Inspirációs képválogatás

Elérkeztünk a születésnapom hetéhez, vasárnap betöltöm, amit be kell :)

Az utóbbi időben volt minden: mocsok hajtás a melóhelyen, az egész állatsereg felső-légúti fertőzést kapott, úgyhogy már bérletet is válthattam volna az állatorvosi rendelőbe, emellett feltankoltam Picture Polish lakkokból, mint egy őrült. Ilyen ez a popszakma. Kellemes inspirálódást! :)



Yepp:





Neeeem csak az aztékmintás nyakláncára vagyok rámoccanva, a haja és a sminkje is ütős nagyon:






Virtuális sétát teszek egy botanikus parkban:







10 és 15 másodperc közé teszem az élettartamát az étkezőasztalomon:







Luíviton, ejj de szép vagy:







Brooklyn-híd. Bárcsak én is ott lehetnék! Mármint nem alatta!







A zöld ezen árnyalatával nem sok helyen találkozni, ez a kép meg is vett kilóra:







Nem tudnám elkészíteni ezt a manikűrt. Komolyan nem:






Áfonyával minden jobb. Kivéve a mézes-mustáros csirkeragu:






Farmering és csipke - ez az a 2 ruhadarab, amit nem találsz meg a ruhásszekrényemben:






Miaúúúúúúúúúúú:







Ha itt lakhatnék, fizetném a villanyszámlát:






Ilyen. Hajat. Akarok. Magamnak. Most. Azonnal.






Még mindig...nem lehet megunni...:






Kéne valami jóféle farmerkabát, jut eszembe!






Az aztékmintás úristenit neki, hát ilyen körmökkel én is egész nap így tartanám a kacsóimat!






Ú, de ennélek, haver:





Én ma nem fáztam csizmában, sőt:





Lenne szíved megenni ezeket a cuki rózsácskákat? Lenne?






Ha megnyerem a lottóötöst, megveszlek magamnak csónakostul:





Oversized, pocitakaró, helyes-helyes! :D





Cukiságfaktor:






Mint valami kristály:






A vacsora tálalva:





Már a férfiosztályon is dobálják a népet az aztékmintákkal:



Ajj de durci ez a fényes-matt-kombóóóóóóóó!





Én is akarok a kerti partymra egy ilyen husi dekorációt:





Májusban májusi időt akarok, nem októberit! Tessék nekem ilyet prezentálni Magyarországon most, kedves Időapó!






Torta készül, körbetapsi, kerek a tepsi!






Igen, szoknyában is jöhet ez a minta. Bármikor. Kivéve ilyen sz.r időben:






És a végére a csúf igazság:









Ti mit fogtok csinálni ezek a borús hétvégén? Én elnapolom a kerti partymat, amit mostanra terveztem...

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. csúf igazság? ne már :D vannak itt idősebbek is :D

    VálaszTörlés
  2. Fuh az a haj, pont olyan amilyet én is kinéztem magamnak, jövőre bevállalom :) A farmering és kabát nekem sem ártana :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért csak jövőre? Idén még nem jó? :(

      Törlés
    2. Csak pocaklakó miatt leszek hajlandó megválni a loboncomtól :)

      Törlés
  3. én múlt héten vettem farmeringet és imádom, főleg, hogy lengébb anyagból készült, így alá egy cuki trikó/ujjatlan remekül mutat :) én tegnap voltam 22 és hétvégén meg ünneplünk :) azt a cuki dekorációt én is elfogadnám, persze csupa rózsaszínbe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, melyik üzletben sikerült erre a szupi farmeringre lecsapnod?
      Ó, istenke éltessen sokáig! :)))

      Törlés
    2. köszönöm! :) viccesen hangzik, de egy kínai üzletben Dunaújvárosban a sklálában :D potom 3ezer forintért bőven megérte :D

      Törlés
  4. De jó képválogatás már megint! Hihetetlen vagy!
    Én június 2.án szülinapozok :D
    Ja, és köszi, hogy eszembe juttattad a farmekkabcit, megyek is ki is halászom a szekrényből :D
    És mielőtt elfelejteném: Nagyon boldog szülinapot!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, akkor már ikrek vagy, boldog-boldog születésnapot kívánok így előre is! :)))
      De drága vagy, nagyon szépen köszönöm! :D

      Törlés
  5. nos igen, farmerkabát, mióta keresem már a tökéletes darabot.. :)
    szuper képek ! :)
    nem tudom illik-e előre kívánni, de félő hogy a hétvégén nem tudnálak felköszönteni. Szóval nagyon boldog születésnapot kívánok és remélem még sokáig olvashatjuk a bejegyzéseidet ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de drága vagy, nagyon-nagyon szépen köszönöm!!! :)))))))))))

      Törlés
  6. "Áfonyával minden jobb. Kivéve a mézes-mustáros csirkeragu". :D:D:D Meg amúgy is szétröhögtem magam az egész poszton. :D:D:D A nyaklánc KELL és nagyon vicces, de pont ugyanezt a hajas képet vittem a legutóbb a fodrászomhoz, de mivel hosszúhaj-fetisiszta, ezért nem volt hajlandó levágni. :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fiatal tiniként nekem is volt egy fodrászom, akitől bármit kértem, akármilyen magazint vittem magammal, MINDIG ugyanolyan hajat vágott :D

      Törlés
  7. De király, én is 29 leszek nemsokára! :D:P
    Noh, nyerd meg szépen a lottó ötöst és megyek hozzád csónakázni!:);P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szupituti, üdv a klubban Marcsi! :DDD
      Oksa, akkor olyan csónakot kell néznem, amiben van elég férőhely - nehogymár legyen egy valag pénzem, de ne legyen férőhely! :P

      Törlés
  8. A nyaklánc teljesen szerelem! Ha találok valahol, tuti megveszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, szólj nekem is, ha rátaláltál! :)))

      Törlés
  9. Boldog szülinapot!!! :)))

    VálaszTörlés
  10. Hát előre is nagyon boldog boldogat neked! :) Az áfonya kivételével minden nagyon tetszett. Valószínűleg én vagyok az egyetlen ember a világon, aki nem szereti az áfonyát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen drága! :)))
      Hmm, akkor lehet el kellene beszélgetnünk erről a témáról :P

      Törlés
  11. Még jó, hogy én most múltam 18 :-D Élvezd ki még a 28-as napjaidat, tessék sok-sok-SOK körömlakkot venni addig is :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi drága Katym! :D
      A körömlakk-készletemet most teljesen felturbóztam :)))

      Törlés
  12. Annyi szuper képet válogattál megint össze, hogy nem is tudom melyiket emeljem ki, mindenesetre a zöld táskás kép csodás, alatta a mani meg nem olyan bonyolult ám! Pont nemrég tettem ki egy ilyen technikával készült manit, picit hosszadalmas, de tényleg nem nehéz :) az azték mintásat meg el is könyveltem magamban, tuti elkészítem majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor az elsők között szeretném azt az aztékmintás manit megtekinteni!!!!!! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt