Colourful Nail Art Challenge - Candy Colours

Tegnap indult útjára Timi új kihívása, a kezdőnapról sikeresen le is csúsztam, nem is én lennék, ha nem pihentem volna magam túl ezen a hosszú hétvégén :D

Első témánk a cukorkaszínek, személy szerint inkább egy tábla csokoládét preferálok (Gombóc Artúr), mintsem cukorkákat dobáljak a számba, de attól még szemet gyönyörködtetőek ezek a cuki színek, sőt még kedvencem is van a cukorkákból, az az igazi klasszikus, ciklámen-rózsaszín csomagolású, rücskös felületű, málna ízű cukorka :)

Optikai szempontból számomra jobb, ha több színben pompázó cukorhalmot nézegethetek, miközben majszolom még azt a megkezdett tábla csokit, így a körmeimre is cukorkarengeteget applikáltam, mind-mind homoklakkból. Mert nem az igazi a cukorka, csak a maga rücskös vagy éppen cukorral megszórt felületével:



























Felhasznált lakkok:

Seche Clear alaplakk: 1 réteg
Golden Rose Holiday - 74: 3 réteg
Golden Rose Holiday - 72: 3 réteg
Zoya PixieDust - Destiny: 2 réteg
OPI Mariah Carey Liquid Sand kollekció - The Impossible: 2 réteg
Golden Rose Holiday - 57: 2 réteg








Nézzetek be a többi édességért hozzájuk is:



Megjegyzések

  1. Na akkor a következő áldozatom a GR Holiday kollekcióból az 57-es lesz, gyönyörű :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vérbeli bogyós gyümölcs szín, imádni fogod! :D

      Törlés
  2. nagyon klassz lett, az 57-es golden rose tetszik a legjobban. Most pedig keresek valami nassolni valót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ő a kedvencem a lakkok közül :D
      Cukorka vagy csokoládé lett a nassolás tárgya végül? :)

      Törlés
  3. Imádom. Tán csak nem kedveled a homoklakkokat? :-D Remélem tudod, hogy MINDEN lakkodat szeretném megtekinteni majd személyesen :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeeeem, én? Hogyan is kedvelném a homoklakkokat? Imádom őket! :DDD
      Na jó, talán megengedem a megtekintésüket :P

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy elnyerték a tetszésedet :D

      Törlés
  5. Huhh tavaszi homoklakk orgia. Nem semmi :D Nekem is kéne pár világos homok ezek után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Golden Rose családból egyszerre vettem meg a pasztell orgonalilát és ezt a cuki pasztellsárgát, egymás mellett is kitűnően mutatnak, szívből ajánlom őket! :)))

      Törlés
  6. Nagyon szépek a lakkok! Szép mani lett! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de drága vagy, köszönöm szépen, örülök hogy tetszik :D

      Törlés
  7. Nagyon klassz! Tetszik az átmenet. Mennyi homoklakk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, igen, és még nem is tudtam az összes homoklakkomat felhasználni ehhez a manikűrhöz... :P

      Törlés
  8. Nagyon szép lett! :) Azok a GR lakkok, hjajj..:)

    VálaszTörlés
  9. Wow :D Igazi cukorbomba (ha-ha. :D) Nagyon tetszik, de én is inkább csoki-párti vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, megnyugodtam: még egy csokoládés, éljen! :)))

      Törlés
  10. Cukrozott zseléééék O.O ehető lenne a körmöd....:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na azon nem röhögnék, mert biztosan fájna, ha meg akarnák enni őket :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt