Ugrás a fő tartalomra

Szempillaspirál teszt: Rimmel Glam'Eyes Day2Night

A Rimmel állványon nem nagyon szoktam szempillaspirál után kutatni, ez azonban épp akkor akciós volt a Müllerben és még nem volt itthon egy tucat spirálom, így megvettem ezt a nappali, szofisztikált pillákból estére dög pillákat varázsló eszközt.

Nem egy kétvégű spirálról van szó, a feje van kettéosztva, vagyis a nappali sminknél a fekete színű Length fejecskét csavarjuk le egy vékony, kecses spirál használatához, ha pedig éjszakai üzemmódra váltanánk, akkor a pink Volume fejét kezdjük el letekerni - ekkor egy jó vastag, úgymond a szokásos kinézetű spirálhoz jutunk. Lássuk is, nálam hogyan szuperált a termék:







Csomagolását tekintve igencsak figyelemfelkeltő, a fekete és pink magenta színű csomagolást még beépített holografikus, színes diszkógömböt idéző fóliadarabokkal is feldobták, ezzel is ráerősítve a termék éjszakai használatára:











Elsőként a hosszabbításért felelős spirálért nyúltam, egy nagyon kis pici, már-már törékeny spirál akadt a kezembe, nagyon kis cukika, a hatását tekintve pedig elsöprő, nézzétek csak:













Spirálozás nélküli, natúr szempillák, szempillagöndörítő nélkül:











Hosszabbító szempillaspirál szemből:







És alulról fényképezve:







Nagyon kis decens, visszafogott kinézetet varázsolt önmagában a hosszabbító spirál, ugyan nem tűntek hosszabbnak a pilláim, de azokat remekül kiemelte 1 rétegben.
Hagyományos sörtével rendelkezik ez a szempillaspirál és gazdag, sötét grafit színű festéket visz fel egyenletesen.

És ezután rátértem az éjszakai kiadásra, de bár ne tettem volna, mert sajnos igen hamar elvette a kedvem :-/









Letekertem a pink kupakot, amely a dúsításért felel:











Ekkor már egy normál szárvastagságú, szokványos szempillaspirállal találkozhatunk:










Egyetlen dúsító réteget felvive a már hosszabbító spirállal "előkezelt" pilláimon:







Alulról fotózva még borzalmasabb a pókláb-hatás. Vagy mintha szimpla kátránnyal bohóckodtam volna. És még az alsó szempillatövekbe is aláhullott egy kevés:










Konkrétan úgy éreztem magam a dússágért felelő spirál használata után, mintha már eleve részegen, kettőig nem látva akartam volna fevrisíteni a zspiráozássomat :D

Még az a szerencséje ennek a terméknek, hogy az egyik fele iszonyatosan betalált nálam és ugyan hosszabb ideig fog tartani hogy elhasználjam, mégis megtaláltam a számomra eddigi legtökéletesebb, minimál sminkhez szükséges eszközt.





És persze, hogy meg kellett néznem, hogyan is működik ez a kettősség egyetlen terméken belül, így amikor a dúsító részt tekertem ki a tubusból, a pink fej mögötti fekete fejet el kezdtem letekerni és máris húzódott vissza a hosszabbító spirál, hátrahagyva a rajta lévő festéket:





Vagyis amint kihúztam a dúsító fejből a hosszabbító fejet, azonnal le is jött a felesleg róla, mert önmagában ez a spirál túl sok festéket vesz fel és azt is egyenetlenül, emiatt sikerült ilyen rosszra a dúsító kefével felvitt festékréteg.








Összességében én ezt a terméket kihagyhatónak tartom, a hosszabbító spirál szuper eredménye sem tud arra rávenni, hogy újravegyem majd, ha elfogy ez a termék.

Nektek volt ezzel a spirállal tapasztalatotok? Ti hogyan szoktátok átalakítani a nappali sminket bulizós sminkké?





Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Valóban durva a dúsítós rész hatása :s viszont a másik nagyon szép, természetes pillákat varázsolt :)

    VálaszTörlés
  2. Ez siralmas. :D
    Az utóbbi egy évben két Rimmel spirált is használtam és mindegyikkel meg voltam elégedve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy! :)
      Melyik típusok ezek amik beváltak Neked?

      Törlés
  3. Ajajajaj! :O Pedig de ígéretes volt az első néhány kép, na de ez a dúsító hatás, hát öhm... hagy némi kívánni valót maga után :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem egy Oriflames ugyanilyen tusom van, de azt IMÁDOM!
    Pont így használom, nappalra a cuki,pici fejet éjszakára mindkettőt. Egyáltalán nem lesz pókláb hatás. Már vagy háromszor újra is vettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oriflame spirállal még nem volt dolgom, na de előbb-utóbb sort kerítek erre is :)

      Törlés
  5. Sajnálom hogy nem vált be neked. Én egyébként az új spiráloknál mindig előbb leitatom a felesleges festéket egy papírzsepivel, talán próbáld meg ennél a spirálnál, hátha jobb lesz az eredmény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a tippet, mindenképpen nekiállok ezzel a módszerrel :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.