Vasárnapi cukiság: én és a makró

A saját háziállataimat és virágaimat támadtam be legtöbbször, ha a fényképezőgépem makróját szerettem volna használni, ennek eredményeit láthatjátok most, kellemes vasárnap délutánt Csajszikák! :)


Drága kis Alexem, aki mostanra belázasodott és begyógyszerezve kóvályog egész nap:





























2 kivétel a makró alól, itt Mokka és Alex cseréli meg egymással a napos és a sötét az árnyékos oldalt:










A háttérben pedig ettől Sandy totálisan ki is borult:












A virágok szirmait és a rajtuk lakozó pókhálókat sem hagytam ki:















Megjegyzések

  1. Hú, ez nagyon tetszett! Tök jó képek ^^ a kutyus pedig nagyon cuki még így is, hogy nem sok látszik belőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :)
      Spániel és golden retriever keverék, legközelebb hozok róla több fotót :)

      Törlés
  2. Milyen gépet használsz? Nagyon jók lettek a képek!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Olympus SP-600 UZ, 12 megapixeles kis gépecském van.

      Törlés
  3. Tulipán <3 a kedvencem :) nem is tudom melyik cicus aranyosabb :D Nagyon cukik O.O
    A képek szuperek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D
      Egyik cicus sem aranyos, igazi vérbeli rosszcsontok ám! :)))

      Törlés
  4. Csirke gyógyító puszikat küld Alexnek. Remélem hamar meggyógyul!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük, átadtam neki egy negyed Algopyrin társaságában :)

      Törlés
  5. engem is érdekel milyen géped van....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egy mai darab és külön optika sincsen hozzá, csak a beépített makróját használtam, egy Olympus SP-600 UZ néven futó gépecske.

      Törlés
  6. Annyira aranyosak a cicusok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, képekről még csak-csak, de amikor kimutatják az igazi személyiségüket... :DDD

      Törlés
  7. Szép képek lettek :) nagyon cukik a cicusok ^^

    VálaszTörlés
  8. De jó képek! Alexnek sok simit küldök, remélem, jobban lesz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága, átadtam neki és még ma is kap egy nagy adag gyógysimit! :)

      Törlés
  9. Jobbulást macseknak! :) Nagyon cukik. Mokka milyen? Nagyon jó bundija van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom egy álom lehet, amikor vedlik. :D Én ezzel a két normál szőrűvel is küzdök, 2-3 naponta kefélem őket, de így is úgy hullik a szőrük, hogy hihetetlen, pedig esküszöm egy hónap alatt a kikefélt szőrből egy pulóvert tudnék kötni. :D

      Törlés
    2. Köszönöm szépen, átadtam neki :)
      Himalájai beszélgetős cica és házimacska keveréke, a himalájainak a legközelebbi rokona a perzsa macska és a maine coon.
      A fésülést nem engedi, ennek természetesen filcesedés az eredménye, amit aztán ollóval vágunk ki az oldalából, de cserébe pár hétig ott annál a foltnál kopasz szegénykém :DDD
      Szerencsére félig kinti macskák, így csak a szőr egy részét kapjuk ajándékba a szőnyegen, a kanapén, a párnán... :P

      Törlés
    3. Akkor nem tévedtem sokat, amikor azt hittem main coon lehet. :D Hát az enyémek is kinti-bentiek de inkább kintiek. De hihetetlen, hogy ölbe veszem a macskát, és fél kiló szó marad a ruhámon. :D
      Ez a két vakarcs viszont egyenesen oda van a keféért, tiszta kéjenc fejet vágnak miközben keféljük őket. :D

      Törlés
    4. Wihhhhiii, elképzeltem mindkettőt! :PPP

      Törlés
  10. A legjobban a virágszirmok tetszettek, de a cicák sem semmik ahogyan burkoltan a tudtodra adják hogy ki az angyal és ki az ördög! Alexnek jobbulást azért, remélem minden okés már azóta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyon, jobban van már, de még mindig nem tökéletes, azonban én rendíthetetlenül adom neki a gyógyszert nomeg vacsorára a kényeztető alutasakos falatokat :D

      Törlés
  11. nagyon édi a cicus, hasonlít az én Leia Hercegnőmre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda fenséges nevet adtál neki, ez tetszik! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt