Nail of the day: Rimmel Space Dust Moon Walking és Aurora

Ezeket a lakokat most egyszerre mutatom meg, mivel egyszerre lakják a Rossmann akciós kosárkáját, így hátha valakinek kedve szottyan betárazni belőlük, darabonként 399 értékálló, királyi magyar forintért:
















A Moon Walking egy igazi lila Space Dust, telepakolva sok-sok lila és ezüst csillámmal. 2 réteget vittem fel belőle, de sajnos a mutatóujjamnál látszódik, hogy az Essence alaplakkja egész egyszerűen elpárolgott és ott mintha nem tudta volna befogni a körömvéget a lakk. Külön posztban alaposan kivesézem ezt az alapozó lakkocskát.
Üvegben egy árnyalatnyit sötétebb lila, mint felkenve.


Az Aurora üvegben rózsaszínesebb-mályvásabb, felkenve már "csak" egy bézs-ezüst, abszolút visszafogott homoklakk, így tökéletes azok számára, akik nem tudnak letenni a szigorú munkahelyi öltözködési- és lakkozási szabályzat mellett a körömpingálásról.





A lila lakk egy hangyányit érdesebb a társánál, de egyikőjük sem annyira homoklakk - bocsánat, űrpor, mint például egy OPI. Ezek a Rimmelek kevésbé érdesek, olyan mint egy csillámokkal megpakolt, önmagában is jó fedést biztosító China Glaze glittercsoda.










Napsütésben szikráznak, mint a veszedelem:
















Az ecsetét még sehogyan sem tudom jól alkalmazni, egyenlőre abszolút nem a kedvenceim:



Már meg is születtek az ötletek a buksimban, a Moon Walking az OPI Can't let go lakkja mellé fogom felkenni, az Aurora-t pedig a China Glaze Stellar elnevezésű lakkja mellé. Már izgatottan várom, milyen hasonlóságot fognak mutatni! :)







Melyik márka homoklakkjaira teszitek le a voksotokat? Golden Rose, OPI, Rimmel, Moyra, Manhattan, China Glaze, Zoya?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hm, amúgy nekem ebből a MW a kedvencem, az Aurora annyira nem fogott meg mint másokat, de persze azt is kedvelem.
    Egyébként rajtad mindkettő jól mutat, de nálam a Golden Rose és a China Glaze homok lakkjai a favoritok azok közül amit próbáltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, China Glaze homoklakkom még nincs... :PPP

      Törlés
  2. Ez a két lakk nekem is megvan :) Hiába a sandisták már csak ilyenek, sand lakkok közül Lovely, Moyra, Essence és Rimmel van a birtokomban, itt is tartom hogy márkafüggetlen vagyok, színenként eltérő minden paraméter, erre mondom hogy a lakkoknak lelkük van. A nagy kedvenc talán meglepő, de még mindig a Lovely Baltic Sand narancssárgája, egyszerűen nem tudom megunni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sandisták...hehe, ez kicsit kimondva olyan, mint a szadisták, nyihh :DDD
      Pont a Lovely narancssárga homoklakkját sikerült megvennem Zoyában, máig bírtam és elajándékoztam, mert nem vette be a lelkem, hogy mennyit fizettem érte és hogy cserébe mennyire nem különleges :(

      Törlés
  3. A MW az abszolút kedvencem, nagyon imádom, ezek voltak az első homoklakkjaim. A nagyobb márkák közül még egyet sem próbáltam, de ez nem marad így sokáig :P

    VálaszTörlés
  4. gyönyörűek ezek a lakkok, mindenkinél csodálom. Nekem még nincsenek meg, most ilyen sötét színekhez nincsen kedvem. Azonban jönnek a sweetie crush lakkok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény kis SC lakkok rám annyira nem voltak hatással, már csak a csomagolásuk miatt sem.

      Törlés
  5. Én imádom mindkettőt, örülök nagyon, hogy még anno megszereztem egy áráért a kettőt, kis csodák :) Nálam az IsaDora viszi a pálmát, de hát pl. se OPI-t, se GR-t nem próbáltam még.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soha nem vitt az utam IsaDora lakkok közelébe, amikor meg kiderült, hogy a Golden Rose homoklakkok tökéletes másai egyes IsaDora homoklakkoknak, akkor már nem is szerettem volna megtekinteni az IsaDora-t. Ha rendelsz a Naillandtől, GR homoklakkot mindenféleképpen tegyél a kosaradba! :D

      Törlés
    2. Ó az már a nyitása óta tervben van nálam :D ezer százalék, hogy GR homoklakkot fogok először beszerezni tőlük :) de legelőször majd személyesen szeretnék ott vásárolni, megtapizni a dolgokat, hasonlók :) bár tudom, hogy fájdalmas lesz, főleg mivel nem akarok és nem is nagyon tudnék kisebb vagyonokat ott hagyni, ugyanakkor meg tuti, hogy rengeteg lakk fog hozzám szólni :D de már pár darab GR lakknak is nagyon örülni fogok :)

      Törlés
    3. Ó, alig várom, melyek lesznek a szerencsés lakkocskák! :)))

      Törlés
  6. Ha homoklakk, akkor nálam az OPI újabb generációs lakkjai (tehát nem az első Mariah kollekció), és a Lovely. Minőségre. De az Isadora homokok is nagyon jók, de árban durvák. Az egyik nagy kedvencem pedig a holiday 58, de több homok lakkom nincs a márkától, így ne tudok levonni messze menő következtetést. Ez a két példány is jó minőségű. (Eddig csak az Essence homokja nem tetszett :/) Viszont nem gondoltam, hogy egymás mellett ilyen jól mutatnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden igaz, születésnapomra a Brazil kollekció homoklakkjait fogom megkapni, hát én marha kíváncsi vagyok, hogy a Mariah Carey kollekcióhoz képest mennyiben változtak :)
      Az Essence semmilyen formájában nem tud tetszeni, még a homoklakkjainál sem tudtam elcsábulni :-/

      Törlés
  7. opi :) mivel zoyám még nincs :)
    amúgy én csípem a rimmel lakkokat,sőt...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész