Elfogytak

Most már kezdek egyre büszkébb lenni magamra, hiszen az irdatlan mennyiségű kozmetikai termékek vásárlását követően az elhasznált termékes kupac is rendre gyűlik - íme az utolsó elfogyottas bejegyzésem 28 évesen... :P












ARC

Estée Lauder Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant nappali arckrém: gyerekek, elhasználtam életem első arckrémjét! Frankón üres a tégely, ánbelívöböl! Eddig mindig csak bele-belekapdostam az arckrémekbe, 1-2 hét után nem vált be, ment a fiókba és váltottam. De ennél nem kellett! 15-ös fényvédőfaktorral megküldött, gazdag arckrém, mely bársonyos, simiznivaló pofit varázsolt, nagyon-nagyon megszerettem, tényleg csak ódákat tudok zengeni róla!
Örülök, hogy a Pixibox révén ehhez a luxusmárkához is hozzájuthattam, az első tapasztalataim alapján fel is került ez a krém a bevásárlólistámra.

Bioderma Sensibio H2O micellás víz: szintén a Pixibox a "hibás", hogy a birtokomba került a világ legjobb micellás vize és igen, eddig tartogattam ezt a kincset, minden cseppjét gondosan beosztottam és az arcbőröm köszöni szépen, imádta sminklemosóként és arctisztítóként, az eltávolított festék és faggyú már kevésbé :P










HAJ


Dove Intensive Repair kondícionáló hajbalzsam: mostanában tényleg a tubusokkal szívom meg nagyon, mert a kinyert termék helyére nem kúszik levegő, így küzdelem volt ennek a terméknek is a kinyerése az utolsó 2 hajmosáskor, ugyanakkor vicces is: vizes kezek, csúszós balzsam, csúszós csomagolás, fázó fejbőr, vizes haj, türelmetlen felhasználó :)
Nagyon sokan jeleztétek felém, hogy isteni ez a termék amelyet az idei első Pixibag tartalmazott, meglehetősen puha tapintású hajat varázsolt, de ezen kívül extra táplálást nem véltem felfedezni, de kipróbálni mindenképpen érdemes volt!

Syoss száraz sampon: alig vártam, hogy kifogyjon ez a flakon, mert nem volt a kedvencem a márka terméke sajnos. A fejtetőmre és az oldalsó tincsekre nem volt szerencsés ezt bevetnem a fehér foltok miatt, így előre hajtott fejjel az alsó, hátsó hajtincseket fújtam be vele, majd váltottam a Balea Trend It Up termékére és jöhetett a felső, elülső tincsek frissen mosottá varázslása.









BIZSU, IZZADÁSGÁTLÁS


Zöld övkarkötő - Reserved: ezt eredetileg a csukló köré kellett volna többszörösen tekerni, majd a végén egy övhöz hasonlóan a csatton lévő pöcköt az előre kifúrt lyukba beilleszteni, csuklómérettől függően. Na ez a szerkezet úgy ahogy van széthullott és mivel ilyen kis miniatűr, nem pedig deréköv-méret, így megcsináltatni illetve fixálni sem lehet sehogy a csukló körül, szóval bye-bye friend.

Fa Sport Ultra Dry izzadásgátló dezodor: hogy én mennyire vártam, hogy ez elfogyjon! Frankón nem csinált semmit az izzadással és a vele járó szaggal (nincs mit szépíteni, nem egy orgonaillat, ezért is élnek meg ezek a cégek), maximum kikezdte a frissen borotvált, érzékeny bőrömet. A sima munkanapokat sem bírta pár óránál tovább, mit csinált volna akkor, ha még sportolok is? Ráadásul 72 órán keresztül?
Nem képezett semmiféle védőréteget, amivel a saját maga dolgát megkönnyítette volna a későbbi használatokhoz, de legalább nem tartalmazott alkoholt!







Hmm, így visszaolvasva Pixi-edition is lehetett volna ennek a bejegyzésnek a címe :P






Nálatok is fogynak rendesen a termékek, vagy még mindig több az input, mint az output?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nálam valahogy soha nem fogy el ilyen ütemben semmi, de rá fogok állni erre a tubus gyűjtésre, mert mindig azt látom hiába fogynak el a dolgok, valahogy tele van a polc :D
    A fa deókat én se csípem. Évek óta Babás vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is egyre kevesebb hely van a polcon, pedig becsülettel használom a termékeket...ki érti ezt? :P

      Törlés
  2. Azt az Estée Lauder krémet én is elhasználtam, pedig általában szintén hadilábon állok az arckrémekkel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor valamit nagyon tud ez a krém, ha rábírt venni minket, hogy elhasználjuk! :)))

      Törlés
  3. Mit szépítsek a helyzeten... :D egész jól álltam már, az utolsó tubus tusfürdőt használtam és kezdett hely lenni a tartalékcuccok között, büszke is voltam nagyon, erre most újra fel vannak töltve a raktárak :'D
    A Dove cuccot nekem szerette a hajam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, mennyire ismerős ez a szituációóóóóóó! :P

      Törlés
  4. Fogynak, csak egyszerűen nem bírom gyűjteni a kiürült flakonokat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam már külön dedikált helyük van a flakonoknak és tasakoknak, így útban sincsenek illetve nem felejtem el őket kitenni, mert az íróasztalomról egyből rájuk látok :)

      Törlés
  5. Ez a mini Dove hajbalzsam nekem is megvan, én DM dekor dobozban kaptam. Az illata szerintem isteni, oda vagyok érte. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt