Joy-napi zsákmányok: The Body Shop, DM, Rossmann, Zara, Humanic

A Glamour-napokkal ellentétben most találtam kedvemre való kis akciókat a Joy-napi hétvégén, mutatom a kuponos illetve csak simán leárazott termékeket, melyekre sikerült lecsapnom:











DM, Rossmann, The Body Shop


Gerovital Plant szérum: 1.699 forint mínusz 850 forint
The Body Shop BB krém: 3.690 forint mínusz 20%
Nivea make up starter: 999 forint leakciózva, kuponmentes



Gerovital Plant szem- és ajakkörnyék ápoló szérum, 20 éves kor felett: bőven elmúltam már húsz, de a nevetőráncok már jóideje velem vannak, ezeket szeretném tompítani ezzel a krémmel.
50%-os Gerovital kupon - Rossmann

The Body Shop BB krém teafaolajjal, 01-es árnyalat: nem mintha nem lenne elegendő BB krémem itthon, azonban szükségem volt egy olyan termékre, amely a napi viselése közben nyugtatja a bőrömet és leszámol a gyulladásokkal.
20%-os kupon egy kiválasztott termékre - The Body Shop

Nivea Make Up Starter normál és vegyes bőrre: most, hogy a Pixibag által újra visszatért ez a márka a fürdőszobai szekrényembe, adtam egy esélyt ennek az "alapozó" krémnek, amely kitűnő alapot szolgáltat a BB/CC krémnek vagy alapozónak a lehető legtökéletesebb smink eléréséhez.
Kupon nélküli termék, le volt árazva 999 forintra - Rossmann








Alverde koffeines szérum: 1.299 forint mínusz 650 forint
Maybelline szemceruza: 2.199 forint mínusz 1.100 forint





Alverde koffeines szempillaápoló éjszakai szérum: mindenki ódákat zeng róla és én sem szeretnék kimaradni ebből a kórusból, így hát vettem a bátorságot és az 50%-os kupont és beszereztem ezt a csodaterméket.
50%-os Alverde/She kupon - DM

Maybelline Master Drama Chromatics szemceruza: mennyire durva kontrasztot alkot ez az okker-beütésű arany szemceruza a kék szememmel? Hamarosan megláthatjátok :)
50%-os Maybelline kupon - Rossmann










Garnier testápoló: 1.699 forint mínusz 850 forint



Garnier Oil Beauty testápoló száraz bőrre: argán-, makadámia-, mandula és rózsaolajjal gazdagított testápoló, melynek mandulaillatú, fáradt rózsacsokor illata van. Már tesztelem a kis drágát, legutóbb épp nappalra kentem fel az alkaromra és egyáltalán nem izzad alá a bőröm, nem érzem hogy ülne valami a karomon, nagyon szuper kis termék!
50%-os Garnier testápolási termék kupon - DM

The Body Shop vaníliás testápoló: az eladólány volt olyan drága és bedobta ezt a kis mini mintát a BB krémem mellé, vaníliás a javából és bársonyosan csillog a krém, cuki! :)
(még sosem kaptam egyetlen eddigi vásárlásom mellé sem mintát a TBS-ben)









Zara, Humanic


Csókos pamutpóló - Zara Trafaluc: 1.995 Ft
Szürke V-nyakú pamutpóló - Zara Trafaluc: 1.795 Ft


Kezdem lassan elnyűni a rövidujjú topjaimat, így betévedtem a Zarába. Az esetek túlnyomó többségében kikerekedett szemekkel távozom az üzletből, mert nem csak az árcédulák, hanem a ruhák kinézete is hagy némi kívánnivalót maga után. Most viszont jártamban-keltemben belebotlottam ezekbe a darabokba, kényelmesek és puhák, ennyi pénzért meg pláne!

A rövidnadrágnak nagyon könnyed anyaga van, mintha bársonyos, puha vászon lenne rajtam.






Csíkos pamutpóló - Zara Trafaluc: 1.995 Ft
Sötétkék rövidnadrág: 2.995 Ft









A Humanic-ba általában a Reno-hoz hasonóan csak beszaladok, körülnézek, elnyomok pár keserédes mosolyt az árakon és végül üres kézzel távozom. Most persze nem így volt, megtaláltam életem első nude magassarkúját, amit az én lábikóimra készítettek és úgy tervezem, hogy a május 31-i Digital Divas rendezvényen is ez a pipellő lesz rajtam:



15.990 Ft helyett 4.995 Ft








Eddig minden táska, amin megakadt a szemem, a huszonezres kategóriába tartozott, most viszont ez a kis helyes ombre tatyi, melyet lehet kézben és vállon átvetve is hordani le volt árazva. Aznap amikor mentem, az összes táskát 20% kedvezménnyel adták:



Szürke ombre táska: 7.990 Ft









Ti miket zsákmányoltatok a Joy-hétvégén? Ugye minél többen eljöttök a Digital Divas napra?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Oh az a csókos felső meg az a táska...én ilyeneket miért nem találok soha?! :D
    Bánom már, hogy nem vettem a Garnieres testápolót, sokáig nézegettem, kicsit meg is sétáltattam az üzletben :D de aztán csak visszatettem, mert van még itthon testápolóm, amit el kellene használni.
    Blog sale van nálam, ha gondolod nézz be hozzám :)
    http://www.beautylamourblog.blogspot.hu/2014/05/blog-sale.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is a csókos felső tetszik :D

      Törlés
    2. Megnyugtatlak Gabica, nem egy és nem két flakon testápoló várakozik a testvajak mellett az éjjeli szekrényemen, hogy elhasználjam őket :PPP
      A Zarában én sem tudok hetekig-hónapokig nekem tetsző ruhákba belefutni, ezekből még elég sok volt az Árkádban lévőben, szerintem egyhamar nem futnak ki :)

      Törlés
    3. Hű, de népszerű ez a csókos felső! :)))

      Törlés
  2. Kíváncsi cicó <3
    A táska és a cipő nagyon tetszik, igazán jó választás volt!
    Én ezt ezúttal kihagytam, egy kupon érdekelt volna azért meg nem volt érdemes megvenni az újságot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3 perce sem volt, hogy fotóztam, erre azonnal ráfutott a testápolóra :D
      Egy kuponért semmiképpen sem, én a Glamour-napokon használtam fel egyetlen egyet.

      Törlés
  3. Jó cuccokat vettél, a Zarában ha kétszer voltam eddig, de én is úgy vagyok vele, ahogy te, viszont ezek a pólók tetszenek. Az a Garnier testápoló kíváncsivá tett, de nekem is van még pár tubussal :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha még csak tubusok várakoznának elhasználásra! De még tégelyek is farkasszemet néznek velem! :P

      Törlés
  4. Áhá! Szóval a Humanicból van a táska. :) Nézegettem a Schwarckopf bemutatón is, de nem mertem megkérdezni. :) Remélem, hogy esz következő alkalom, és akkor már bátrabb leszek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, pedig nem harapok drága, hidd el! :))))))))

      Törlés
    2. Első ilyen részvételem volt, meg voltam szeppenve. :D

      Törlés
    3. A megszeppenteket sem esszük meg :P

      Törlés
  5. Hú, megint jó kis dolgokat vettél, a ruhák tetszenek nagyon meg a képek is jól sikerültek, cuki a cica! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, átadom a képbe besétálónak az üzit :D

      Törlés
  6. Nálad mindig nyálcsorgatok! :D Várom a sminket az okker-arany szemceruzával és persze a tapasztalataidat az Alverde szempilla-ápoló csodájáról! Én ricinus olajjal kenegetem a pilláim, mással még nem próbálkoztam, megvagyok vele elégedve, szépen növekednek, sűrűsödnek tőle, de ha te azt mondod majd, hogy ez még annál is szupibb, akkor rohanok érte! :) Ugyanez a GP szem- és ajakkörnyék ápolóval.. :D Én is bőven 20+os vagyok már na, kellenek az ilyenek, hogy majd 50 évesen letagadhassak 10 évet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább 20 évet tagadjunk le félévszázados korunkban, azzal kiegyezek :PPP
      Gyere máskor is nyálcsorgatni :)

      Törlés
  7. Látom Neked is besegít cicó a fotózásnál. :)):P
    Azt a cipőt én is elfogadnám, a sarkainak köszönhetően egész tempósan lehet benne futni. :D
    Van egy hasonló szélességgel megáldott szandálom, az számomra a terep szandi. Hasznos tud lenni időnként.

    Pusz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be bizony! Még akkor is, ha én nem kérem meg rá :P
      Terep szandi, ezen jót vihogtam! :)

      Törlés
  8. Nekem is a csókos felső meg az ombre táska tetszik legjobban :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik az a táska! *.* A pólók is csinik, imádom a Zara pólókat. :) A testápoló felkeltette az érdeklődésemet. :) A szempillaszérumot én nagyon szeretem, már 2-3 hét után látványosan szebbek lettek a satnya kis pillácskáim. :D
    A BB-ről remélem lesz majd részletes teszt-vélemény! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen lesz, őt szerettem volna a legjobban a kuponos napokon, várakozásokkal teli vágok bele akarom mondani kenek bele :P

      Törlés
  10. Hű, a táska, meg a cipő, meg a cica! Szuper dolgokat szereztél be. A testápolón én is gondolkodtam, de úgy voltam vele, mint Gabica.
    A BB krémről kérhetek elsőként tesztet? Nagyon gondolkodom a vásárláson, de nem sok tetszet olvastam eddig róla. Köszike! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem mielőbb érkezni a TBS BB krémjének tesztjével, nem olyan régen került a boltokba, a Joy-hétvége előtt pár nappal :)

      Törlés
  11. A BB krémre kíváncsi leszek, majd mindenképp írj tesztet róla. :)
    Ezt a Nivea krémet imádom, már a 4-et használom most. Bízom benne, hogy te is szeretni fogod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyám, én még tusfürdőnél sem tartok a negyedik flakonnál ugyanabból, emelem kalapomat előtted Kriszti! :))) Így már én is izgatottabban várom, hogyan fogja hosszútávon szeretni a pofim :D

      Törlés
    2. Bizony, és nem is fogy gyorsan. Pont most néztem, hogy 2012 nyarán írtam róla tesztet, szóval jó rég óta használom. :) Pedig én sem szoktam kb. semmiből ugyanolyat venni. :)

      Törlés
    3. Jó hogy ezt írod, már kezdtem megijedni, hogy egyedül vagyok ezzel :P

      Törlés
  12. Na, ilyenkor sajnálom, hogy nálunk nincs Zara... a csókos póló és a nude topánka a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármikor felugrasz Pestre, megtámadhatjuk az egyik Zara üzletet :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt