Maybelline - The Rocket Volum' Express szempillaspirál teszt

Mondhatni, ez a szempillaspirál az utóbbi hetekben a legjobb barátom a rohanós reggeleken, mert ugyan oda kell rá figyelni, mégis gyorsan megvan a pillák kiemelése. A hibái ellenére valahogy mégis a szívemhez nőtt, lássuk csak a magenta-kék spirálját ennek a márkának:

















A szokásos, felfuvalkodott hólyag henger csomagolás jellemzi, a polcokon békésen csücsülve a vibráló színeivel hívja fel magára a figyelmet és ordít, hogy vigyél haza. A keféje szilikonos, sok mini, puha szilikonsörte gondoskodik a festék felvételéről/felviteléről.
Szempillapöndörítést nem ígér ez a termék, csak dúsítást és részemről ez szigorúan csak 1-réteges termék, mutatom is:




A pilláimat direkt nem göndörítettem be, ilyen kis baseballsapka-előtető formájúak alapból:











1 réteg
3 húzás után már meg lehet állni a festék felvitelénél, nálam pedig valamilyen rejtélyes oknál fogva már a szemhéjamon is megjelent némi festék, pedig szigorúan a pillák alsó vonalát festettem - érdemes ennél a spirálnál nagyon előrenyújtani a pilláinkat és nem felfelé göndörítve felvinni a festéket:












2. réteg
Na itt már tényleg szigorúan csak egyenesen rétegeztem, mégis valami borzadály lett a végeredmény - a 2 réteg túl sok, abszolút pókláb-hatás fedezhető fel, illetve a szemhéjamat most már semmi sem mentette meg a festéktől, még mindig csak a pilláim alsó tövét spiráloztam és addig nem pislogtam, míg meg nem száradt a festék, ami nagyjából fél-1 perc:








És itt a közeli, ami miatt felejtsétek el a 2 réteget, rendesen súlya van ilyenkor már a megszáradt festéknek :(














Annak ellenére, hogy 2 rétegnél már erősen póklábazik, illetve hogy összemázolta a szemhéjamat, én mindig ezután a spirál után nyúlok reggelente, amikor csak 1 réteg spirálra van időm.
A fogása kényelmes, a kupak jól és biztonságosan záródik és így, hogy alig feleannyi kell a festékből, jó sokáig elég lesz, így gazdaságos ez a sminktermék.








Nektek melyik a kedvenc Maybelline spirálotok?


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Érdekes ez a spirál. Van akinek nagyon bejön és tök szép pillákat csinál, van akinek nem. Szerintem leginkább annak válhat be, akinek amúgy is hosszabb és erős pillái vannak, amik "megtartják" a festéket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ugyanezzel a kettősséggel találkoztam korábban, amíg meg nem lett ez a spirálom, szerintem azon kevés szempillaspirál egyike, amelyik ennyire megosztja a fogyasztói társadalmat :D

      Törlés
  2. En szerettem, de nagyon pergett lefele... De gyonyoru pillakat csinalt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pergős? Hmm, nekem nem moccant egész nap szerencsére, este a micellás vizem is egy jó adagnyi fekete festéket szedett le a pilláimról.

      Törlés
  3. Nekem is megvan ez a spirál és szeretem is, bár a kedvenceim a Max Factor spiráljai :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legközelebb ezt a márkát fogom kipróbálni, köszönöm a tippet, már itt várakozik egy ideje a sminkes fiókomban :)

      Törlés
  4. Egy hete vettem, és végre megtaláltam a tökéletes spirált. Imádom. Annyira szép pillákat csinál, nem pereg, szóval szuper.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű de szuper, örülök, hogy ilyen jól sikerült kiválasztanod! :)))

      Törlés
  5. Még nem próbáltam, mindig a sárga testvérét veszem meg, ha elfogy a spirálom, de ez lesz a következő áldozatom, igaz az sokára lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, nekem is rettenet soká lesz, míg sorra elhasználom a megkezdett spiráljaimat! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt