Colourful Nail Art Challenge - Pastel colours

Gondoltátok volna, hogy én, az őrült neonlakkos rendelkezik pasztell lakkokkal? Na én sem igazán hittem benne, de találtam a lakkgyűjteményemben, így teljesíteni tudtam a mai napra kiírt lakkos kihívást :)







Egy isteni babakék színt választottam a Flormar márkától, hozzá pedig egy lakkos cserebere során hozzám szegődött zöld színű, Moyra Pastel lakkot társítottam:

Flormar Wet Look - WL01
Moyra Pastel Shades - 601












A Flormar körömlakk lapított, széles fejű ecsete rengeteg lakkot vesz fel, így nem győztem lehúzni róla a festéket, amíg az végül túl kevésnek bizonyult - 2 vékony réteget láthattok felkenve, de simán elbírt volna még egy harmadikat is.
Ezekkel a nagy, dundi ecsetekkel még meg kell tanulnom lakkozni, mert jelenleg olyan közellenségnek tekintem őket, akiket valamilyen úton-módon le kell győznöm, csak még nem tudom, hogyan. Asszem leülök velük tárgyalni.



A Moyra nagyon szépen fedett, könnyedén tudtam lakkozni a hagyományos, fagyitölcsér-alakú ecsetével. A képeken csíkosnak tűnik, de élőben egyáltalán nem az, egységes és szép krémes felületet ad ki a lakk, melynek egy csodás pasztell citromsárga-lime-pisztácia-együttes adja ki a színét, nekem nagyon bejövős! :)



Fedőlakkot nem használtam, a krémességük ellenére is nagyon szép fényesre száradnak:










Nektek melyik a kedvenc pasztell/szörbet/púder/fagyi színetek? :)





Nézzetek be a többiekhez is:


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész