Shopping: Nailland, Moyra, Rossmann, Szépségbolt.hu, Egészégbolt.hu, New Yorker

Napsütéses délutánt evribádiii! :) Hogy vagytok ma? Ugye rendesen feltöltekeztetek D-vitaminnal odakint a szabadban? Én is igyekeztem, bár ahogy a zsákmányom is mutatja, még tabi formájában veszem magamhoz. Apropó zsákmány: már megint vettem ezt-azt, beleértve egy szem kupon beváltását a Glamour-napokon. Lássuk is, milyen akciós és kevésbé akciós dolgokra vertem el a pénzem:










Egészségbolt.hu és Szépségbolt.hu


Némileg stresszes voltam az utóbbi időszakban, levert voltam, állandóan csak aludtam volna és szédelegtem. Ilyenkor mit csinál az ember lánya? A webdokihoz nyúl, minek után 2 választási lehetőségem maradt: Pszichológushoz megyek, vagy D-vitamint kezdek szedni. Miután a dilidoki semmilyen formában nem tudja a munkahelyi stresszfaktorokat kiiktatni, sőt néhány ott töltött hónap után ő is hasonló tüneteket tapasztalna saját magán, így a bogyózás mellett döntöttem.
Sosem voltam ilyen vitaminszedős emberke, ha szökőévente ettem gyümölcsöt, azzal kipipáltam a dolgot, jóból is megárt a sok címszóval, szóval teljesen új volt minden nap fix bogyó után nyúlni, de már egészen hozzászoktam. Nomeg a szervezetem is, érzem, hogy napról napra jobban hat ez a lesz.rom-tabletta, nyugodt idegekkel jobban megy az alvás is.
Jó pár vitamin és étrendkiegészítő volt még leárazva a fentin kívül, mellette rendeltem még tőzegáfonya tablettát anyumnak, meg kurkuma kapszulát - ez a legutóbbi dili, kutatások kimutatták, hogy India pont nem az Alzheimer-kóros emberek hazája, el kezdtek kutakodni és megállapították, hogy az indiaiak kurkuma-fogyasztása az agyukra jótékony hatást gyakorol.

A L'Oréal négyes szemhéjpúderre semmi szükségem nekem személy szerint, de hát utolsó darab volt a webshopban, meg hát lassan közeleg a blog második születésnapja, szóval...stay tuned :P










Nailland


Ugyan minek nekem még lakk? Meg drága lakk? Van annyi, hogy el sem fogy...én CSAK meglátogattam a Picture Polish lakkokat, szó szerint értetlenkedni akartam odamenni, hogy mi ez a nagy felhajtás körülötte...nos, ez olyan volt, mint a netes társkeresés: a gépen megtekintett fénykép ha nem vált ki belőlünk különösebb érzelmeket, akkor majd higyjétek el, a személyes találkozás fog...ennek eredményei:

Picture Polish - Monroe: a leggyönyörűbb ciklámen színű, 3D-s galaxis
Picture Polish - Tiffany: a legtökéletesebb kékesszöld lakk
Picture Polish - Gravity: mert ő tetszett a leginkább a limitált szériás fedőlakkok közül és amelyik simán lesöpörte a színről az Aurora-t



Utóbbi lakkot egységes, fekete alapra szükséges felvinni, így egy szuper China Glaze lakkot is kértem Madlentől, a mellette lévő CG pedig az összeghatár feletti vásárláshoz járt:
China Glaze - Liquid Leather
China Glaze mini: Be merry, be bright










Rossmann, Moyra



Drága Ági volt olyan cuki, hogy Moyra lakkmennyországba történő látogatásakor elhozza nekem ezt a perverz, ezüst csillámokkal megtömött, neonzöld homoklakkot, a szajré átadásakor pedig bevetettük magunkat a Rossmannba is, én onnan sem távoztam üres kézzel:

Moyra - Summer Green: mert egy világító zöld lakkra minden lánynak szüksége van :)

Lovely Snow Dust - ezüst: minek nekem ugyanabból a lakkból 2 darab is, hmm...az egyik társul majd a fenti L'Oréal palettához :)
Rimmel Space Dust - Moon walking és Aurora: nem volt még hozzájuk szerencsém, pedig még én is azt gondolnám egy magamfajta lila és homoklakk-fanatikustól, hogy már régesrég beszerezte. Nos nem, ennek most jött el az ideje, az akciós kosárkában bukkantam rájuk (what?)

Lilibe vattakorongok: mert ez a legjobb sminkeltávolításhoz, arctisztításhoz, körömlakk lemosáshoz. Pont.










New Yorker





Hogy én ne Glamour-napozzak? Ó dehogynem, csak épp az utsó pillanatban. Mert a korábbi Glamour meg Joy-napokon is a sminkcuccgyártó cégek nem létező sztrájkjára készültem, így minden termékből feltankoltam a szűkösebb időkre. Így aztán még az 50%-os kuponok sem tudtak bevonzani a drogériába.

Ellenben a nemrégiben zsákmányolt fekete-fehér csíkos pipellőm annyira kényelmes, hogy be kellett szereznem a kék-fehér párját, természetesen mindezt vasárnap este 6-kor. Pánikszerűen. Egyetlen órával a boltok zárása előtt.
De odaértünk, kikerestem a méretet és az addigra kiollózott 20%-os kupont szorongatva, üdvözült mosollyal beálltam a sorba. Az eredeti ára sem vészes, 2.390 forint, de így még le is jött belőle a százalékos kedvezmény #Reniörül









Ezek voltak az utóbbi idők zsákmányai, a következő ilyen készletfeltöltős bejegyzésem ennél picikét durvább lesz, ugyanis a tegnapi bloggertalinkon őrületes készlettel tértem haza ám! :) Az eseményről pedig nemsokára érkezik a beszámoló, addig is millió puszi az összes résztvevőnek, imádnivalóak vagytok Csajok! :)))

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szép dolgokat vettél, legjobban a Tiffany tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő volt életem első PP lakkja, amit kiszemeltem és hát muszáj volt, hogy beteljesedjen a sorsom ezzel a lakkal :D

      Törlés
  2. MEGVETTED A GRAVITY-T! Hogy tehetted? Hogy te-het-ted??? :D
    Most karba tett kézzel ülök csücsörítve és nagyon durcásan :P De erről kérek szépen hamar-hamar bejegyzést, mert annyira imádom és instant szerelem, hogy muszáj! És én is be fogom szerezni, ha beledöglök is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No para drága Szilvim, már a múlt héten :DDD
      Igazából most nagyon röhögök, mert elképzeltem, ahogyan bedurcizva ülsz a gép előtt :))))))))))))))))))))

      Törlés
  3. Juj a cipőd nagyon bejövős O.O És PP lakkot azonnal :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Uhh, az a Monroe lakk!! <3
    A Lovelynál pedig holnap szétnézek, szeretnék onnan is pár lakkot... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Monroe egy kegyetlen szívrabló, komolyan mondom! :)))
      Számolj be, miket zsákmányolsz majd tőlük! :D

      Törlés
    2. Végül csak egy kék homoklakk landolt a kosaramban, sajna a gyulai Rossmann nem volt túl jól felszerelt. :(

      Törlés
    3. Au ennek nem örülök :(((
      A Lovely kék homoklakkját vetted meg végül?

      Törlés
  5. Nagyon szépnek tűnnek a lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érkezni fognak komplett manikűr formájában is :)

      Törlés
  6. Monroe nagyon ott van,de már írtam instán :)

    VálaszTörlés
  7. Monroet kentem ma pont fel,pénteken jött meg.Először nekem csalódás volt,nem a színe miatt,hanem így összességében.Aztán ahogy most így nézegettem a délután a kezemet, egy gyönyörű szín és megbocsájtom neki minden rossz tulajdonságát,de azért még mérges vagyok rá egy kicsit..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csalódás? OMG, hogyhogy? Mi történt, mesélj!

      Törlés
  8. Hahha, nagyon birom a stilusod, ahogy fogalmazol! :D
    Szuper dolgokat zsakmanyoltal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, nagyon jólesik ezt olvasni :)))

      Törlés
  9. A Gravity az én kívánságlistámon is rajta van, csak még a pénztárcámmal folytatunk róla heves párbeszédet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És én már előre tudom, milyen vége lesz ennek a diskurzusnak :P

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Amíg a fotózásig elkülönítettem a többi lakktól, rendszeresen rájártam a kupacra, hogy megcsodálhassam őket...ez már komoly probléma lesz, érzem... :DDD

      Törlés
  11. Na jó, ez a loafer még nálam is szóba jöhetne, imádom a színét, és a talpa sem olyan rettenetes vastag, mint sok másiknak... Monroe <3 Ja, ezt nézd:
    http://rossettibizsu.hu/kendo/marilyn-monroe-stola-pezsgo-feher.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen ajánlom megvételre, ha máskor nem, hát a Joy-napokon, ott nálatok a New Yorkerben, bár átugorhatsz hozzánk is shoppingolni :D
      Megnéztem...nagyon állat az a sál, hallod! :)))

      Törlés
  12. Hű én mostanában nagyon rákattantam a vitamin szedésre meg a gyümölcsökre :)
    Nagyon jók a lakkok! Remélem hamarosan eljutok a Nailland-be mert már elvonási tüneteim vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, mióta nem voltál náluk? Én heti szinten járok oda :DDD

      Törlés
  13. Szuper szerzemények, de vajon mi is tetszhetne a legjobban közülük..naná hogy a körömlakkok :) és azok a PP lakkok...*.* Várom a tesztet róluk! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megbeszéltük, elsőnek a jelenlegi hangulatom alapján a Gravity fog érkezni :D

      Törlés
  14. Szuperek. :) Úgy látom sand lakkból nincs hiány. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No hát igen, ilyen árnyalatok még nem szerepeltek a sand-készletemben :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt