Nail(land) of the day: Picture Polish - Citrus

A narancssárga szín számomra úgy tűnik, a kevésbé kedvelt színek közé tartozik a lakkfelhasználók körében, mivel igencsak el kell találni azt az árnyalatot, amely illeszkedik a bőrtónusunkhoz és amelyet mi is jó szívvel elnézegetünk naphosszat a körmeinken.

A pirosra ki van mondva, hogy az a végzet asszonya-szín, abból mindenkinek van otthon legalább 2 üveggel. Na de a narancssárga...ó hát ahhoz napbarnított bőr kell, meg olyan évszak, míg a pirosnál télen Mikulást és Karácsonyt ünneplünk, a többi időszakban pedig csak szimplán csábítunk és pasikat kényszerítünk térdre.




Komolyra fordítva a szót, ma egy narancssárga lakkot hoztam: ezt a drágaságot amikor megláttam a féláras Picture Polish lakkok között, egyből az jutott eszembe, hogy szegénykém annyira kis világos narancs, biztosan senki nem vinné haza, így hát az én jó szívemnek hála, hazajött velem:









Krémfinissel rendelkező, sűrű állagú lakkal van dolgunk, mely hál' istennek gyorsabban szárad sárga társánál, így nem kell az idők végezetéig a lemenő nap fényében ácsorognunk, hogy megszáradjon. Nem szárad vadul fényesre, de ennél az állagnál nem is ez a dolga, viszont nem is nyúltam azonnal fedőlakk után, szerintem megfelelő mennyiségű fényes felületet kapunk.


2 réteget kentem fel, fedőlakkot nem használtam rá és a színéhez hűen a naplemente sárgás, néhol kissé narancsos fényében fotóztam:












És végül árnyékban:






Az utolsó képen mutatkozik meg igazán, hogy ez az árnyalat bizony nem passzol hozzám. Azok a narancs lakkok, amelyek főként a vérnarancs különböző árnyalataiban fürdenek, bármely évszakban felkenhetőek a körmeimre, nem ütnek el olyannyira a bőrtónusomtól, mint a mostani PP lakk.

Nem szokásom lakkokhoz alkalmazkodni, de erre azt mondom, hogy mindenképpen egy kiadós, nyári barnulást követően fogom újfent bevetni, mert szegényem most még az én Cullen bőrömön nem tud érvényesülni! :(


A fentiektől függetlenül továbbra is ékesíti a körömlakk-készletemet, tényleg a friss, vastag héjú, C-vitamintól duzzadó, lédús narancsot juttatja eszembe, a gyártók tökéletesen eltalálták azt az árnyalatot, melyhez leggyakrabban a dáthás időszakban van sok közünk a konyhaasztalon, a gyümölcsöstál mellett, vagy éppenséggel szegfűszegekkel tarkítva az ünnepi asztalon látjuk nap mint nap: tökéletesen megszerkesztett lakk és ezt nem is rejtik véka alá, a lakkos üvegen, a neve felett ott díszeleg ennek ékes bizonyítéka :)








Most Ti meséltek: hogy álltok a narancssárga lakkokkal?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem ez nagyon tetszik O.O Még a Te Cullen bőrödön is jól mutat szerintem :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Elenivel, szerintem baromi jól néz ki rajtad :) Ez a szín szerintem keveseknek áll jól, de te ezen kivételek közé tartozol, mert még a fehér bőrödön is nagyon jól mutat ez az árnyalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de drága vagy Szilvim, köszönöm szépen! :)))

      Törlés
  3. Én se sűrűn nyúlok utánuk, de attól még tetszenek, tetszik a frissessége, jó ránézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szinte már érezni a gyorsan felszívódó C-vitamint! :DDD

      Törlés
  4. Én is gondolkodtam ezen a lakkon, de pont elvitték előlem az utolsót :) Nagyon szépen mutat a körmeiden, hamarosan én is beszerzek valami hasonlót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nagyon remélem hogy nem sokára jön újabb szállítmány belőle és boldog tulajdonosa leszel az instant narancsnak! :)))

      Törlés
  5. Tetszik ez a szín, nagyon nyárias és üde árnyalat :-) Nekem általában még az arany lakkokkal van hasonló problémám, üvegben nagyon tetszenek, de a bőrömhöz egyáltalán nem illenek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik arany sem? Fehér, sárga, bronz-árnyalatúakból egyik sem? :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész