Április kedvencei 2014

Kipihenve a Joy-kuponozás fáradalmait végre eljutottam ehhez a bejegyzéshez is, mutatom, mik voltak a kedvenckéim április hónapban:












Bőrápolás, ajakápolás


The Body Shop - E-vitaminos arctisztító krém: amikor nem a radírozó hatású arctisztítómért nyúlok, akkor mindig ő van a porondon: sima és puha lesz utána a pofim, a gyulladásokat egy szempillantás alatt lehúzza, nyugtatja az időjárástól megkergült pórusaimat és jelentősen halványítja már egyetlen tisztítás után a piros foltokat. Díjnyertes termék, amit Nektek is ki kell próbálnotok! :)

BOMB Cosmetics - dinnyés ajakápoló: ezt a kis helyes tégelyt vagyok olyan szerencsés, hogy két példányban is birtoklom, egyrészt a Pixibox rejtette ezt a cukiságot, másrészt a BOMB Cosmetics-től érkezett tesztcsomag is pont a dinnyés illatút rejtette magában, szóval biztos, hogy egyhamar nem érek a tégely aljára, illetve részletes véleménnyel fogok tudni szolgálni Nektek a termék önálló posztjában - de az már elmond valamit, hogy a havi kedvences bejegyzésbe bekerült :P









Smink


Bioderma Sensibio H2O micellás víz: sminkeltávolításra és arctisztításra egyaránt szuper, ennek a márkának a micellás vize vonzza magához a leghatékonyabban a festékmaradványokat és szennyeződéseket. Kiváló!

Maybelline Dream Fresh BB: a legkönnyebb viselet, a legtermészetesebb hatás - eddig ez a legkedvesebb BB krémem, mert amellett, hogy nem ecsettel viszem fel, hanem simán az ujjbegyeimmel masszírozom bele az arcbőrömbe, egy szempillantás alatt eggyé válik a bőrömmel és természetes hatást kelt.

Miss Sporty korrektor: még mindig imádom, rendkívül jól fedi el a bőrhibákat és kipirosodásokat, és annak ellenére hogy sárgás tónusú, mégis remekül idomul a porcelánfehér bőrömhöz. Jóval kevesebbet vártam tőle az alacsony árfekvése miatt, de rendkívül meg vagyok vele elégedve!

Kallos szemöldökceruza: mindig lila színűre festem a hajam, ami aztán a 3. mosástól kezdve ciklámen-vörös beütést kap, így még inkább passzol hozzá ez a vöröses barna, kellően puha szemöldökceruza.

NYX The Curve szemhéjtus: a legjobb szemhéjtusom: igazi egybefüggő fekete festékanyag található benne, a kialakítása révén könnyen hozzáférek a szememhez és nap végére sem potyog le a szemem alá. A sok használattól sajnos a hegy vége kissé meggyengült, így a kanyarintott cicafarok a szemem sarkában már nem olyan hetyke, de attól még imádom ezt a terméket!











Kéz és köröm


Moyra körömágyápoló olaj: a felvivő ecset keménységétől eltekintve teljesen rendben van a termék, gyönyörűen, szinte 10 perc alatt helyreállítja a körömlakk- és lemosó szárító hatásától csúnyácska körömágybőrömet és be is issza ezt az olajat a bőröm, a maga 490 forintos árával és az olaj lassú fogyásával pedig verhetetlen!

Picture Polish - Monroe: nem őt akartam a frissen beérkezett PP lakkok közül megvenni, egyszer csak kikaptam a tartójából és ott végem volt...amikor felkentem a körmeimre, akkor pedig hatványozottan...
Külön bejegyzést érdemlő lakk, szóval vadászok hozzá mielőbb szikrázó napfényt és bemutatom Nektek (Kriszti, nem felejtettem el :P)

Himalaya Herbals kézkrém: az éjjeliszekrényem állandó lakója, esténként lefekvés előtt ezzel a krémmel hidratálom dolgos, munkás kezeimet (muhhahha), reggelre pedig az esetleges kirepedezéseket és pirosságot is rendkívül jól helyrehozza!
Egyedül a tubus kialakításába tudok belekötni: a tubusból kinyert kézkrém helyre nem szökik be levegő, így nem lehet egykönnyen hozzájutni a további anyaghoz, csak a szokásos fogkrémes tubus-módszerrel: a nyakánál nyomom meg és akkor egyszerre rengeteg ugrik ki a tubusból.











Bizsuk


Fekete aszimetrikus fülbevaló - Takko Fashion: a fekete műbőr kabátommal igen jól harmonizál, így igen sokszor viseltem áprilisban.

Neon citromsárga fülbevaló - Beautyjunkie.hu: a decemberi Blogger Shopping Day-en zsákmányoltam Maggie-től, kitűnően feldobja a fekete/szürke/bézs összeállításokat

Mille feuille arany színű gyűrű - C&A: a nagy, 300 forintos SIX és I am-leárazásokon vettem, tökéletesen passzol a gyűrűsujjamra és remekül harmonizál az arany színű New Yorkeres órámmal.

V-gyűrűk - Pimkie: 600 forintot kóstált ez a gyűrűcsomag, szinte minden nap ezt a 3 gyűrűt viselem a jobb kezemen, nagyon megszerettem őket :)










Nektek mik voltak a szívetek csücskei áprilisban?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az ékszerek közül az a neon fülbevaló nagyon tetszik *-* Egyszer beadom én is a derekam és megveszem egy Picture polish lakkot, mert már nem bírom sokáig :D

    VálaszTörlés
  2. A BB krém és a micellás víz is bérelt helyű kedvenc nálam! :)))) Egyszerűen csak a Maybelline mutat jól az arcomon, a Max Factor CC-je pl borzalmas hozzá képest :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Au, pedig a CC krémek azt hittem, jobban szuperálnak, mint a BB-s elődjeik!

      Törlés
  3. Nagyon tetszenek a V-gyűrűk, és a neon fülbevaló is bejövős. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ha azt mondom, élőben még jobban világít a neon füli? :D

      Törlés
  4. Fekete füli és Monroe körömlakk - pirospont ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ha összegyűlik 10 pirospont, kapok egy ötös osztályzatot? :PPP

      Törlés
  5. Nagyon jők a gyűrűk :) a Maybelline bb krémjét még csak most kezdtem el használni, des zerintem jóban leszünk :) Az NYX szemhéjtusa pedig kívánságlistás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon megszerettem, nagyon könnyedén tud együttműködni a bőrömmel, remélem hogy Neked is legalább ennyire bejön majd :)
      Nálam a NYX a krémek krémje, nagyon megéri az árát, így ha van rá %-os kedvezmény a Szépségbolt.hu vagy Alveolashop.hu oldalon, avagy a Müller drogériákban, mindenképpen szerezz be egyet, imádni fogod! :D

      Törlés
  6. A Monroe még mindig a kívánságlistán van nálam, remélem hamarosan kipipálhatom :)
    A fekete fülbevalód baromi jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drukkolok, hogy mielőbb a készletedet gazdagítsa!!! :)))

      Törlés
  7. A Maybelline Dream Fresh nálam is nagy kedvenc. :) A NYX tust szívesen kipróbálnám. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elfogult vagyok és NAGYON ajánlom! :))) Már tervezgetem egyébként, hogy ha elfogy, melyik webshop vagy drogéria akciójában vegyem meg :D

      Törlés
  8. Az a sárga fülbi a kedvencem. :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt