Májusi kedvencek 2014

Május a kedvenc hónapom az évben és bármit is teszek, nem tudom feltartóztatni, az idő rohan. Illetve nem sikerült május 39-ét kreálni a naptárba, így holnap éjféllel lezárul egy csodás tavaszi hónap - papíron. Gyakorlatilag inkább őszt zárunk. De megjegyeztem Időapó, ezért még számolunk!

Meg is látszik a kedvcsökkenés, ebben a hónapban kevés kedvencet tudtam kinyilvánítani, azokat is nyögvenyelősen szedtem össze, mert szívem szerint egy darab vastag, pihe-puha zoknit fotóztam volna le.








FÜRDŐ

The Body Shop - Blueberry tusolózselé: imádom az áfonyát. Imádom, imádom és még mindig imádom! Míg télen a Cranberry Joy jelentette az ébresztőt a zuhany alatt, most a Blueberry termékcsalád tusolózseléje élénkít fel annak ellenére, hogy nincs pupillatágítóan fanyar illata, sőt inkább egy jófajta, édes, erdei gyümölcsöket tartalmazó gyümölcsöstál jut róla eszembe. Említettem már, hogy imádom? :)

Ziaja narancsvaj bőrradír: Mirindával leradírozni az elhalt hámsejteket az egyik legjobb dolog a világon! Frissítően citrusos, enyhén édes illatával és a tökéletes nagyságú és keménységű radírozószemcsékkel díjnyertes nálam ez a termék!

The Body Shop - E-vitaminos arclemosó krém: unalomig ismétlem magam, de nem tehetek róla, ha egyszer ez a legjobb bőrnyugtató, gyulladáslehúzó arctisztító! Nagyon-nagyon ajánlom kipróbálásra, a következő termék ebből a termékcsaládból a szérumolaj lesz, kíváncsi vagyok, milyen varázslatra képes az éjszaka leple alatt a termék :D










KÖRÖMLAKK

Essence - Better than gel nails fedőlakk: hál' istennek nincsen ezzel a fedőlakkal olyan problémám, mint a Sally Hansen termékével, miszerint feloldja a lefedendő lakkot! Köszönet a megalkotásáért, nagyon szépen elzárja a belenyúlástól, zippzárazástól a lakkot, remekül működő kis termék!

Golden Rose - Holiday 57: bogyósgyümi árnyalatú homoklakkot keresel? Akkor ne is keresd tovább, mert megtaláltad. Zseniális egy lakk, nem kopik egykönnyen, a lakkban lévő hideg kék csillámok pedig egy jó kis erdei gyümölcs fagylalt vásárlására késztetnek :)

Picture Polish - Monroe: mindig elérzékenyülök, ha erre a lakkra gondolok. Hogy lehet valami ennyire szép, ennyire tökéletes? Ennyire instant ciklámen égbolt? Egyetlen lakkgyűjteményből sem hiányozhat. Pont.










SMINK+BIZSU


Maybelline Color Tattoo - On and on bronze: imádnivaló, megbízható, krémes szemhéjfesték, melyet gondolkodás nélkül vetek be olyan napokon, amikor nem szabad megmoccannia a sminkemnek. Minden forintját megéri!

NYX The Curve szemhéjtus: a másik örök kedvencem! Nagyon szeretem a cicaszemet, ezzel a szupi kialakítású szemhéjtussal könnyedén megrajzolom, jöhet a szempillaspirál és kész!

Zöld-pink köves, lógós arany fülbevaló I am - C&A: a maga 300 forintos árát tökéletesen megérte, vékony kialakítása révén nem kelt olyan vad hatást, helyette szépen eljátszik a hajfürtök között, melyek mögül néha ki szokott ám kukucskálni :)








Nálatok milyen termékek debütáltak a hónapban?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Látom a Color Tattoo örök kedvenc Nálad :)
    Az a BTGN lakk tényleg szuper, nagyon jó ár-érték arányú termék!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képtelen vagyok lemondani róla, annyira ragyogóan emeli ki ez a krémes bronz a kék szemeimet, hogy az valami fantasztikus! :)

      Törlés
  2. A Ziaja bőrradírja nekem is meg van, de már rég nem vettem elő. Ma persze eszembejutott, de mire zuhányzásra került a sor addigra elfelejtettem. Jól radíroz, csak kár, hogy bele kell nyúlni.
    Az NYX szemhéjtust, pedig már évek óta szeretném kipróbálni, csak egy kicsit lenne olcsóbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A NYX termékét én legalább 30, de inkább 40%-os akcióban ajánlom megvételre, én is így jutottam hozzá, mert sajnos igen vaskos az eredeti ára :-/ A Müllerben, a Szépségbolt.hu-n vagy az Alveolashop.com oldalon érdemes vadászni az akciót :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Igen, ahogy mondod! :) Ők most a gyengéim :D

      Törlés
  4. A Golden Rose lakkot régóta nézegetem...annyira gyönyörű :3 Szerintem hamarosan a kis virtuális kosárkámban fog landolni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes választás lenne, én nagyon remélem, hogy mielőbb meg tudtok ismerkedni egymással! :D

      Törlés
  5. Maybelline color tatto nekem is ez az árnyalat van meg, joyos kuponnal vásároltam fél áron :) A GR lakk csodás *-* Az áfonyás tusfürdőt kipróbálnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van a közeledben The Body Shop üzlet? Ha megszagolod őt meg a grapefruit-os tusit, esélyes, hogy mindkettőt haza fogod hozni :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt