Körömágybőr-puhító olajok összecsapása

A Nailland és a körmös kihívások egyaránt hibásak abban, hogy hirtelen el kezdett kiszáradni a körömágy-bőröm :) Sürgősen valami megoldás után kellett néznem, így egyszer csak az Essence állvány előtt találtam magam. Aztán a Moyránál is kikötöttem. 2 márka termékét hasonlítom most össze ebben a bejegyzésben, remélem már Titeket is majd' szétfeszít az izgalom! :D









Moyra körömágypuhító olaj
Ár: 490 forint
Beszerezhetőség: Moyra lakkokat árusító üzletek és fodrászkellékes
Mennyiség: 12 ml
Kiszerelés: szokványos Moyra körömlakkos üveg, ecsettel
Illat: semleges, olajos illat

Használat: az ecsete nem a szokványos, szintetikus, puha és könnyen hajló ecset, inkább olyan, mint amikor falfestés után félig beleszáradt a festék a sörtékbe és megkeményednek a szálak. Ezáltal azt hinné az ember, hogy alig vesz fel olajat, de nagyon kis becsapós a dolog, ugyanis jócskán le kell húzgálni az üveg száján az ecsetet, mivel az bőven tele van olajjal.
Mivel nehezen és darabosan hajlik, ezért kétféleképpen lehet felvinni a köröm köré: hosszában a köröm melletti, hosszanti bőrfelületre fektetjük az ecsetet, hogy leadja a bőrnek az ecsetben lévő olajat, vagy pedig a tyúk magcsipegető mozdulatával, 90 fokos szögben (szigorúan betartani, mert odamegyek szögmérővel! :P) végigpötyögtetjük körben a körmünket és akkor minimális mennyiségeket tudunk felvinni az ecset hegyével, célzottan a körmöt körülvevő területre.




Tapasztalat: a bőröm nagyon szereti, negyed óra alatt fel is szipkázza a felvitt mennyiség kétharmadát és csodásan puha, egészséges bőrrel találkozom!
Ellenben az ecset keménysége miatt nem a legkellemesebb a bőrrel történő érintkezés, nem lett volna rossz a szokásos, puha és hajlékony ecsetet megtartani, mint a körömlakkoknál, így kellemesebb érzetű és precízebb felvitelt tenne lehetővé.











Essence 3in1 körömápoló olaj
Ár: 990 forint
Beszerezhetőség: Essence állvánnyal rendelkező drogériák
Mennyiség: 8 ml
Kiszerelés: hosszúkás üvegcse, görgős fejjel ellátva
Illat: semleges, olajos illat

Használat: a görgős fejet csavaros, műanyag kupak védi, ezt letekerve a görgős fejet a körömágybőrön görgetve kinyerhetjük az ápoló olajat. Őszintén nem tudom, hogy milyen állat és mekkora körmeire tervezték ezt a görgőméretet, mert ez bizony a kisujjamnál is szélesebb!
Rengeteg olajjal küldi meg a bőrt, precízen képtelenség dolgozni vele, még a csuklónk is olajos lesz a művelet végén.









Tapasztalat: a bőr köszöni szépen, felszipkázza a számára szükséges olajmennyiséget, de mivel jóval több olajat viszünk fel az érintett területre, mindenféleképpen fel kell itatni a felesleget.
A fej kialakításánál én valami bot egyszerű formára vágytam volna, például:

forrás: Manicurator blog











Összességében: egyik termék sem lett a kedvencem, és ez sajnos a kialakításuk révén a terméktervező számlájára írható mindkét márkánál.
A precíz felvitelt egyik sem teszi lehetővé, ráadásul viszonylag elég sok megy kárba az Essence termékénél, utóbbinál csak 8 ml olajat kapunk kétszer annyi pénzért, mint a Moyra esetében, amelyben 12 ml olaj figyel.

A lassú fogyása, alacsony ára és az Essence-hez képest könnyebb felvitele miatt ebből a versenyből most a Moyra került ki győztesen és bár ő sem hibátlan termék, nagyon jól elvégzi azt, amire rendeltetett.









Nektek mi a bevált módszeretek a körömágybőr ápolására?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. ezt az essence görgős bigyót én is néztem, de féltem tőle, és ha úgy vesszük, jól jártam :) sajnos moyra márkát árúsító üzlet az én közelembe nincs, de ha ajánlhatok neked egy terméket, akkor a crystal nails körömágybőr ápoló olaját ajánlanám (nekem a kókuszos van, ami a kellemes műkókusz illata mellett nagyon menő zöld színű, amiért a barátom érthetetlen okoknál fogva odavan, és mindig azért sopánkodik, hogy miért nem egy körömlakkom olyan színű.. :D), mert nagyon jól hidratál és táplál! és szerintem a kialakítása is okés, sima körömlakk üveg, de puha, jól működő, enyhén lapos ecsettel! én emellett még valami hidratáló hatású, erősebb krémet, esetleg testvajat kenek a körömágybőrhöz, vagy valami jó kis shea vajas krémet. ezekkel jól működök, pedig én is gyakran lakkozok, meg a bőröm is nyafis a kezemen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, szerencsére Crystal Nails termékeket is forgalmaznak itt, ahol a Moyra olaját vettem, nagyon szépen köszönöm a hasznos tippeket! :)

      Törlés
  2. Szia!
    Én a TBS testvajakat szeretem a legjobban erre a célra. Minden egyéb blabla nélkül nekem sokkal jobban bejött, mint bármelyik ilyen jellegű olaj...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól tartok, ha TBS testvajjal állítanék be a melóhelyre, nap végére nem maradna, mert minden kolléganő rájárna :DDD

      Törlés
  3. az alverdének van sárgabarackos körömágybőr-ápoló kréme. éjszakára kenem fel, utána több napig is hihetetlenül puhák és szépek az ujjaim :) és az illata is fincsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen a fronton nem néztem még körül az Alverdénél, köszönöm szépen a tippet! :D

      Törlés
  4. Nekem egy OPI mini van. Sajnos nem sikerült teljesen elhasználni, egy pici még van az alján (természetesen nem ér le az ecset -.-), így az megromlott. :( Az illata egészen kellemes volt, amikor még jó volt. Most már a kellemetlenbe ment át. :S Nekem használt, bár alapból nem problémás és nem az a kiszáradós körömágybőröm van. :) Egy próbát megér a mini kiszerelés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még mindig annál a résznél vagyok leragadva, hogy egy körömlakkos üveg aljára le tudott érni valaki... :P Ha nem ilyen kemény az ecsete, megsasolom majd magamnak :)

      Törlés
  5. Már több körömápoló olajat kipróbáltam, pl Orly - Cuticle Oil +, Crystal Nails - barackos változat, de eddig ami a leghatékonyabb volt, az a Naillandből a China Glaze - Orange Cuticle Oil. A hatása 1-2 napig tart, a lakkozástól megviselt körmöm fényesebb lett tőle, és nem utolsó sorban finom citrusos illata van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, ettől féltem...hogy valaki megemlíti a Naillandet, azon belül is a CG márkát, amit alapból is imádok... :)))))))))

      Törlés
  6. Ebből egyiket se próbáltam, jelenleg az Avonból visszamaradt török olajat használom, üres Oriflame-es lakkos üvegben,egyébként nem rossz, de nem dobtam tőle hátast. Én mint mindig, mindenre az olíva olajra esküszöm :D Én azzal is ápolom a körömágyamat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt villámgyorsan fel szoktam használni a tésztáimhoz, kicsit kérész életű :D

      Törlés
  7. Pont jól jött a poszt és jó is, hogy többen írták is a véleményüket, mert épp keresek valamit a körömágybőrömre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jóóó, örülök hogy jól időzítettem és hasznos tanácsokkal láttak el a Lányok! :)

      Törlés
  8. Nekem a Moyra van meg, egy időben rendszeresen használltam, aztán elfelejtődött pár hónapra, most megint elővettem. :) Az ecset nekem sem a kedvencem. :/ Pedig maga a termék jó. :) Lehet kivserélem egy kifogyott Moyra lakk ecsetére. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt