Shopping: Müller, Benu gyógyszertár és ajándékok

Az utóbbi napokban-hetekben leginkább a gyógyszertárakat jártam és kajtattam a kettőt egy áráért Bioderma micellás víz csomag után, de mindenhol enyhén idiótának lettem nézve. De végül sikerrel jártam - ugyan nem a pink verzióra csaptam le, de már ez is félsiker! Na de nem csak erre táraztam be, vettem még pár szépséget:



















Március utolsó napjaiban beváltottam az ArtDeco Quattro Box és 4 mono szemhéjpúderre a 30%-os Müller kedvezményt a Pixiboxban lévő kedvezménykártya alapján - mondanom sem kell, hogy az utsó boxot hoztam el:












Asztali pézsének egy ilyen tavaszi darab tökéletesen megfelel! Mindig jobb lesz tőle a kedvem, hogyha ránézek, nem mellesleg pedig jó puha papírzsepiket rejt magában ez a kis dobozka. Összecsomagolva két ilyen hatalmas dobozt adtak 600 valahány forintért:












Már jó pár hete nézegettem ezt a karkötőszettet, annyira nem én vagyok, hogy muszáj voltam leárazva, 650 forintért elhozni. A még így is hatalmasra sikerült mini parfüm üvegcséket szimbolizáló díszeket szerintem lepattintom róla:















Ezt én strapabíró vázának hoztam el kemény 900 forintért, van is ám súlya rendesen, erre a címke alapján kiderült, hogy gyertyatartó...khmmm :D














Az Atrix kézkrémet és Dove testápolót a zuram nővérétől kaptam, mert náluk nem fogy (jó helyre hoztad Szilvikém :D

Az Anny lakkal még adós vagyok a múltkori bloggeres zsákmányból, mert az előző képről lemaradt ez a perverz szürke-lila lakk, ami szerelem volt természetesen első látásra :)

Ahány gyógyszertárban én voltam, lehet hogy már kör e-mailt is küldtek a fényképemmel a Bioderma nepper - vigyázz vele subject-el, de a helyi madaras teszkó gyógyszertárában az enyém lett :) A gyógyszertári alkoholt nem magányos estéimre vettem, hanem egy összetört MAC szemfesték és egy NYC márványos púder-pirosító restaurálására, hamarosan megmutatom, mit sikerült ezekből újraalkotnom.









Ti már készültök a Glamour-napokra? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az ArtDeco-ról lesz majd részletes bejegyzés, ugye? :-)
    Bioderma micellás vizet én legutóbb a Dermaonline oldalról rendeltem, ők is nagyon jó áron adták!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezt akartam kérdezni, mert NAGYON érdekelnek a színminták! :-)

      Törlés
    2. NAGYON gyorsan igyekszem őket hozni, jóóóóóó? :D

      Törlés
  2. Annyira jók a zsákmányok O.O Az Art-ra én is kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. A karkötőn azokban a parfümös üvegekben egyébként szájfény van, mintha úgy láttam volna de lehet keverem valami mással?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, akkor máris szétszerelem, erről lemaradtam! :)

      Törlés
  4. Az a karkötő nekem nagyon tetszik, szerintem hagyd rajta az üvegcséket is, lehet, hogy jól mutat majd pl. az új gatyóddal? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, de az irodai melóhoz mindenképpen leveszem őket, mert ha 8 órán keresztül fognak az asztalhoz koppanni gépelés közben, engem szerintem kinyírnak bent a csajok :DDD

      Törlés
  5. Muszáj megírnom, hogy imádom a humorodat! :) És a micellás vízzel én is szemeztem, de még csomó mindent el kell itthon használnom, szóval nemszabadmegvennem. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy, köszönöm szépen, örülök ha sikerül megnevettetni :DDD
      Tartozom egy vallomással: 3 üveg micellás vizem és 3 sima arctisztító tonikom/tejem várakozik elhasználásra és melléjük sikerült megvennem a dupla Biodermát... :)

      Törlés
    2. A legtöbb posztod mosolygásra fakaszt. :)
      Oké, akkor nem csak én vagyok mániákus felhalmozó. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt