Outfit of the day: Taurus

Szeretem mostanában kontrasztosra venni az öltözködést, vagyis ha lazább, vagányabb stílusú ruhadarabot választok alulra, akkor a felsőt az elegánsabb vonalból választom ki.

Ez a csizmás viselet még a lényegesen hidegebb "tavaszi" napok közül került ki, vékony, ámde igen szuper bélése van a lábbelinek, nem fáztak benne az én amúgy is extrémen vacogó lábujjaim :)









Blézer: Takko Fashion
Top: New Yorker
Szaggatott farmer: New Yorker
Csizma: Office Shoes outlet









Ti is szerettek kontrasztos szettet kombinálni?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ilyen póló nekem is kell O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utsó darab volt abban a New Yorkerben, ahol ezt zsákmányoltam! :D

      Törlés
  2. Nagyon csinos vagy ebben a szerelésben, jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  3. Egyre szebb vagy, komolyan mondom! Imádom ezt a szerkót, bár én biztos igazi motoros bőrdzsekiben nyomulnék :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD
      Motorosnak nem motoros, de fekete műbőr dzseki véd meg reggelente a megfagyás ellen :P

      Törlés
  4. Nagyon jól nézel ki ebben a szettben!:) A póló valami csodás rajtad!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esik, amit írsz, köszönöm szépen! :)))

      Törlés
  5. az egész szerkó tetszik.nagyon vagány

    VálaszTörlés
  6. Szuper a szerelésed és a pólód! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves Tőled, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  7. Nagyon vagány, jó kontrasztot alkot a blézer a pólóval. :)

    VálaszTörlés
  8. Csini vagy, bár nekem a blézer annyira nem illik a képbe. A póló viszont nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt