúgy sem vagyok bejáratos, így ezzel az alapdarabbal, mint egy fekete szemceruza, tökéletes első lépés az ismerkedéshez.
Tudniillik amikor már rég nem volt divat alul-felül keretezni a szemet, én még akkor is ezt nyomtam, aztán csodálkoztam, hogy miért lett ettől egy kéken világító, némileg viharvert és könnyes tekintetem - merthogy 10-ből 9 szemceruza a vízvonalamon olyan gyorsan elvérzett, hogy mind meg is sirattam :)













Veszedelmes ajakápoló termék-felhalmozó és felhasználó hírében állok, nekem aztán bármi jöhet, ami a marketingszöveg alapján puhává és selymessé varázsolja a már kicserepesedett ajkakat is! Nyakunkon a forró tavasz és a még melegebb nyár, én ebben az időszakban napi szinten egy fél görögdinnyét tüntetek el magamban étel gyanánt, nagyon-nagyon szeretem ezt a gyümölcsöt, így ismételten csak személyre szabott terméket kaptam, egy dinnyés BOMB Cosmetics ajakápoló személyében.
Az illata csodás és frissítő, az ajkakra kenve nem nehezíti el azokat és felkenve nem kelt olyan hatást, mintha bedörzsöltem volna disznózsírral a beszélőkémet. Nagyon kis decens hatást lehet vele elérni az ajkakra felvive, emellett szuperül ápolja is az ajkak érzékeny bőrét, én már most imádom ezt a terméket:












Jesus Del Pozo Halloween nevet viselő parfümjét rejtette a doboz ebben a helyes kis üvegcsében, komolyan elgondolkodtam rajta, hogy kiteszem a könyvespolcomra dísznek, annyira elegáns!
Eau de toilette folyadékot rejt az üveg, vagyis nem a legtöményebb koncentrátumot, ezt jobban is kedvelem, mert az eau de parfummel óvatoskodni kell, nehogy megfojtson az illat, de ezzel a mostanival szabadon locsolgathatom magam :)







Ismételten telitalálat lett nálam ez a doboz, mindegyik benne rejlő terméket maximálisan ki fogom tudni használni és beépíteni a napi rutinomba, bár a bögre csak a hétvégi kávézási rituálékon fog részt venni, de így annál különlegesebb az élmény :)








Ti is megrendeltétek ezt a dobozt? Milyen színű szemcerka lapult benne?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Áhh, nem is értem, miért azt szúrtad ki egyből :DDD

      Törlés
  2. Utálom, hogy minden jó telefontokot csak iPhone-ra lehet kapni :( Ezért nem fogok venni egyet azért :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem LG-m van, így a fast fashion boltokban is párás tekintettel szoktam nézegetni a cukibbnál cukibb telefontokokat.

      Törlés
  3. Khm, van egy ismerősöm, akinek van ilyen kávégépe, és nála fogok tölteni egy hétvégét, úgyhogy remélem, sikerül megkóstolnom a kávéjukat :-D A szárazsamponról pedig kérek minél előbb tesztet, mert ha jó, szívesen kipróbálnám én is, ugyanis szintén a Pixiboxnak köszönhetően a tengeri sós permetük az egyik kedvencem lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor remélem, hogy az az ismerősöd fel van szerelkezve elengedő kávéval, hogyha egy komplett 7végét töltesz majd el náluk :D
      Rendicsek! Ma a Balea száraz samponját fújtam a hajamra egy csodás köhögőroham kíséretében :)))

      Törlés
    2. Igen, az sajnos olyan... A hatása rendben van, de használni szinte lehetetlenség :-(

      Törlés
    3. Pedig nagyon reménykedtem benne, hogy nem olyan dúvad ez a termék, mint ahogyan Te is tapasztaltad :(

      Törlés
  4. A száraz samponra én is kíváncsi vagyok. Nekem eddig a Schaumás volt meg, de amiket próbáltam azok közül egyik sem volt túl nagy szám. Bár a Girlz only (azt hiszem ez volt a neve) jó volt, nem tudom kapni-e még Tescoban. A Bomb ajakápolók közül én a Bombtól tesztelésre kaptam egy csokis narancsosat, nagyon jó a minősége, nekem az illata kevésbé nyerő, de ez a dinnyés... hmmm :) imádom a dinnyét, az egyik kedvenc gyümölcsöm, lehet majd beszerzem azt, ha újra lesz szükségem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a Dove száraz samponját dícsérik agyba-főbe, Lakkomlakkom Edina már engem is próbált rábeszélni nagyon :D
      Vicces volt, mert a BOMB csomagomban is egy dinnyés lapult, így egy időre én is el vagyok látva ezzel a szuper kis termékkel :)))

      Törlés
  5. Én is csak ebből a bögréből iszom a kávét mióta megvan. :)

    VálaszTörlés
  6. Jajjjj, most megint ugrandozik a kepernyo, ugyhogy vakon irok, lesz ami lesz. A diszlexiammal ugyerzem nyero kombinacio. =D szeretem a pixiboxos postokat, mert a rendeleshez nemvagyok eleg bevallalo, de igy is azjon az izgalom, meg az orom, ugyhogy win-win. En a bomb cosmetics gyertyaiert teljesen oda vagyok, most is illatozik egy.
    Szarazsamponbol en is a Doveot hasznalom, szinten Edina hatasara :) ;), plusz egy copfos napra jol szuperal.
    Jajj, ha tudsz, please megoldast rangatozas ugyileg, az szuperpompas lenne!
    Egy kicsit mar en is rangatozok =D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, idepofátlankodom, de muszáj megkérdeznem: melyik Bomb gyertyákat próbáltad? Én is imádom őket, most épp a Green Macaroon fogyott el, és hát erős a gyanúm, hogy újravásárlós lesz...

      Törlés
    2. Pedig már kezdtem örülni, hogy nem fog több gondot okozni a blog megjelenítése :-/// Majd még kutakodok a sablonban és az oldalelemek között!
      A Pixiboxtól nem kell egyáltalán félni, eddig nekem egy olyan dobozom sem volt, amiben csalódnom kellett volna, szóval ha rám hallgatsz, rendelsz magadnak egy doboznyi boldogságot :D

      Törlés
    3. Katym: a Tiédet kéne, de még mindig díszként figyel a többi gyertya mellett #shameonme

      Törlés
    4. djkaty: a nagy kedvenc az a very berry és a bluberry sundae. ohhh mindkettő csodás nekem, és szuper intenziv szobát beteritő illatok, egyszoval fenségesek. Az arabian nights- dobozból illatolva nagyon tetszett, de meggyújtva semmilyen volt, harmat gyenge. Sokaig ugy gondoltam a Yankee Candle-nél nincs jobb, de ezek sztem ugyanolyan pompásak. YC- fronton a camomile tea, blissful autumn es a snowflake cookie :))) de még annyi minden vár felfedezésre. :))) gyertyamánia nálam is :D az egyik kedvenc postom tőled, nem meglepő modon, a gyertyás volt,
      :*

      Törlés
    5. Reni: Jujjj, az nagyon, jó volna!!! Igazán probálom magam tartani a fogadalmaimhoz, bár a mai napot muffinnAL inditottam, és hát a tegnapit is azzal zártam, ellenben egy csomot tanultam, és megcsináltam minden beadandóm, szoval, humm-humm :D
      Most laptopon vagyok, itt okes minden, csak a laptop nem, mert ősöreg es hangos es nemszeretem még bekapcsolni se, több szempontból macerás.
      Egy doboznyi boldogság :)))) jól hangzik ;)
      De olyan macerás vagyok, sls allergiás,ekcémára hajlamos etc, hogy asszem ez ügyben maradok a vizuális élvezeteknél.
      :*

      Törlés
    6. A Very Berry megvan, és kipróbálásra vár, a Blueberry Sundae pedig ezennel felkerült a listámra... A Chocolate Orange volt még meg nekem tégelyesből, az isteni volt, ez a Green Macaroon is, ugye, és a néhány üveges gyertya is, amiket a kifutásukkor leárazva vettem. Szóval nagyon beváltak, az tuti, de jó lenne, ha néha akcióznák őket... YC-ből a Blissful Autumn sajnos csalódást okozott, de szerintem a kanóccal volt baj, de majd úgyis kifejtem ezt a blogon :-) A Camomile Tea pedig az örök igaz szerelmem, sajnálom, hogy az is megszűnik :-( Amúgy pedig gyertyamánia rulez :-D

      Törlés
    7. Akkor hozom továbbra is a vizuális élvezeteket :DDD

      Törlés
  7. Engem is a szárazsampon érdekelne leginkább. :D Ezt a dobozt sajnálom hogy nem rendeltem meg, bár az eddigiek annyira nem jöttek be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még Joy-napok előtt érkezem a száraz sampon tesztjével :)
      Hogyhogy nem nagyon jöttek be? Csak egy-két terméket tudtál volna hasznosítani a dobozokból?

      Törlés
  8. Nem rossz, de nem is különösebben fogott most meg ez a tartalom :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt