Inspirációs képválogatás

Hosszú lesz ez a hét, a mostani beborult ég sem tud felpörgetni, tompa vagyok, mint egy Mihály...
Jöjjenek az eheti, színesebbnél színesebb képek, én most kettőig nem látok, kislattyogok enni egy kis hummust és bedobom a pihentető szunyát, Ti élvezzétek a képválogatást:



Aztékmintahhahhahhahhaaaaaaa:








Frissítő átmenet:







Cuki és tengerészkék:








Details:







Bűnös kocka:






Én már fejben nyaralok is:




És nyaralás közben ilyeneket zabálok:







Szuperül mutatnak egymás mellett ezek a színek és anyagok:






Cukika:







Én is ilyet szeretnék a kertecskémbe:







Születésnapomra kérném szépen:







Color-bomb:






Nem szeretem az after eight csokoládét...de ez az édesség még engem is meg tudna győzni:







Ja, születésnapomra ilyen lábakat is kérek, thx:






Helló, te kis huncut:







A ruha olyan kis romantikus függönyanyag, inkább a lábbeli rabolta el a szívemet:






Ha itt laknék, én bizony lépcsőznék keményen és örömmel:






Disz iz máj áltimét aztéknyaklánc:





Picikét elfáradtam a héten - pedig még csak szerda van...a hét többi részét végighápogom inkább:






Királykék és aztékminta: dícséretes, dícséretes!







In New York...concrete jungle, where dreams are made of... :D







Ahogy ez a ruha csavarodik...egy álom:







Ne tároljunk már ilyen édességet őzgerinc formában, tessék azonnal megenni!







Csillámpóniiiiiiiii! Ugye Eleni/Panni? :)







Dög tekintet, dög rúzzsal:







Jöhetne egy ilyen tatyi a készletembe:



A fotó láttán én már elmorzsoltam egy könnycseppet:






Must have ring:


Ilyen hátsó udvart szeretnék, már csak pár milla meg egy kertész kéne hozzá. Én csak a fotót nyomtatom:









Sikerült kedvenc képet találni?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jaj mindegyik kép nagyon tetszik! :) Szép hetet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök! :)))
      Neked is drága! :D

      Törlés
  2. Az én is kérek ilyen cipellőket a születésnapomra. :):P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, de reggel van még :D. Látszik, hogy még egy csepp kávé sincs bennem. :)))
      Áh, kész...nem megy a fogalmazás. :D

      Törlés
    2. Na jó, akkor egyből kettőt rendelek :P

      Törlés
    3. No para, ez még istenes ahhoz képest, amit én kávé nélkül szoktam művelni :DDD

      Törlés
  3. Átmenetes mani, szegecses mani, gyűrű, kék szett, nyaralós szett, szandál <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt