Shopping és tesztelésre érkeztek: Nailland, Moyra stand, New Yorker, Bloggertali és BOMB Cosmetics

Idén valahogy nem éreztem annyira a Glamour-napi csí-áramlást, helyette inkább lakkokba fektettem a pénzemet, nomeg egy űberkényelmes surranóba, lássuk, miket zsákmányoltam az utóbbi időben, illetve milyen csajos pakk érkezett Hozzám tesztelésre:










New Yorker



Odavagyok ezekért a vitorlás cipőkért, nomeg persze az állatmintásak is igencsak bejönnek, de mivel a Chiara Ferragni kollekció nekem tetsző darabjait nem itt a közelben árulják és nem is feltétlenül pénztárcabarátak a termékek, így bőven elegendő volt nekem ez a kis surranó, ami hihetetlenül kényelmes. Leárazás nélkül, teljes áron 2.390 forintba kerül, vasárnap este zárás előtt egyetlen szem kupont mégis felhasználtam és megvettem a kék társát 20% kedvezménnyel.












Nailland



China Glaze - No-chip top coat: igazából időmérőt vettem üvegbe zárva, mert ezt a fedőlakkot úgy kell használni, hogy az első réteg felvitelét követően 60 másodpercig kell vigyázállásban várni, majd rákenni a másodikat, ami aztán úgy megvédi a felvitt színt, mint a hétszentség.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan teljesít, mert a drága Seche most már egyre több lakkozásomat kezdi megbirizgálni, amitől nem feltétlenül természetes a mosolyom...

China Glaze - Stellar: erre a piszkos mályvás beütésű bézses barna, ezüst csillámos lakkra magamtól fel nem figyeltem volna, ha nem kapom meg azt az infót, hogy nagyon keresett lakk és hetekig nem volt belőle. Most újra nincs, mert az utolsó üveggel hoztam el :D Elsőre nem szerettem bele annak ellenére, hogy nagyon sokan odáig vannak érte, de nem adom fel. A lakk sem.

China Glaze Crinkled Chrome - Crush, crush, baby: lila, China Glaze, akciós, meg úszkáló gyár elemek tarkítják. Minden, csak nem megszokott. Úgyhogy nekem ő mindenképpen kellett. Nézzétek meg Edinánál a közeli fotókat, de ígérem, jövök én is ezzel a kis perverzkével :)

Zoya PixieDust - Destiny: életem első Zoya lakkja és életem első Zoya-csalódása. Üvegben igencsak meggyőzött, de felkenve már kevésbé. Az első rétegnél fintorogtam meg mérgelődtem, mert igencsak harmatgyenge fedést produkált, de ezt a második réteg teljesen jól helyre tudta rakni. Aztán csak nézegettem, próbáltam gyönyörködni benne, de a végén már olyan gondolatok jártak a fejemben, hogy inkább maradt volna az üvegben a körmöm helyett. Elég rosszul hangzik, nemde? Kinézetre egy sima, olcsó Lovely-t hozott, egyáltalán nem látszik rajta a minőségi lakk mivolta...még nem tudom, mi legyen a sorsa... :(












A-England - Dancing with Nureyev, Rose Bower, Briar Rose: három a magyar igazság a mondás szerint és én ezt tartottam is. Amikor hozzájutottam életem első A-England lakkjához, már akkor megfogadtam, hogy a piros társait is megkapja játszópajtásnak a Briarwood, nehogy már olyan egyedül érezze magát szegényem! Aztán Tristam cica születésének napján befigyelt a 30% kedvezmény az A-England lakkokra és hármat el is hoztam közülük.
A pirosak - hehh, lepirosoztam 2 AE lakkot, pff, szégyelljem magam - automatikusan jöttek, de ott helyben egy orosz balett táncos elrabolta a szívemet annak ellenére, hogy nem nagyon szeretem a visszafogott, kis finom lakkokat. Hát most már de. Öregszem, ez van.










Moyra stand




Moyra - körömágybőr olaj: nemrégiben nyílt nálunk a madaras teszkóban egy Moyra és Crystal Nails stand, aminek tökre megörültem, de a holo szó kimondásakor ufónak néztek, vagyis csak az alap kínálattal vannak felszerelkezve - ennek mondjuk a pénztárcám kifejezetten örül :)
Az Essence görgős körömágybőr olaját egész egyszerűen nem találtam sehol, így berongyoltam és kemény 490 forintért megszereztem ugyanezt, csak ecsetes változatban. Jóféle, teszi a dolgát, külön bejegyzésben ő is érkezik majd az Essence-es társával együtt (mert hogy azóta természetesen megtaláltam).











Bloggertali



Ha még nem lett volna elég a körömlakkokból, akkor köszöntsétek velem együtt az új beköltözőimet, most nagyon rámentem a rezes és ezüst vonalra, melyet hűen tükröz a legeslegelső, igazi babapink körömlakk.
Ha befejeződnek a körmös kihívások, melyik lakkal látnátok szívesen manikűrt?











BOMB Cosmetics


Ugráltam örömömben, rendkívül boldog voltam, hogy azon szerencsés bloggerek közé tartozom, akikhez megérkezett a BOMB Cosmetics tavaszi csomagja tesztelésre, hálás köszönetem ezekért a csajos-színes-szagos termékekért! :)))







Szappant zuhanyzásnál nem nagyon használok, sokkal inkább vagyok tusfürdős leányzó, de muszáj leszek kipróbálnom ezt a remekművet még akkor is, ha már most vérzik a szívem, hogy meg kell kezdenem ezt a gyönyörűséget.









Még egy indokkal több, hogy ne gyors zuhanyzás, hanem hosszúra nyúlt fürdőzés legyen az esti rutinból, de ez a fürdőbomba is annyira szépséges, hogy inkább bekereteztetném és gyönyörködnék benne :)











Testvaj bárhol és bármikor jöhet és ennek a márkának még nem volt szerencsém a testvajaihoz, ennek a terméknek is rendkívül megörültem, már be is költözött az éjjeliszekrényem tetejére.












Laza becsléssel is vagy 625 ajakápoló termékem lézeng itthon, mindig keresem a tökéleteset, az igazit. Ez a tégelybe zárt dinnye rendkívül cuki, tökéletes ajkú dinnyék vigyorognak rám a csomagolásról és hát az illata...mennyei! :)
















Ezek a cukkendroll tart-ok egy külön kis papírzacsiban érkeztek és a cég volt olyan drága, hogy a hozzá kapott illatfüzetkében bejelölték, hogy tulajdonképpen egy friss gyümölcs salátát fog az orrom vacsorázni, erre a gyertyafényes vacsira rövid időn belül sort is kerítek :)












Melyik termékkel/lakkal érkezzen az első bejegyzés?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ómájgád, azok az A-England lakkok *.* Bárcsak én is ennyit zsákmányolhatnék egyszerre belőlük :P A Bomb-os cuccokra meg kíváncsi leszek, gratula, hogy te is tesztelheted őket ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm drága! :)))
      Nem lehetett otthagyni az AE lakkokat ilyen áron, most egy ideig talán elegendőek lesznek :P

      Törlés
  2. A Bombos cuccokra nagyon kíváncsi vagyok, olyan vidámak!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fáj is érte a szívem, hogy megkezdjem őket! :-/

      Törlés
  3. Mennyi körömlakk *.*. A Bomb csomag is nagyon jó, még nekem sem volt szerencsém ezekhez a termékekhez, de kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy darabig nem fog kelleni új körömlakk - igen, itthon ezt mondogatom magamnak és pontosan addig tart ez az elhatározásom, míg újra oda nem kerülök a Nailland pultja elé... :D

      Törlés
  4. Jaaaj. Ne tégy fel ilyen nehéz kérdéseket légysziii. A Englandot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi-bocsi :D
      Megbeszéltük, kerítek a felhők mögül némi napfényt és AE lakkot kenek akkor a körmeimre :)))

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem úgy választani, hogy minél különlegesebbek legyenek :)

      Törlés
  6. Mennyi gy9ny9rűség! Imádom a zsákmányos posztokat! :)
    A CG Stellar érdekel a legjobban, én sem hallottam még róla. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én a Tieidet! :D
      Okés, hozom őt mielőbb! :)

      Törlés
  7. Csodaszépek a lakkok, egytől egyig, az új fedőlakkra pedig nagyon kíváncsi vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A lakkok nem annyira hosszú életűek a körmeimen, részletesen be fogok számolni, mennyit bírtak ezzel a csoda fedőlakkal.

      Törlés
  8. De szépek a lakkok meg persze a BOMB cuccok is :) Kíváncsi vagyok mindre így szépen sorban :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép zsákmány:) Sajnálom, hogy a Zoya nem vált be, ezen az árnyalaton én is nagyon gondolkodom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha rám hallgatsz, nem erre a "snassz" narancssárgára nevezel be. De ne hallgass rám, a csalódottság beszél belőlem.

      Törlés
  10. A Bomb Cosmetics termékekre NAGYON kíváncsi vagyok, ugyanis nekem is van jó pár saját szerzeményem tőlük, és hát elég vegyesek az érzelmeim. Na de majd a blogon kifejtem bővebben :-D

    VálaszTörlés
  11. hasonlóan jártam az a-england lakkokkal. első volt nálam a dancing with nureyev és amikor megláttam az akciót azt az egyszerű logikát követtem, hogy ha most veszek 3 db lakkot, akkor tulajdonképpen kettő áráért jutottam hozzá a háromhoz... mindig van magyarázat :D
    így a szerencsések: her rose adagio, briar rose, sleeping palace. annyira gyönyörűek, hogy még ki se mertem próbálni őket. várok a megfelelő alkalomra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, egy jó és megdönthetetlen magyarázat MINDIG kell! :)))
      A megfelelő alkalom legyen mondjuk a holnap, jó? :D

      Törlés
  12. Micsoda lakkok. :) Ezek a bomb costecis-os cuccok meg olyan cukik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira tündéri már ahogy kinéznek, félek megkezdeni őket! :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész